Elisamus

Hvilken barnevogn i dp?

7 indlæg i dette emne

Som overskriften siger hvilken barnevogn i den billige ende er god nok til dp. Brug? Vi har en Odder herhjemme men der skal os være en i dp men budgettet er ikke til at købe en brugt Odder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kun haft en vogn. Vi skulle alligevel have vores med hjem i weekenden. Så den har stået ved DP i hverdagen og hjemme i weekenderne og ferier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun haft en vogn. Vi skulle alligevel have vores med hjem i weekenden. Så den har stået ved DP i hverdagen og hjemme i weekenderne og ferier :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en brugt Scandia til 500 kr, til vuggestuen, den stod der fast, og hvor er jeg glad for det valg.. Da vi tog den hjem på ferier kunne jeg nemlig gå igang med at vaske af i Rodalon, for der var mug i hele kalechen og i pladen i bunden af kassen, da vi var helt færdig med at have vogn i vuggestuen, røg vognen ud i en vældig fart.. Vi køber en brugt sag igen til det næste barns vuggestuetid.. Ikke om min fine emmaljunga skal ned og ødelægges af fugt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun haft en vogn. Vi skulle alligevel have vores med hjem i weekenden. Så den har stået ved DP i hverdagen og hjemme i weekenderne og ferier :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en brugt Odder i rimelig fin stand til salg til 500 kr med madrasser og lift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun haft en vogn. Vi skulle alligevel have vores med hjem i weekenden. Så den har stået ved DP i hverdagen og hjemme i weekenderne og ferier :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER