Sparklinrock

Akupunktur i København?

8 indlæg i dette emne

Kære alle :)

Jeg søger information om, hvor jeg kan få modningsakupunktur (akupunktur der sætter fødslen i gang) i København? Jeg er i dag 38+0, og babyen ligger i UK stilling. Vil meget gerne prøve at føde selv, men det kræver at jeg går i gang af mig selv - meget gerne inden alt for længe, og inden babyen bliver for stor. Min jordemoder anbefalede mig at prøve modningsakupunktur, men jeg er lidt i vildrede om, hvor henne det skal være?

Nogle anbefalinger?

På forhånd tak :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anne Ruby! Hun er fantastisk til ALT ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isisklinikken - henny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isisklinikken - henny :)

Der har jeg også været. Jeg tænkte umiddelbart, at hun virkede tvivlsom i sin kunnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, tak. Har allerede googlet begge. :)

Tænker at alle kan have forskellige oplevelser, så kom endeligt med alt den input og erfaring, I har :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne broman i Gentofte - hun har den helt store akupunktur uddannelse og er jordemor med maaaange års erfaring-

Ville gå til akupunktur ASAP da det jo ikke bare virker sådan efter en gang...

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anne der har Aku-kur er jordemoder, akupunktør mm. Hun er super sød og jeg er overbevist om at det var hendes nåle, der satte mig i gang (og endte med en lyn-fødsel). Hun bor i Kastrup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres forslag :) :) Og ja, det lyder jo til, at jeg er ved at være lidt sen på den :unsure Havde dog ikke skænket modningsakupunktur en tanke før i går. Har nu fundet et sted og booket tid til på tirsdag (første mulige dag), hvor jeg er 38+6. Så må jeg håbe, at det på trods af det sene tidspunkt i graviditeten, kan give et lille boost alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER