Solberg

Hvilken serie skal jeg nu se?

212 indlæg i dette emne

Vi har lige afsluttet Prison Break og taget hul på den nye sæson af Orange is the new Black :)

Havde helt glemt denne tråd, tak fordi du hev den frem Saga. Så er der inspiration til når OITNB er færdig :D

Øv vi har allerede kun sidste afsnit tilbage af oitnb <_< nyd den :D den er go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er jeg også stor fan af! :yay

Jeg så heeeele sæson 2 af True Detective.. Blev ved ag tænke 'Det kan da ikke være SÅ slemt?!' fordi jeg virkelig var vild med sæson 1... Det blev bare aldrig godt!!! :prik

Åh, jeg har hørt det samme om sæson 2. Har den stadig liggende på min boks og kan ikke tage mig sammen, fordi jeg tror den er skod. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige til at nævne Jane the Virgin. Den er altså god

Ja den er, og bare anderledes! Elsker at de gør så meget - kærlig - grin med telenovelas :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg har hørt det samme om sæson 2. Har den stadig liggende på min boks og kan ikke tage mig sammen, fordi jeg tror den er skod. :D

Lad være! Det er 10 timer af dit liv du aldrig får igen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad være! Det er 10 timer af dit liv du aldrig får igen... :rolleyes

Det hælder jeg også til! Har i forvejen så lidt tid, og er blevet kræsen med hvad den bruges på ...

Af samme årsag har vi stadig halvanden sæson The Walking Dead liggende ... Den er altså lidt for lang i spyttet efterhånden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hælder jeg også til! Har i forvejen så lidt tid, og er blevet kræsen med hvad den bruges på ...

Af samme årsag har vi stadig halvanden sæson The Walking Dead liggende ... Den er altså lidt for lang i spyttet efterhånden :blush

Den har jeg tilgengæld aldrig set.. Er den noget værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æj, jeg vil også se serier!! Har stort set intet set siden vi fik C  :o Hvem skulle have troet det, så meget som vi plejede at se :P

SKAL dog finde tid til den nye Orange is the new black!

 

En ting vi har fået set for nylig er Better call Saul. Den kan klart anbefales - især også hvis man er lidt mere nørdet med fede detaljer, at det er rigtig godt filmet/klippet sammen osv (som min mand :D) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser Preacher og The Flash og Arrow på Netflix  :P Jeg kan ret godt lide det dét overnaturlige! 

Til gengæld er jeg ikke rigtig blevet fanget af GOT - har pt. set til og med 2. sæson, og jeg er stadig ikke hooked. Den er da ret god, men ikke god nok til ,at jeg ikke kan slukke midt i et afsnit for at lave noget andet  :haha Lige sådan med Breaking Bad - bortset fra, at jeg slet ikke synes den er god... Gode skuespillere, men serien siger mig ikke en hylende fis... Jeg er åbenbart sær! Better call Saul

 

 

Jeg er dog også mega fan af Suits, Jane the Virgin, OITNB, Orphan Black og Drop Dead Diva  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lad være! Det er 10 timer af dit liv du aldrig får igen... :rolleyes

:ditto (og ja, vi så den også færdig... :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg tilgengæld aldrig set.. Er den noget værd?

Første afsnit er genialt, første sæson er god, og derefter går den egentlig bare i stå, i det store og hele ;)

Jeg har aldrig været så høj over en "pilot episode" og derefter så skuffet.

Men det er jo bare min mening. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en måneds gratis netflix og vi har faktisk allerede aftalt at vi nok beholder det lidt for det ser jo ret brugbart ud, med kommende barsel osv.

 

Jeg har brugt lidt af aftenen på at se lidt af The White Queen, og efter 1½ afsnit besluttet at det ikke dur til mig

 

Jeg har den største lyst til at gense Call the Midwife, den serie er jo skøn og lidt relevant :D så den kommer jeg nok igennem igen på et tidspunkt.

 

Ellers er jeg klar til at eksperimentere med flere forslag i morgen :) tak for inputs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elskede sæson 1, hadede sæson 2...

:ditto

Vi gad slet ikke se sæson 2 færdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi gad slet ikke se sæson 2 færdig.

Det skulle vi heller ikke have gjort! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en måneds gratis netflix og vi har faktisk allerede aftalt at vi nok beholder det lidt for det ser jo ret brugbart ud, med kommende barsel osv.

Jeg har brugt lidt af aftenen på at se lidt af The White Queen, og efter 1½ afsnit besluttet at det ikke dur til mig

Jeg har den største lyst til at gense Call the Midwife, den serie er jo skøn og lidt relevant :D så den kommer jeg nok igennem igen på et tidspunkt.

Ellers er jeg klar til at eksperimentere med flere forslag i morgen :) tak for inputs

Jeg ser Call the midwife nu, men fortryder det nogle gange! Skal jo føde om 2 mdr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser Call the midwife nu, men fortryder det nogle gange! Skal jo føde om 2 mdr ;)

Min veninde er helt tosset med den, men anbefalede dog, at jeg ventede med at se den til efter jeg havde født! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde er helt tosset med den, men anbefalede dog, at jeg ventede med at se den til efter jeg havde født! :lol

Jeg elsker den!! Har set den 3 gange og overvejer lidt at starte forfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser Call the midwife nu, men fortryder det nogle gange! Skal jo føde om 2 mdr ;)

Hvor kan man se den og hvad handler den om (udover om fødsler ;))?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, der er mange serier jeg aldrig har hørt om :blink

Vi ser Criminal Minds sammen og så ser jeg Hart of Dixie af og til selv (når der en sjælden gang er tid).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fået Netflix op og køre igen og er endelig startet på Orange is the new black.. Nuj! Den er god! Glæder mig allerede til næste afsnit, bare ærgerligt at jeg må vente til Mads kan være med...

Ellers er Vi i gang med 5. Sæson af Dexter, hvilket ikke rigtig fanger pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle vi heller ikke have gjort! <_<

Godt at høre at det var den rigtige beslutning så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fået Netflix op og køre igen og er endelig startet på Orange is the new black.. Nuj! Den er god! Glæder mig allerede til næste afsnit, bare ærgerligt at jeg må vente til Mads kan være med...

Ellers er Vi i gang med 5. Sæson af Dexter, hvilket ikke rigtig fanger pt.

Åh, jeg ELSKEDE Dexter! Det er rigtigt at den går lidt død i sæson 5-6 men sæson 7 er efter min mening en af de aller bedste! Så hæng i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ELSKEDE Dexter! Det er rigtigt at den går lidt død i sæson 5-6 men sæson 7 er efter min mening en af de aller bedste! Så hæng i ;)

Vi må hænge i så ;) sys jo egentlig den er god, der er bare ikke så vildt meget spænding, lige efter Ritas død osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en måneds gratis netflix og vi har faktisk allerede aftalt at vi nok beholder det lidt for det ser jo ret brugbart ud, med kommende barsel osv.

Jeg har brugt lidt af aftenen på at se lidt af The White Queen, og efter 1½ afsnit besluttet at det ikke dur til mig

Jeg har den største lyst til at gense Call the Midwife, den serie er jo skøn og lidt relevant :D så den kommer jeg nok igennem igen på et tidspunkt.

Ellers er jeg klar til at eksperimentere med flere forslag i morgen :) tak for inputs

The White Queen opgav jeg også halvvejs.spændende koncept, men kedelig udførsel ;)

Call the Midwife er også på min liste, fordi jeg ikke ville se den før jeg fødte. :D

Åh ja, Criminal Minds er totalt god! Og Dexter - vi er kommet til næstsidste sæson.

Hvis man kan lide meget barsk drama, så er der en engelsk serie der hedder Happy Valley - foreløbig kun en sæson, men hold nu op hvor er den god. Og barsk. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eeelsker også Call the midwife :) og Gilmore Girls :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER