Guest

dillema vedr. ret til fælles buffet til børnehaven

15 indlæg i dette emne

Vi skal til sommerfest i børnehaven og alle skal medbringe en ret til fællesbordet.

Nu er problemet det at Jacob skal til bisættelse om formiddagen og derfor er væk hele dagen og først støder til derovre. Så jeg skal selv stå for både tvillingerne og mad.

Så mit spørgsmål er kan man tillade sig "bare" at medbringe hjemmebagt rugbrød og lidt blandet ost? :chin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til sommerfest i børnehaven og alle skal medbringe en ret til fællesbordet.

Nu er problemet det at Jacob skal til bisættelse om formiddagen og derfor er væk hele dagen og først støder til derovre. Så jeg skal selv stå for både tvillingerne og mad.

Så mit spørgsmål er kan man tillade sig "bare" at medbringe hjemmebagt rugbrød og lidt blandet ost? :chin

 

Det ville jeg absolut ikke have nogen skrupler have ved at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork ja! Det er da lækkert :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. :kiss

Det er så det det er. Jeg var så uinspireret og når det nu heller ikke måtte være svinkød syntes jeg at det var svært at finde på.

Så nu er der shoppet emmentaler, cheddar, gederulle, brie og to smøreoste og så kan jeg bage og købe lidt grønt i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lækkert :) hvorfor må det ikke være svinekød?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lækkert :) hvorfor må det ikke være svinekød?

Vi bor midt i den "mørke" del af Nørrebro så institutionen henstiller til at det ikke er svinkød af religionshensyn. De får det heller ikke serveret i institutionen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor midt i den "mørke" del af Nørrebro så institutionen henstiller til at det ikke er svinkød af religionshensyn. De får det heller ikke serveret i institutionen.

Årh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det lyder super lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lækkert :)

Synes det lyder super lækkert!

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lækkert! :super og selv hvis det ikke gjorde, så kan man sgisme tillade sig meget, når man står med det alene med 3 børn! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lækkert! :super og selv hvis det ikke gjorde, så kan man sgisme tillade sig meget, når man står med det alene med 3 børn! ;)

Jo tak, vil bare så nødigt være kendt som moren der springer over hvor gæret er lavest... Men sådan må det blive og så køber jeg lidt lækkert snack grønt til. Mine unger elsker i hvert fald peberfrugter mv så mon ikke det bliver en succes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes absolut ikke det lyder til du springer over hvor gærdet er lavest :)

Til vores sommerfest i vs skulle alle også komme med en ret, og der var bare SÅ meget mad! Og da der skulle ryddes op opdagede vi en lasagne som aldrig var kommet på bordet, så jeg vil vove at påstå at mindre kan gøre det, end det du har planlagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak, vil bare så nødigt være kendt som moren der springer over hvor gæret er lavest... Men sådan må det blive og så køber jeg lidt lækkert snack grønt til. Mine unger elsker i hvert fald peberfrugter mv så mon ikke det bliver en succes...

:lol med mange kærlige hilsener fra moren/stedmoren, der jævnligt springer over, hvor gærdet er lavest - eller kravler under hegnet for den sags skyld* :p - så lyder det det lækkert, grænsende til fancy :kiss Det bliver så fint :)

*vi har bidraget til flere fællesborde i de stores skoler/klubber osv. med købe-pizzaer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol med mange kærlige hilsener fra moren/stedmoren, der jævnligt springer over, hvor gærdet er lavest - eller kravler under hegnet for den sags skyld* :p - så lyder det det lækkert, grænsende til fancy :kiss Det bliver så fint :)

*vi har bidraget til flere fællesborde i de stores skoler/klubber osv. med købe-pizzaer ;)

Og det er ALTID købepizzaerne, der bliver spist først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER