Mrs-Rina

Uldbodyer - hvor??

31 indlæg i dette emne

Lige et spg til jer der bruger meget uld...Når I nu siger i fx har 3 stk bruger i så noget uden over ? Og hvordan kan i nøjes med så lidt hvis baby fx gylper? Tisser ved ble skift eller lignende ? :-)

Adam bruger uld/silke inderst og så to-delt ud over. De bliver ikke synligt beskidte, fordi han netop har noget ud over. Når det er rigtig varmt har han dog ikke overdel på over bodyen. De tørrer heldigvis hurtigt, når de er vasket, så jeg vasker dem om aftenen når han er i nattøjet og så er de tørre og klar næste morgen. Vi har tre stks og det er rigeligt. Jeg vasker dem cirka en gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Adam bruger uld/silke inderst og så to-delt ud over. De bliver ikke synligt beskidte, fordi han netop har noget ud over. Når det er rigtig varmt har han dog ikke overdel på over bodyen. De tørrer heldigvis hurtigt, når de er vasket, så jeg vasker dem om aftenen når han er i nattøjet og så er de tørre og klar næste morgen. Vi har tre stks og det er rigeligt. Jeg vasker dem cirka en gang om ugen.

Bruger du så bomuldsnattøj, eller er det også uld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det var da vildt billigt! Hvor var det?

Det var hos House of kids, kan ikke huske om der var ekstra nedsættelser fordi det var i udsalgsstarten, men kan se på følgesedlen at jeg har betalt 45 kr for bodyer og 85 kr for heldragter i deres meleret uld serie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger du så bomuldsnattøj, eller er det også uld?

Vi har en uld/silke dragt til natten og hvis det er varmt sover han bare i sin body (uld/silke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spg til jer der bruger meget uld...Når I nu siger i fx har 3 stk bruger i så noget uden over ? Og hvordan kan i nøjes med så lidt hvis baby fx gylper? Tisser ved ble skift eller lignende ? :-)

Min datter var en gylper ;) , men havde uld/silke inderst og så alm tøj udover. Det var sjældent det bliver besked. Det sker kun ved bææ-uheld, og det er sjældent at jeg ikke kan følge med i vask :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVIS man koeber Engel, saa kan man koebe en str stoerrere end rigtigt. De er SMAA, siger mor til lille bitte Noah ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER