osvic

TESTGRUPPE UGE 29 & 30

68 indlæg i dette emne

Jeg er ude. Har lige fået mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ude. Har lige fået mens.

Øv altså, det var en virklig dårlig gruppe, det ser ud til at der ingen der blev gravide i disse 2 uger.

du får lige et kæmpe kram.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Finemor og Pada !

Osvic - det er da spændende med dig. det kan jo stadig ende med en positiv hoppende figur ved dig (gravid-tegn). Jeg hepper på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

g

Øv Finemor og Pada !
Osvic - det er da spændende med dig. det kan jo stadig ende med en positiv hoppende figur ved dig (gravid-tegn). Jeg hepper på dig!

Ja det kan det, men stadig meget utydelige streger, er 4+1 idag, man burde da kunne se en stigning. Har prøver nogle andre test til i morgen. Er aldrig gået over tid før, uden at være gravid. Men plejer at kunne teste positivt før 4+0. Det er ret så mærkeligt. Har ret så tunge og ømme bryster. Vi, bare gerne havde en afklaring nu, så jeg kan komme igen med sidste IUI, eller en baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke et billede du kan flashe? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver om jeg kan sætte et ind!

post-11010-0-61223400-1437158851_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver om jeg kan sætte et ind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke en bjælde. Først blodigt udflåd. Nu brunt udflåd i nogle dage, men ingen smerter og ingen mens. Plejer at have smerter i en lille uges tid, så frisk blodigt eller brunt udflåd, og så mens samme dag eller dagen efter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke en bjælde. Først blodigt udflåd. Nu brunt udflåd i nogle dage, men ingen smerter og ingen mens. Plejer at have smerter i en lille uges tid, så frisk blodigt eller brunt udflåd, og så mens samme dag eller dagen efter :(

Hej Finemor.

 

Det er så mærkeligt men ens krop. Her til morgen tog jeg en test, helt negativ, jeg fatter ingenting. Stadig ingen tegn på mens. er nu 4+3 og ingenting. Jeg tror at jeg ringer til klinikken på mandag og vil ha taget blodprøve, for hvis jeg ikke er gravid er der altså noget andet der holder mens tilbage. :wacko

Testen fra igår er stadig positiv, selvom man ikke kan se den på billedet :unsure

Åhh hvor jeg håber at vi snart for en afklaring. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Finemor.

 

Det er så mærkeligt men ens krop. Her til morgen tog jeg en test, helt negativ, jeg fatter ingenting. Stadig ingen tegn på mens. er nu 4+3 og ingenting. Jeg tror at jeg ringer til klinikken på mandag og vil ha taget blodprøve, for hvis jeg ikke er gravid er der altså noget andet der holder mens tilbage. :wacko

Testen fra igår er stadig positiv, selvom man ikke kan se den på billedet :unsure

Åhh hvor jeg håber at vi snart for en afklaring. :(

Har lige kigget på testen igen, nu er den sku positiv, svagt, men der er 2 streger. Det er så mærkeligt. Hvad er det der sker. Tænker måske en GUL eller måske en cyste på æggestokken/lederen. Jeg bliver sindsyg af dette her. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige kigget på testen igen, nu er den sku positiv, svagt, men der er 2 streger. Det er så mærkeligt. Hvad er det der sker. Tænker måske en GUL eller måske en cyste på æggestokken/lederen. Jeg bliver sindsyg af dette her. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov sorry, computeren lever vist sit eget liv. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige kigget på testen igen, nu er den sku positiv, svagt, men der er 2 streger. Det er så mærkeligt. Hvad er det der sker. Tænker måske en GUL eller måske en cyste på æggestokken/lederen. Jeg bliver sindsyg af dette her. :boo

Åh altså, hvor jeg føler med dig! :kram

Men kan det ikke os bare være fordi at du er en langsom starter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor det fylder idag! Ligger bare på sofaen og Googler "brunt udflåd i stedet for mens".

Jeg har besluttet mig for helt sikkert at teste i morgen, selvom jeg godt ved at det ville være nummer et at vente til i overmorgen. Men hvor før var sikker på at mens var på vej tror jeg ikke længere på det nu efter at udflådet er stoppet. Og det på trods af at jeg idag er på cd 50, så HAR det tænkt sig at komme må det gerne lette en vis legemsdel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor det fylder idag! Ligger bare på sofaen og Googler "brunt udflåd i stedet for mens".

Jeg har besluttet mig for helt sikkert at teste i morgen, selvom jeg godt ved at det ville være nummer et at vente til i overmorgen. Men hvor før var sikker på at mens var på vej tror jeg ikke længere på det nu efter at udflådet er stoppet. Og det på trods af at jeg idag er på cd 50, så HAR det tænkt sig at komme må det gerne lette en vis legemsdel!

Kender det godt. Er begyndt at få ondt i lænden, så regner med at mens kommer i morgen. Øv altså. Er ved at være mega træt af BP. Det har varet i 11/2 år nu. Vi ikke haft svært ved de andre gange. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt. Er begyndt at få ondt i lænden, så regner med at mens kommer i morgen. Øv altså. Er ved at være mega træt af BP. Det har varet i 11/2 år nu. Vi ikke haft svært ved de andre gange. :(

Vi har været igang i 14 måneder.

Hvor mange børn har I i forvejen, og hvor lang tid tog det jer der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været igang i 14 måneder.

Hvor mange børn har I i forvejen, og hvor lang tid tog det jer der?

Så er jeg ude. Mens kom i nat. Det har nok været en bio. Så nu venter en mdr. pause og så sidste forsøg iui. Det er dejligt med en afklaring. Det der ingenmandsland er håbløst.forvirret.gif

 

Vores første søn Oscar tog 1 år. Han døde 1 år gammel af en hjertefejl. Victor tog 2 mdr. og vores sidste søn. tog også 2 mdr. men han døde i uge 20.

Så 2 i hjertet og 1 i hånden.

Lægerne siger at fertilitet går op og ned, uden forklaring. Ja tak. Men de tror på at vi bare skal have en smugle hjælp. Nu har vi været igennem 3 iui. og den sidste venter, inden IVF.

Vi har også snakket om bare at stoppe og være glade for det barn vi har. Men vi syntes at vi mangler noget.

 

Hvad med dig? Har du nogle børn? Er du begyndt i behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ude. Mens kom i nat. Det har nok været en bio. Så nu venter en mdr. pause og så sidste forsøg iui. Det er dejligt med en afklaring. Det der ingenmandsland er håbløst.forvirret.gif

Vores første søn Oscar tog 1 år. Han døde 1 år gammel af en hjertefejl. Victor tog 2 mdr. og vores sidste søn. tog også 2 mdr. men han døde i uge 20.

Så 2 i hjertet og 1 i hånden.

Lægerne siger at fertilitet går op og ned, uden forklaring. Ja tak. Men de tror på at vi bare skal have en smugle hjælp. Nu har vi været igennem 3 iui. og den sidste venter, inden IVF.

Vi har også snakket om bare at stoppe og være glade for det barn vi har. Men vi syntes at vi mangler noget.

Hvad med dig? Har du nogle børn? Er du begyndt i behandling?

Åh nej dog! I har da godt nok været noget igennem! Det gør mig frygteligt ondt :kram2

Hvordan har du det nu her med mens?

Vi har ingen børn, vi er i gang med første forsøg hvor den sidste pille blev spist for 14 måneder siden på bryllupsrejsen. Nej vi er ikke i behandling endnu. Vi skal til forundersøgelse og samtale på fertilitetsklinikken d. 12 august, og så må vi se hvad de siger til det hele. Men nu må vi se hvor meget afklaring der bliver ud af det på dagen, for manden havde feber i et par dage, hvilket så vidt jeg kan læse gør hans sædprøve ubrugelig, og hvis ikke min mens kkommer idag er jeg nødt til at aflyse min tid til bl.pr.i morgen, som jeg bestilte i torsdags da jeg var helt sikker på at mens var på trapperne.

Men status er: det brune udflåd begyndte igen i går aftes, stadig ingen mens smerter, og negativ test til morgen. Så jeg fatter ikke hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog! I har da godt nok været noget igennem! Det gør mig frygteligt ondt :kram2

Hvordan har du det nu her med mens?

Vi har ingen børn, vi er i gang med første forsøg hvor den sidste pille blev spist for 14 måneder siden på bryllupsrejsen. Nej vi er ikke i behandling endnu. Vi skal til forundersøgelse og samtale på fertilitetsklinikken d. 12 august, og så må vi se hvad de siger til det hele. Men nu må vi se hvor meget afklaring der bliver ud af det på dagen, for manden havde feber i et par dage, hvilket så vidt jeg kan læse gør hans sædprøve ubrugelig, og hvis ikke min mens kkommer idag er jeg nødt til at aflyse min tid til bl.pr.i morgen, som jeg bestilte i torsdags da jeg var helt sikker på at mens var på trapperne.

Men status er: det brune udflåd begyndte igen i går aftes, stadig ingen mens smerter, og negativ test til morgen. Så jeg fatter ikke hvad der sker.

Ja, det har været super hårdt. Lige nu ok, er trist over at være så tæt på, men vil hellere have at hvis noget var galt, at det blev udstødt nu, frem for senere.

Hvis din mand har haft feber, går der op til 3 mdr. før i kan regne med en sædprøve. Min mand kom på zink, selen, q10 og bidron. i de mdr. så følte vi hjalp det hele lidt på vej. :P

Husk hinanden i den kommende proces, det går hurtig op i BP, skanninger, medicin osv. Jeg håber for jeg at det vil lykkes hurtigt.

Du for lige en masse :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har zink osv. nogen dokumenteret effekt, eller hvor har I det fra?

Tusind tak søde. Jeg håber VIRKELIG også at det hele snart vender lidt for jer så I snart kan stå med dejlig sund og rask baby.

Masser af babydust :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har zink osv. nogen dokumenteret effekt, eller hvor har I det fra?

Tusind tak søde. Jeg håber VIRKELIG også at det hele snart vender lidt for jer så I snart kan stå med dejlig sund og rask baby.

Masser af babydust :bd :bd :bd

Altså, selen og zink er med til at danne sædceller, det er videnskabligt bevidst. Men om det har nogen effekt på hvor mange der kommer ekstra ved jeg ikke. Men måske kan det danne dem hurtigere, når han nu har været syg. Og det er ikke noget der skader :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville bare lig fortælle at min mand begyndte at spise selen, zink, q10, vitamin pille en uge inden han skulle aflevere sæd.. Og hans råsæd var på 14 mill, og oprenset på 8 mill... Sidst var der kun 2 mill i oprenset...

Han havde så heller ikke drukket kaffe og mælk en uge op til... Så præcis hvad der gjorde udslaget ved jeg ikke, men synes det er tankevækkende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finemor inviterede mig i gruppen her. Er dog ikke så optimistisk denne cyklus. Efter jeg stoppede med hormonspiral for et halvt års tid siden har min cyklus ligget på 28 dage. Denne måned har jeg haft ALT for travlt og spist dårligt. Lagde derfor mærke til at jeg fik ÆL-slim forholdsvis sent, så tror derfor min mens er skubbet en uge (ca. torsdag denne uge). Testede i går og den var negativ...måske jeg tester i morgen eller torsdag, hvis ikke mens kommer først. Hephep til Finemor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste igen fredag eller lørdag hvis ikke mens er kommet inden.

Også hep hep og masser af :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne med på testlisten - Testdag søn 26/7 :kuller

 

Sender :yay hep og pøj pøj 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER