BabyInTheMaking

Menstruationslignende smerter i underlivet?

8 indlæg i dette emne

Godmorgen til alle de friske :-)

Jeg tror min hukommelse trænger til at blive finpudset, og så skal min krop vidst slappe lidt af med at mærke samtlige ting der foregår i min krop :-)

Men, ikke desto mindre, så oplever jeg som overskriften siger - menstruationslignende smerter og træthed i underlivet.

Min menstruation skal komme den 21. juni, så der er lidt tid at løbe på endnu. Testede positiv på ÆL op til weekenden, og så hurtigt sker forandringerne jo ikke ligefrem.

Mon ikke min underbevidsthed blot spiller mig et puds :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en mærkelig cyklus sidst, hvor jeg havde meget kvalme (tror der var noget sygdom der lå og rodede), og allerede på dag 19 fik jeg menstruations lignende smerter. Der var desværre ikke gevinst.

Ikke den mest positive erfaring desværre, men det er jo ikke ensbetydende med at det ikke kan være et positivt tegn for dig. Det håber jeg og hepper på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter jeg stoppede med p-piller har jeg det også bare som om jeg mærker ALT hvad der sker i kroppen... Og googler man symptomer kan det meste nærmest både være tegn på begyndende ÆL, begyndende graviditet og begyndende mens, så der er ikke megen hjælp at hente :unsure Jeg håber den er der for dig - men som med alt andet i "projekt baby" er der ikke andet at gøre end at vente og se ! - og det er SÅ meget nemmere sagt end gjort :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man er jo hyper opmærksom på alt man mærker i sin krop når man prøver at undfange :) jeg vil dog sige at kramper var et af  mine allerførste graviditetssymptomer, så måske :) man ved aldrig. Men man skal jo passe på med de pokkers forventninger. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter jeg stoppede med p-piller har jeg det også bare som om jeg mærker ALT hvad der sker i kroppen... Og googler man symptomer kan det meste nærmest både være tegn på begyndende ÆL, begyndende graviditet og begyndende mens, så der er ikke megen hjælp at hente :unsure Jeg håber den er der for dig - men som med alt andet i "projekt baby" er der ikke andet at gøre end at vente og se ! - og det er SÅ meget nemmere sagt end gjort :wub

Ja google er nok den side man skal holde sig længst væk fra :P

Tak for tankerne, jeg har nu heller ikke de store forventninger - og håber da jeg kan huske fornemmelserne fra sidst - de holdt trods alt stik 3 gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en mærkelig cyklus sidst, hvor jeg havde meget kvalme (tror der var noget sygdom der lå og rodede), og allerede på dag 19 fik jeg menstruations lignende smerter. Der var desværre ikke gevinst.

Ikke den mest positive erfaring desværre, men det er jo ikke ensbetydende med at det ikke kan være et positivt tegn for dig. Det håber jeg og hepper på :)

Tak for håbet - jeg er også spændt på at se hvordan min cyklus arter sig :)  Men det er vel positivt, at ÆL overhovedet har vist sig - så jeg håber jeg er lige så rolig som jeg føler mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man er jo hyper opmærksom på alt man mærker i sin krop når man prøver at undfange :) jeg vil dog sige at kramper var et af  mine allerførste graviditetssymptomer, så måske :) man ved aldrig. Men man skal jo passe på med de pokkers forventninger. 

Ja det er altså meget sjovt, som man pludselig opfanger alt der sker :)

Jeg glæder mig bare til der rent faktisk er bonus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er altså meget sjovt, som man pludselig opfanger alt der sker :)

Jeg glæder mig bare til der rent faktisk er bonus :)

Det er klart du gør det ;) held og lykke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER