Girl Next Door

Scandia barnevogne. Erfaringer?

10 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har erfaringer med Scandias barnevogne. Gode som dårlige? Jeg har nemlig set mig lun på en af deres modeller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En af mine DP-børn havde en... den var fin i starten. Men så begyndte den at knirke i leddene og køre skævt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine DP-børn havde en... den var fin i starten. Men så begyndte den at knirke i leddene og køre skævt.

Øv.. Måske jeg skal finde en anden så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine DP-børn havde en... den var fin i starten. Men så begyndte den at knirke i leddene og køre skævt.

Min veninde oplevede det samme. De fik endda nyt stel, men den gjorde så det samme. Så de endte med at købe en Odder, lidt efter deres søn var fyldt et år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan høre at jeg vist hellere skal finde en anden vogn ;) Synes bare de fleste er så grimme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Scandia fra 2012 - den står efter 2 børn, stadig næsten som ny, når betrækket og stellet er vasket.

Den holder bare.. Vi er så glad for vores. Den fylder ikke ret meget klappet sammen og den er virkeligt lækker at gå med.

Liggemålene er perfekte og ja..

Jeg ELSKER min Scandia vogn :7himmel

Den holder til alt vind og vejr, så det er faktisk sjældent vi har regnslag på den, når vi går.. Det er kun ved virkelig slem regn..

Åh, ja.. Jeg kan kun tale pænt om Scandia. Standen er SÅ perfekt. Min altan vogn er også Scandia, som er fra 90'erne og den har holdt til maaaaaange børn. Den er rusten i fjedrene og sidste år begyndte kassen af gå i stykker - men helt ærligt?! Den har holdt til alt slags vejr, flere børn siden midt/slut 90'erne, det var vist på tide at den gav op. Det var kun kassen dog. Stellet var stadig ok :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har ikke oplevet at den kører skævt eller hænger - knirker, det gør den. Men det gør ALLE stel efter de bliver brugt og ikke behandles i fjedrene ;) - men jeg har derimod læst et sted, at der var fejl på nogle stel, og at Scandia bad om tilbagetrækning af en bestemt type :unsure måske det kan forklarer det med stellet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm så lyder den jo pludselig god? Jeg må vist ud og kigge vogne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde dem da jeg arbejdede i babysam, og der måtte vi skifte udstillingsmodellen ud ca hver 6. Måned, fordi de kom til at knirke og hænge. Men det er 5 år siden, så det kan jo have ændret sig siden. Dengang synes jeg ikke de var pengene værd, fx i forhold til en god brugt vogn til samme pris.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men på plussiden skal nævnes, at man kan få scandia med drejelige forhjul, og det kan odders ikke. Kun den der lille kombimodel, som man kan bruge et par måneder før barnet vokser ud af den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER