MamatilJ&M

Fødselsdagstog

20 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe et fødselsdagstog for Julius barsels penge, så Marius kan nå at få fornøjelse af den til hans fødselsdag lige om lidt. Men min mand synes vist mest det er noget pjat.

Hvad siger jeres børn til at der er fødselsdagstog på bordet? Er de glade for den eller er de ligeglade med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

CE synes det er fantastisk og elsker det er på bordet. Især hvis han kan få lov at lege lidt med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad drengene synes om det, men jeg synes det er helt fantastisk at pynte op med hver deres på deres fødselsdag :) Og lillesøster skal også have et :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har er Rasmus Klump fødselsdags tog og hun er glad for det (hun får også lov at lege med det når det sættes frem og tilbage). Men det er jo i og med at vi har det og det bliver en del af ritualet. Hun ville jo ikke savne det hvis det ikke var der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CE synes det er fantastisk og elsker det er på bordet. Især hvis han kan få lov at lege lidt med det :)

:ditto med Valdemar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja er glad for sit Bamse og Kylling tog. Det står til pynt på hendes reol til dagligt :) Tænker at Malou får sit eget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tog.

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået toget hjem og har en dreng der glæder sig til at få den fundet frem om 12 dage :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk lige købt et, bare fordi det var super fint og netop en god pynt til fødselsdagsbordet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er slet ikke i tvivl om, at toget er et hit. Marius fik julelys i øjnene da han så det, og toget var faktisk mere spændende end hans gave :D

QzSCtzw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total som at se CE til hans fødselsdag :glad Og så med samme tog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sød :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh et godt billede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nævnte for min mand at jeg synes vores drenge skal have sådan et tog hver der skal frem til deres fødselsdage...men manden mener de bare kan deles om et ? :-/ hmm....men er det sådan man kan få dem fx med graveret navn eller lignende ? Ligesom man gør med de der flag....

Ellers kom lige med et godt argument jeg kan bruge mod manden for at de skal have hver sit ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det tog W har. Til dem med samme, som ikke ved det, vil jeg pippe om at man kan købe flere tal seperat. Der medfølger kun til 6 år og der er de fleste børn altså ikke færdige med at ville have fødselsdagstog ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nævnte for min mand at jeg synes vores drenge skal have sådan et tog hver der skal frem til deres fødselsdage...men manden mener de bare kan deles om et ? :-/ hmm....men er det sådan man kan få dem fx med graveret navn eller lignende ? Ligesom man gør med de der flag....

Ellers kom lige med et godt argument jeg kan bruge mod manden for at de skal have hver sit ;-)

Haha jeg er på din mands side :Blush vores drenge skal deles, det synes jeg har sin charme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg er på din mands side :blush vores drenge skal deles, det synes jeg har sin charme ;)

Det kommer vores også til ;)

 

Vi har også købt ekstra tal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores børn får hver sit tog, men jeg tænker at begge kommer på ved hver fødselsdag. De skal jo BRUGES, men jeg synes det er hyggeligt at de kan få det med sig og bruge det til egne børn, når de bliver voksne :biglove Jeg tror i øvrigt at de er nødt til at have hver sit, hvis vi vil have gode hyggelige fødselsdagsmorgener, for Valdemar er helt vild efter at lege med sit, så jeg forudser slåskamp hvis vi kun har ét ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ih hvor er Marius sød på det billede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER