Thorsson

Bløder efter orgasme

13 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

Jeg vil gerne lige undskylde for hvis denne tråd ikke ligger det rigtige sted men jeg var i tvivl om hvor den skulle være.

Sagen er den at jeg bløder en smule når jeg har fået en orgasme (også selv om jeg ikke har haft samleje)

Det er ikke særlig meget blod, bare en smule på papiret og blodet er ikke frisk men mørkt.

Det er kommet her inden for de sidste par måneder og er ikke hver gang jeg får orgasme men ca. 80% plus det er kun i forbindelse med orgasme.

Det er nok et halvt år siden jeg sidst havde mens (det skal lige siges at jeg har meget uregelmæssig cyklus og jeg har før gået et helt år uden mens)og for ca. to måneder siden blev jeg tjekket for graviditet (den var negativ) i forbindelse med voldsomme mave/underlivs smerter.

Mit spørgsmål er om der er andre der har oplevet at bløde efter orgasme og om der er nogen der ved hvad det kan skyldes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv det er da ikke spor sjovt for dig så. Kan godt forstå din frustration.

Jeg tror jeg ville få en tid hos en gynækolog og så snakke med ham/hende om det. :)

Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke hørt om det før.

Tror jeg ville kontakte egen læge, evt bede om en henvisning til en gynækolog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i at jeg skal kontakte lægen selvom det kun er meget lidt blod der kommer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes klart du skal kontakte lægen og få henvisning til gynækolog. Især når nu din mens heller ikke er regelmæssig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i at jeg skal kontakte lægen selvom det kun er meget lidt blod der kommer? :)

Ja selvfølgelig skal du kontakte lægen. Jeg beklager at sige det, men det er jo ikke normalt at man skal bløde efter en orgasme. Du bør helt klart kontakte en læge. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig skal du kontakte lægen. Jeg beklager at sige det, men det er jo ikke normalt at man skal bløde efter en orgasme. Du bør helt klart kontakte en læge. :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Thorssen, jeg er bare lidt nysgerrig. Har du været ved lægen?

Det samme skete for mig igår efter en helt igennem forrygende gang sex med manden.

Så nu blev jeg jo lidt nervøs.....

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet noget lign. en overgang, hvor mit udflåd var lyserødt efter sex. Nogen gange var det fordi det var kort tid efter jeg havde haft mens, men andre gange også et stykke tid efter. Vi det vidst aldrig tjekket. Men mit var også frisk blod, så tillagde det at måske var sarte slimhinder ell. lign. Men det er ikke rart og jeg ville også få det tjekket ved lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har lige været igennem tjek hos gyn fordi hun blødte ved sex. De viste sig at være en polyp som hun blot fik fjernet.

Jeg ville tage fat i din læge og få henvisning til gyn. Måske er det ikke noget men måske er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.

Uha det lyder ubehageligt Little Miss. Tror da vidst jeg må ringe til lægen i morgen og få tid inden ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.

Uha det lyder ubehageligt Little Miss. Tror da vidst jeg må ringe til lægen i morgen og få tid inden ferien.

Tror egentlig ikke det gjorde ondt. Det var bare irriterende. Det er heller ikke et problem at få den fjernet sagde hun men det var godt det blev gjort. Den var rimelig stor så den kunne godt have en betydning for de endnu ikke var blevet gravide :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret men jeg har haft meget om ørene her det sidste stykke tid og jeg kommer ikke her inde så tit da project baby for min mand og mig står på standby desværre :( 

 

da jeg som sagt har haft 1000 andre ting at tænke på har jeg ikke været ved lægen (og jeg har også meget svært ved at skulle ringe for at få en tid da jeg muligvis lider af social angst) men nu bløder er der bare en gang i mellem lidt blod på papiret uden sammenhæng mellem sex eller orgasme. Jeg vil ikke kalde det mens og at sige at jeg bløder er også for meget at sige da det kun er en lille bitte smugle blod på papiret (altså en svag lyserød farve) og det er ca. time og så er det væk igen. Det er ved at være en uge siden sidst nu.

 

Selv tænker jeg at det er fordi at jeg ikke har haft min mens så længe at der simpelthen er gået totalt koks i min krop og den ikke kan finde ud af det. Fortsætter det bliver jeg nok nødt til at få taget mig sammen og få en tid ved lægen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER