roselein

Brok og ynk!

39 indlæg i dette emne

Okay, jeg har bare virkelig meget brug for det her emne i øjeblikket!

 

Udover at have været graviddårlig on/off, siden før jeg fandt ud af, at jeg var gravid, så er jeg nu blevet syg :( Jeg er virkelig ikke god til at blive syg, jeg bliver full-on mandesyg, og kan ingenting. Det harmonerer bare virkelig dårligt med en stor eksamen om halvanden uge :(

 

Så fik jeg åbnet ballet, jeg er sikker på, at der sidder en masse af jer derude, der bare mangler et sted, hvor det er okay at brokke sig, og bare være ynkelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også gerne brokke mig i dag. Jeg er træt som et alderdomshjem og virkelig depri trist uden reel grund. De der negative hormoner de må altså godt bare skride!

Jeg er total opgivende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh fantastisk tråd.. Vi kender nok alle sammen det der ynk der følger med nu.

Jeg har ondt i hele kroppen, specielt bækken og lænd og tænker bare pyyyh hvis det bliver ved eller bliver værre, og er også ved at blive snottet og har ondt i bihulerne og ud i hele hovedet :(

Og oveni skal jeg vente en hel uge endnu på min NF.. Ihhhhh

Det var dagens brok for mig, dejligt at komme ud med det i sådan en fantastisk tråd.

Og god bedring til dig roselein, håber du snart er ovenpå igen. Kraaaaam

Og kram til dig stephi, jeg håber solskinnet snart kommer til danmark og giver dig og os alle nogle gode vibes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh fantastisk tråd.. Vi kender nok alle sammen det der ynk der følger med nu.

Jeg har ondt i hele kroppen, specielt bækken og lænd og tænker bare pyyyh hvis det bliver ved eller bliver værre, og er også ved at blive snottet og har ondt i bihulerne og ud i hele hovedet :(

Og oveni skal jeg vente en hel uge endnu på min NF.. Ihhhhh

Det var dagens brok for mig, dejligt at komme ud med det i sådan en fantastisk tråd.

Og god bedring til dig roselein, håber du snart er ovenpå igen. Kraaaaam

Og kram til dig stephi, jeg håber solskinnet snart kommer til danmark og giver dig og os alle nogle gode vibes!

 

Det lyder til at vi lider af det samme :( Det føles som om mine bihuler er fyldt op med snot, og mit hoved er helt tungt, dog har jeg ikke så ondt i halsen, som jeg har haft, til gengæld er jeg begyndt at hoste :P

Min mand griner lidt af, at det er mig i vores forhold, der bliver mandesyg :D Men helt ærligt, jeg synes ikke det er fair at jeg skal have kvalme oveni, at jeg er syg :P

 

God bedring til dig også :)

 

 

Jeg vil også gerne brokke mig i dag. Jeg er træt som et alderdomshjem og virkelig depri trist uden reel grund. De der negative hormoner de må altså godt bare skride!

Jeg er total opgivende!

 

Du er altså ikke ene om det der med hormonerne :kram Jeg tuder over den mindste modgang, og tror at hele verden stopper. Uanset at jeg godt ved, at tingene nok skal løse sig, så føles det som om hele verden falder ned om ørerne på en :(

Håber det er bedre i morgen :kram og at du i øvrigt kan få dig noget drømmeløs søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeij, jeg lukker også gerne lidt damp ud... :D

Jeg får nogle vanvittige svimmelheds anfald, sover rigtig mange timer i døgnet (kæmpe højt snorkende, så min mand ofte må sove andetsteds) og orker intet at lave, når jeg endelig er vågen! Mit bækken er løst fra før graviditeten, så det har været et problem fra 6 uge. Min mave er eksploderet i størrelse... Ikke at det er det største problem... Men jeg ville jo gerne holde det hemmeligt frem til de magiske 12 uger, og det er lidt svært når man ligner én i 6 måned! :D Udover størrelsesproblemet kan jeg heller ikke rigtig komme stort på toilettet.

Positive tanker og god karma til jer alle. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha jeg er os med på det ynkelige hold...manden har arbejdet 15 timer og jeg har selv passet Tobias idag fra morgen til nu hvor han lige er puttet. Og jeg synes det har været en lang og hård dag og føler det er mig som har været på overarbejde...suk er ikke fan af at være gravid og ikke på toppen med en lille en der skal passes...der er lang tid til jul Sys jeg :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil egentlig bare primært brokke mig over at tiden går laaaaaaaangsomt, og jeg efterhånden er skide nervøs for NF! Jeg begynder at få flash-backs til min NF hvor jeg kom ind, kom op på briksen og så var der bare en baby helt uden hjerteslag, død få dage forinden :boo

Eneste lyspunkt - som så også er pænt irriterende - er at jeg er begyndt at få kvalme igen når jeg er sulten...

Ihh, du har godt nok også været meget igennem og kan godt forstå du frygter NF. Kram og gode tanker til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen søvn fra 1-4:30 i nat :prik min dreng var MEGET vågen :(

Det harmonerer altså virkelig skidt med graviditet, ekstra kvalme, mega træthed osv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, for en bæh-dag! :(

Jeg har vist været en ren hormonella fra helvede... Har bare været ved siden af, siden jeg vågnede i morges. Så skal der pludselig ikke meget til, før jeg synes, at alle mulige svigter og gør mig ked...

Så er det godt, at min mand var så sød at ringe hjem fra job og fortælle mig, at jeg ikke behøvede at lave mam, men at han ville tage en pizza med hjem til mig :wub

I morgen MÅ bare blive en bedre dag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har os mega øv dag. Eller rettere slutning på dagen...

Lider jo af kvalme og opkast for tiden som jeg får akupunktur for...det går bedre men er desværre ikke på toppen til at kunne alt det jeg vil eller bør...

Min mand brokker sig kontant og skælder ud on off over han skal stå for Tobias, hus og have og så videre...jeg hjælper hvad jeg kan...men føler hver dag pt jeg ikke er god nok...

Idag har været enorm træls fordi manden har brokket sig på trods af han har fri...

I morgen har jeg fødselsdag og ved der ikke venter mig nogen gave eller overraskelse...eller noget som helst forkælelse...jeg er derfor Mega ked af situationen...ved jeg ikke kan kræve alt men føler hans manglende skud bar overskygger alt pt...åha suk...

Nå nok brok herfra...håber på solen skinner i morgen og en glad dreng om ikke andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Let forstoppet :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hjælper hvad jeg kan...men føler hver dag pt jeg ikke er god nok...

Jeg kender godt den følelse af utilstrækkelighed. Plejede at have masser af krudt i røven, og nu får jeg virkelig ikke lavet særlig meget herhjemme. Jeg føler mig doven, når jeg ikke orker noget og ikke engang magter at tage strømper på, uden at blive forpustet. :blush

Dér plejer jeg at sige til mig selv... "Ja, men det er altså MIG, der er blevet sat til at producere den her baby, og det koster på brændstoffet, og derfor skal jeg ikke føle dårlig samvittighed, og så må manden løfte alle de bryn, han vil." ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt idag, kunne knap komme ud af sengen til morgen. Jeg har slet ingen energi, og bruger dagen på sofaen med film. Der er ingenting der frister og kan knap sætte to og to sammen. Nul energi og nul entusiasme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Død og pine :s min mave vokser og balance punktet er langt fra det samme som Før. Jeg tænkte jeg lige kunne tage rulleskøjterne om til svigermor. Det fortryder jeg nu, hvor jeg ligger med et blåt mærke på den ene balle og kæmpe plaster på albuen. Tror bare de rulle skøjter ryger i hi nu!! :) øv bøv:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at gå ud af mit gode skind.. Har nu igen haft blødninger og kramper ligesom menssmerter :( Er 12+4 idag. Skulle godt nok have haft min mens i denne uge, men bliver bare så skræmt og overfølsom. Min veninde siger jeg er skør, at jeg bliver så nervøs, for har jo kigget derind én gang og ligger ikke i risikogruppen for at miste.

Nu glæder jeg mig virkelig bare til onsdag og til at få et nyt kig ind til spiren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at gå ud af mit gode skind.. Har nu igen haft blødninger og kramper ligesom menssmerter :( Er 12+4 idag. Skulle godt nok have haft min mens i denne uge, men bliver bare så skræmt og overfølsom. Min veninde siger jeg er skør, at jeg bliver så nervøs, for har jo kigget derind én gang og ligger ikke i risikogruppen for at miste.

Nu glæder jeg mig virkelig bare til onsdag og til at få et nyt kig ind til spiren.

Jeg synes overhovedet ikke det er skørt, at du bliver nervøs! Blod er bare et faresignal... og er der så oveni smerter bliver man virkelig bekymret!

Jeg tænker da også, at alt sikkert er helt fint derinde, men kan godt forstå din nervøsitet. Hvornår skal du scannes næste gang?

Jeg har haft mørkt/sort udflåd de sidste par dage. Til NF fik jeg at vide, at det nok ville komme i løbet af ugen ovenpå mine kraftige blødninger sidste weekend, men derfor gør det mig nu stadig bekymret - især fordi jeg også har rigtig meget uro og ømhed i underlivet!

Men prøver at berolige mig selv... og fokusere på at der ikke er noget i vejen med babyen. At det blot er et hæmatom eller mine slimhinder. Alt er godt!

Håber også du kan berolige dig selv lidt..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov så nu at du skrev onsdag! :) Hvor meget bløder du? Evt. kan du måske få en scanning før...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt skræmmende.. Det kommer og går, frisk blod, men nok ikke nok til at de vil scanne før onsdag, ikke endnu i hvert fald. Var på klinikken i Viborg for ca. 2 uger siden og blev scannet pga mine blødninger, men de mente det bare var sarte slimhinder. Det kan så ikke passe den her gang, det er præcis som ved en mens, så bliver det værre eller fotsætter det, så ringer jeg til lægen igen!

Jeg har også fået det mørke/sorte efterblødninger de sidste gange og som de siger skal du ikke være nervøs over dem når du har haft de friske blødninger sidste weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at kaste op om morgenen. :wacko Har jo intet i maven, så det er primært spyt og gult bitter slim (sorry!)...  SUK!


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ ufatteligt ubehageligt at bløde i graviditeten...

Min første graviditet var et eksempel på både at det kan være alt og intet... 14 dage med blødning som tilsyneladende ikke gjorde noget, for baby levede da i bedste velgående i 6 uger derefter. Så en lille pletblødning 11+6, og baby døde et par dage senere... Men uanset, så er blod bare hamrende ubehageligt!!!

Jeg håber at onsdag kan give dig ro - eller at du kan komme til en akut scanning inden og få ro :kram :kram

Tak for kram :)

Pyyh det må virkelig være det værste, kan slet ikke forestille mig hvordan det ville være :(

Jeg fik heldigvis den scanning for 2 uger siden, hvor det så ud til baby havde det super og rullede rundt derinde, så håber da det bliver det samme onsdag. Næsten alle mine veninder har børn, men har aldrig været bevidst om hvor meget bekymring det bringer med sig når man bliver gravid første gang og ikke har nogle at dele bekymringerne med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :)

Pyyh det må virkelig være det værste, kan slet ikke forestille mig hvordan det ville være :(

Jeg fik heldigvis den scanning for 2 uger siden, hvor det så ud til baby havde det super og rullede rundt derinde, så håber da det bliver det samme onsdag. Næsten alle mine veninder har børn, men har aldrig været bevidst om hvor meget bekymring det bringer med sig når man bliver gravid første gang og ikke har nogle at dele bekymringerne med.

Første graviditet bringer heller ikke nødvendigvis bekymringer med sig! Jeg havde en total ubekymret 1. graviditet uden blod eller synderlige smerter eller lignende. Siden er jeg bare blevet mere bekymret og har blødt mere for hver graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ ufatteligt ubehageligt at bløde i graviditeten...

Min første graviditet var et eksempel på både at det kan være alt og intet... 14 dage med blødning som tilsyneladende ikke gjorde noget, for baby levede da i bedste velgående i 6 uger derefter. Så en lille pletblødning 11+6, og baby døde et par dage senere... Men uanset, så er blod bare hamrende ubehageligt!!!

Jeg håber at onsdag kan give dig ro - eller at du kan komme til en akut scanning inden og få ro :kram :kram

Åhh, jeg har tænkt så meget på din oplevelse, når jeg har blødt... den viser netop at intet er sikkert. Det kan både gå godt og skidt med blod.

Fik I nogensinde årsagen til dine blødninger at vide? Og årsagen til babys død?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også lidt af og til. Jeg bliver også forpustet ud af det blå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa har en lille smule hjertebanken og bliver ekstrem nemt forpustet, selv hvis jeg snakker for hurtigt :(

Og så har jeg så en del smerter omkring lysken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hals brand ala dårlig smag i munden on off hvad gør man mod det ? Døjede ikke rigtig med det da jeg ventede Tobias...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER