Guest

Testhold uge 24 og 25, 1 gravid, 1 venter spændt

82 indlæg i dette emne

Måske lidt sent men her er ihvertfald testhold for de to næste uger. Håber I vil være med :) Og held og lykke :bd

Uge 24:

Mandag d. 8.

Tirsdag d. 9.

Onsdag d. 10.

Torsdag d. 11.

Fredag d. 12.

Lørdag d. 13.

Søndag d. 14.

Lollerberg

Helbech

Uge 25:

Mandag d. 15.

Tirsdag d. 16.

Onsdag d. 17.

Torsdag d. 18.

Fredag d. 19.

Lørdag d. 20.

Søndag d. 21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne på Søndag d. 14.. :) (Det er i hvert fald 14 dage efter min ÆL...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på Søndag d. 14.. :) (Det er i hvert fald 14 dage efter min ÆL...

Jubi. Og du kommer på med det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke den er der. Øv øv.

Har du nogen symptomer, Helbech?

Og det ser ud til at vi er en lille eksklusiv testgruppe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har haft nogle niv hist og pist.. Men ingen blødning. Og ikke den slags niv jeg ville forbinde med mens...

Men i tirsdags og onsdag havde jeg den vildeste spændingshovedpine.. Men har ikke haft det siden.

 

Hvad har du af symptomer siden du ikke tror den er der ? Reelt er vi jo kun 3+0 idag... og jeg har kun set folk teste positiv fra 3+2 med svage streger.. så jeg håber stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen symptomer og ingen fornemmelser - andet end at jeg ikke tror den er der :)

Og ja, der er jo heller intet at mærke endnu, så nu må vi se.

Jeg havde en lille blødning 2+2, hvilket jeg ikke har prøvet før, men det er alt for tidligt til at det kan være noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men en lille blødning på 2+2 er jo 2 dage "efter" ÆL. Mon det ikke bare var ÆL-blødning ?? Det er der jo mange der har/får :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen symptomer og ingen fornemmelser - andet end at jeg ikke tror den er der :)

Og ja, der er jo heller intet at mærke endnu, så nu må vi se.

Jeg havde en lille blødning 2+2, hvilket jeg ikke har prøvet før, men det er alt for tidligt til at det kan være noget

Nogen nye symptomer i løbet af idag ? :) Jeg har ikke haft nogen symptomer.. jo er lidt hormonella.. men tror bare det er ventetiden der gør mig skør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men en lille blødning på 2+2 er jo 2 dage "efter" ÆL. Mon det ikke bare var ÆL-blødning ?? Det er der jo mange der har/får :)

Jo, det kan da godt være :) Jeg har aldrig prøvet det før, så blev lidt overrasket :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen nye symptomer i løbet af idag ? :) Jeg har ikke haft nogen symptomer.. jo er lidt hormonella.. men tror bare det er ventetiden der gør mig skør :)

Næ, desværre ikke. Jo, jeg er mega træt, men det er nu nok snarere på grund af min søn, der har holdt mig vågen det meste af natten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan næsten ikke vente til det bliver weekend :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mega spændende.

Jeg tror stadig ikke på at den er der. Alligevel kunne jeg idag ikke lade være med at sidde og overveje om jeg skulle komme til at snydeteste fredag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du er sej hvis du kan vente til fredag.. Jeg tester for sjov her om lidt når jeg kommer hjem :) hehe jeg har rygrad som en regnorm når det kommer til at teste ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :D

Nå, men så glæder jeg mig til at høre resultatet.

Åh ha, nu kan jeg da umuligt vente helt til søndag, når du allerede begynder at teste nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry... ja det er for tidligt at se noget.. så den var jo negativ.. men jeg håber stadig :) Jamen skal vi sammen hold os til fredag nu så ?? Så lover jeg ikke at teste før.. hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, tror du, at du kan holde det? :D

Aj, jeg ved det ikke. Med Aksel testede jeg ret svagt 4+0, så jeg er ikke sikker på jeg overhovedet ville kunne se noget.

Det gode ved at teste så tidligt, er at håbet ikke er ude endnu. Jeg hepper på masser af streger til os begge. Det er vel kun fair, når vi er en så lille testgruppe ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, tror du, at du kan holde det? :D

Aj, jeg ved det ikke. Med Aksel testede jeg ret svagt 4+0, så jeg er ikke sikker på jeg overhovedet ville kunne se noget.

Det gode ved at teste så tidligt, er at håbet ikke er ude endnu. Jeg hepper på masser af streger til os begge. Det er vel kun fair, når vi er en så lille testgruppe ;) :D

Ja for søren.. Der skal kastes helt vildt med babydust til os begge :) Jeg skal nok holde den til fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu tror jeg godt jeg kan vente til søndag. Men altså på den anden side... Hvis nu jeg kunne teste positivt fredag, så ville det blive en ekstra hyggelig tur i zoo, som vi skal om aftenen.

Ok, jeg tror jeg kommer til at teste fredag, hvis jeg kommer tidligt nok op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvor lang tid skal du bruge på at lave en test ?? Jeg mener skal den ikke bare ligge i de der x antal minutter ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvor lang tid skal du bruge på at lave en test ?? Jeg mener skal den ikke bare ligge i de der x antal minutter ?

Ha ha, nej det tager selvfølgelig ikke særlig lang tid at teste :D Men vores morgenprogram er ret stramt, så der er ikke rigtig noget tid at give af.

Og derfor tror jeg også, at jeg igen har ombestemt mig. Tester først søndag. Det ville være så ærgerligt med to streger fredag morgen uden at vi så rigtig har tid til at blive glade og snakke. Og så kan jeg mærke, at jeg ikke orker en negativ test denne gang. Så hellere vente og give mens en chance for at melde sig.

Jeg har absolut ingen symptomer. Intet overhovedet der kunne indikere noget som helst. I mangel af bedre ord så virker min krop sådan helt tom-agtig.

Hvad med dig? Er der noget at mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår hvad du mener. Jeg mærker stadig nogle niv og jag ind i mellem.

Men ingen mens smerter. Og er heller ikke præ som jeg ellers plejer at blive. Så jeg håber ... Men nu må vi se. Ja det er nok bedst at vente til søndag.. Er bare ikke sikker på at jeg kan vente så længe. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil ikke lige smutte fra jeres tråd, uden at give jer en masse :bd og :kram2 for at det lykkes jer at få to skønne streger på fredag og søndag :) Pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår hvad du mener. Jeg mærker stadig nogle niv og jag ind i mellem.

Men ingen mens smerter. Og er heller ikke præ som jeg ellers plejer at blive. Så jeg håber ... Men nu må vi se. Ja det er nok bedst at vente til søndag.. Er bare ikke sikker på at jeg kan vente så længe. :)

Jeg vil heller ikke love, at jeg kan vente :D men det må være min plan indtil videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil ikke lige smutte fra jeres tråd, uden at give jer en masse :bd og :kram2 for at det lykkes jer at få to skønne streger på fredag og søndag :) Pøj pøj

Hvor er du sød. Tusind tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil ikke lige smutte fra jeres tråd, uden at give jer en masse :bd og :kram2 for at det lykkes jer at få to skønne streger på fredag og søndag :) Pøj pøj

Takker :) Ja vi krydser hvad vi kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER