ebbeline

Hjælp jeg vokser!!!

12 indlæg i dette emne

Syntes jeg er vokset rimlig stækt den sidste uge... ved godt at man som regl bliver større 2. gang... men syntes det her er vildt, jeg har taget 2 kilo på så det er jo ikke det vilde... jeg er en stor pige i forvejn... men plejer ikke at være så stor... og er jo kun 6 uger og 6 dage henne... hhhmm

post-2178-047401300 1298627861_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm var der nogle som sagde tvillinger :balloon ej spas til side, jeg syntes du er flot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er der 2... :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm var der nogle som sagde tvillinger :balloon ej spas til side, jeg syntes du er flot :loveshower

Måske er der 2... :D :kiss

tak tak... men ja har da også tænkt tanken at der muligvis kunne være 2 :) men er stadig lidt chokeret over at være så stor allerede... så stor som jeg er nu var jeg ca i 7 mdr da jeg ventede Rasmus, så syntes det er ret vildt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er også vokset maks, men ikke som din, men den er altså lidt sød at se på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op :) sikke en flot mave.

jeg syntes ikke at min mave er vokset, det eneste som vokser på mig, er mine bryster hihi :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fest, sikke en fantastisk mave du allerede har fået dig! Jeg har blot fået mig en ekstra lille pølse på maven.. det er jo ikke nær så charmerende..

Har du fået svar på hvor mange små dejlige bebser, der er der inde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fest, sikke en fantastisk mave du allerede har fået dig! Jeg har blot fået mig en ekstra lille pølse på maven.. det er jo ikke nær så charmerende..

Har du fået svar på hvor mange små dejlige bebser, der er der inde?

nope ik i nu... skal til lægen på onsdag til en snak og udfyldelse af papier til kommunen (ang. sygmelding pga. bækkenløsning), men ellers tror jeg ik at jeg får vished om det før i uge 12 til NF scaning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ebbeline,

Det lyder til, at du må væbne dig med tålmodighed. Det bliver spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ebbeline,

Det lyder til, at du må væbne dig med tålmodighed. Det bliver spændende :-)

jep der er ikke andet for... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha syntes stadig jeg vokser... hhhmm nu kan det alså godt snart blive 6. april, hvor jeg skal til scaning, så jeg kan få af vide om der er mere end en... eller om det bare er en STOR tyksak der ligger der inde og breder sig....he he

billedet neden under er taget i dag hvor jeg er 10+3

post-2178-072730400 1300804069_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower Ihhhh hvor er det en fin mave.... :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER