FruOvervejelse

Underholdning

13 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at arrangere noget underholdning til de mange børn, der kommer til barnedåben. Men hvad? Jeg tænker noget i stil med en hoppeborg. Hvad er alternativerne til sådan en? Og kender I evt til steder at leje dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner ikke, hvor man kan leje sådan en, men vil lige pippe, at min erfaring fra Valdemars barnedåb er, at det ikke er nødvendigt ;) Jeg tænker, at børn tit er gode til at "finde hinanden" og finde på noget at hygge sig sammen med helt uden hjælp :) Og ellers tænker jeg, at et par balloner og/eller noget at tegne med sagtens kan gøre det :)

Men selvfølgelig en dejlig tanke, at du vil gøre lidt ekstra ud af det for børnene :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underholdning kan også være bolde i haven, farver & papir.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke, hvor man kan leje sådan en, men vil lige pippe, at min erfaring fra Valdemars barnedåb er, at det ikke er nødvendigt ;) Jeg tænker, at børn tit er gode til at "finde hinanden" og finde på noget at hygge sig sammen med helt uden hjælp :) Og ellers tænker jeg, at et par balloner og/eller noget at tegne med sagtens kan gøre det :)

Men selvfølgelig en dejlig tanke, at du vil gøre lidt ekstra ud af det for børnene :biglove

Vi skal være ude, så balloner er jo ikke rigtig en mulighed, og vi har ingenting til børn. Vi har en bold i haven, men alt andet er babylegetøj, så det kunne bare være godt med et eller andet underholdning til dem, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underholdning kan også være bolde i haven, farver & papir.

Ja, du har ret. Men vi holder "festen" i haven, så det er ikke så smart med boldspil, tænker jeg. Og vi er lidt pressede på antallet af borde, så at lave er tegnebord er ikke helt en mulighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til barnedåb for nylig hvor der var lavet en lille, personlig goodiebag til hvert af børnene. Det var ikke noget vildt - en figenstang, en lille pakke Smarties, nogle sæbebobler, balloner og lidt at tegne med/på var der i min nevø's (han er halvandet - ved ikke om det måske var anderledes i de større børns) og det var en kæmpe succes.

Forældrene blev så glade for at der var tænkt på deres børn og børnene syntes det var sjovt og spændende at få lidt nyt. Og snacks'ne var gode i pauserne imellem retterne :)

Og ellers som de andre siger, fandt børnene rimelig hurtigt hinanden ellers og klarede underholdningen helt selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjippetov

Svingetov

Hoppe i elastik

Tegne med kridt (kryds og bolle, hoppemand)

Sækkeløb, æggeløb

Badminton, stangtennis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også sæbebobler (eller en sæbeboble maskine :chin: )

2-3 billige bolde fra dagligvare butikken.

Balloner

Tegne kridt (20kr ca for en spandfuld)

Og så har du sparet en formue!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet rigtig mange gode idéer, synes jeg :super

Synes selv en hoppeborg er lidt overkill.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet rigtig mange gode idéer, synes jeg :super

Synes selv en hoppeborg er lidt overkill.

Måske er det også mest fordi vi selv synes, det kunne være lidt sjovt :blush Men du har nok ret - det er totalt overkill!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for rigtig mange gode forslag! :) Jeg tygger lidt videre på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mies barnedåb havde vi et ekstra rum hvor vi have sat maleting, smidt madrasser, sat tv og havde dvd film med og ved du hvad de fleste børn havde selv lidt legetøj med, og lynhurtigt fandt de bare hinanden og løb rundt og legede fange mv. De havde en fest med de knallerter der var på kransekagen (heldigvis var der lige præcis en krone til hver). Så vildt sød og betænksom ide, omend jeg slet slet ikke tror det er nødvendigt. Børn er ofte gode til at lege sammen og finde på med de ting der nu er. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg fantaserer selv om sommerfest med hoppeborg - jeg er dog ego-centreret nok til, at det først bliver, når junior selv har glæde af den :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER