Nynne1984

Efter ÆU ...

15 indlæg i dette emne

Hej de damer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altid haft fri indtil blodprøvesvar. Jeg arbejder som pædagog. Så var altid hjemme ved svar. Min mand og jeg var i øvrigt altid begge hjemme når vi skulle have svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder også som pædagog.

Altså var du hjemme i alle de ca 14 dage eller hvordan ? Pga smerter eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde altid fri på selve ÆU dagen. Første gang var jeg på arbejde dagen efter, men bevægede, så de næste gange godt jeg mig hjemme dagen efter også ;)

ÆO tog jeg hjem for arbejdsdagen var alligevel næsten slut bagefter.

Ved blodprøve svar var jeg som regel på arbejde, skyndte mig bare hen i et tomt mødelokale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder også som pædagog.

Altså var du hjemme i alle de ca 14 dage eller hvordan ? Pga smerter eller ?

Jeg havde en paragraf 56, så ja jeg var hjemme de 2 uger. Det anbefalede det faktisk i Skive. Jeg har aldrig haft smerter efter ÆU, kun en enkelt gang.

Men ved at være hjemme sikrede jeg mig at holde mig i ro, ikke løfte osv.

Min arbejdsplads var desuden informeret i god tid/kendte til det så de altid kunne få vikar ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun fået ÆU en enkelt gang, og der havde jeg fri på dagen, da det var anbefalet. Dagen efter mener jeg jeg var afsted. Ved ÆO, har det altid passet med at jeg enten havde ferie eller fri (har gået ledig og nu i skole). Ved BP svar har jeg som regel været i skole. En enkelt gang er jeg kørt hjem inden, på grund af dårlige nerver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedst som jeg troede jeg bare havde det "fryd og gammen..."

Er der andre der reagerer voldsomt psykisk efter ÆU ?