Nynne1984

Efter ÆU ...

15 indlæg i dette emne

Hej de damer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altid haft fri indtil blodprøvesvar. Jeg arbejder som pædagog. Så var altid hjemme ved svar. Min mand og jeg var i øvrigt altid begge hjemme når vi skulle have svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder også som pædagog.

Altså var du hjemme i alle de ca 14 dage eller hvordan ? Pga smerter eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde altid fri på selve ÆU dagen. Første gang var jeg på arbejde dagen efter, men bevægede, så de næste gange godt jeg mig hjemme dagen efter også ;)

ÆO tog jeg hjem for arbejdsdagen var alligevel næsten slut bagefter.

Ved blodprøve svar var jeg som regel på arbejde, skyndte mig bare hen i et tomt mødelokale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder også som pædagog.

Altså var du hjemme i alle de ca 14 dage eller hvordan ? Pga smerter eller ?

Jeg havde en paragraf 56, så ja jeg var hjemme de 2 uger. Det anbefalede det faktisk i Skive. Jeg har aldrig haft smerter efter ÆU, kun en enkelt gang.

Men ved at være hjemme sikrede jeg mig at holde mig i ro, ikke løfte osv.

Min arbejdsplads var desuden informeret i god tid/kendte til det så de altid kunne få vikar ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun fået ÆU en enkelt gang, og der havde jeg fri på dagen, da det var anbefalet. Dagen efter mener jeg jeg var afsted. Ved ÆO, har det altid passet med at jeg enten havde ferie eller fri (har gået ledig og nu i skole). Ved BP svar har jeg som regel været i skole. En enkelt gang er jeg kørt hjem inden, på grund af dårlige nerver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedst som jeg troede jeg bare havde det "fryd og gammen..."

Er der andre der reagerer voldsomt psykisk efter ÆU ?

Er simpelthen SÅ trist Idag. Græder og tror bare ikke på det skal lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det "bare" er nerver? Jeg kunne også godt svinge meget til at tro stålfast på at det lykkes, til at tænke at det aldrig nogensinde skulle lykkes os.. Behandling er bare p*sse hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft fri ved ÆU og så holdt fri indtil ÆO .... De sidste to behandlinger har jeg også været sygemeldt i de 14 dage indtil BP...

Arbejder også som pædagog og har ikke selv kunne klarer at gå på jobbet... Har heldigvis også en paragraf 56... :)

Kender godt det med at være ekstra følsom, der er så mange nerver på inden ÆO, om det bliver til noget, hvordan det skal gå osv....

Ønsker dig held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedst som jeg troede jeg bare havde det "fryd og gammen..."

Er der andre der reagerer voldsomt psykisk efter ÆU ?

Er simpelthen SÅ trist Idag. Græder og tror bare ikke på det skal lykkes

What to do ???

(Er normalt en følsom pige).

Det er hårdt :kram2 Der er jo meget på spil, jeg tænker det er meget naturligt :)

Jeg var mega nervøs de dage hvor vi skulle vente på svar, jeg fik taget æg ud om tirsdagen, og fik først en status på dem mandagen ugen efter hvor jeg fik lagt et op. Det er hårdt!

Du skal græde, hvis du føler behov for det :kram2

Jeg er sikker på der er et guld æg til oplægning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres støtte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres støtte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en sygedag (efter anbefaling fra hospitalet) på dagen for ÆU. Ellers har jeg ikke været væk fra arbejde mere end en time af gangen (til fx scanninger og ÆO). Vi var heldige, at vi fik (positivt) svar på BP på en dag, hvor vi ellers holdt fri. Men ellers havde jeg været på arbejde der (selvom jeg nok ville have været meget ukoncentreret, hehe).

 

Det er åbentbart meget forskelligt, hvordan vi reagerer fysisk og psykisk. :kram2 Og det er uden tvil en nervepirrende proces!! Hvis du 'bliver ved' med at have smerter og bløde, så ville jeg give hospitalet et ring. Det, tænker jeg nemlig ikke, er meningen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ måtte jeg endnu engang gå hjem fra job igår pga migræne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ måtte jeg endnu engang gå hjem fra job igår pga migræne eller rettere ... Mon arb dag var fra 9-20 (pga møde). Og min migræne startede så småt kl 14. Jeg BLEV på arb helt til kl 20 hvilket resulterede i at jeg stormede hjem og kastede op!

Migræne led jeg rigtig voldsomt af da jeg ventede min søn. Så lægerne mener det er en af bivirkningerne for mig ift hormonerne...

Har meldt mig syg Idag da jeg ikke har sovet i nat pga det.

Talte med lægen imorges som synes jeg skulle sygemelde mig indtil BP. Altså hele næste uge... Så må vi se hvad min leder siger

 

Det er ikke altid nemt at blive trukket igennem hormonerne ved behandling. Håber for dig at det til trods bærer frugt i den anden ende. God bedring, og pøj pøj med spiren i rugemaskinen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER