lpd

Jeg er gravid :-)

9 indlæg i dette emne

Hej BK.

 

Jeg har lige fået en tydeligt positiv graviditetstest her til morgen, jubii :-) Hvornår skal jeg tage kontakt til lægen mhb på vandrejournal? Bliver jeg derefter automatisk indkaldt til scanning?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du ringer bare og bestiller tid hos lægen, sekretæren ved hvornår du skal komme ind til dem og så finder hun en tid.. Nogen steder kommer indkaldelsen til NF efter du har været hos lægen, nogen steder skal man selv bestille tid, det kan din læge sikkert svare på :)

Og STORT tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Henriette :-) 

Jeg ringer til lægen med det samme, så kan vi finde en tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg snakket med lægen, og jeg skal komme forbi torsdag med urinprøve, hvorefter vi skal aftale nærmere. Havde dog en helt klar positiv test i dag, så jeg synes måske det virker lidt unødvendigt. Er det normal procedure?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg snakket med lægen, og jeg skal komme forbi torsdag med urinprøve, hvorefter vi skal aftale nærmere. Havde dog en klar positiv test i dag, så jeg synes måske det virker lidt unødvendigt. Er det normal procedure?

Nogle læger tjekker og andre gør ikke, dog tjekker din læge nok også for blærebetændelse og sukker i urinen. Det er helt normalt, til alle læge og sundhedsplejerske besøg vil du få tjekket din urin. Tillykke med graviditeten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, hvor er I søde :-) 

Jeg tror hun troede at jeg var i tvivl om hvorvidt den var god nok, så jeg sagde til hende at der ikke var nogen tvivl. Jeg må opsamle urin så :-) 

Jeg er så glad. Sidder og skriver eksamensopgave, er SLET ikke motiveret til det lige nu, hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, hvor er I søde :-) 

Jeg tror hun troede at jeg var i tvivl om hvorvidt den var god nok, så jeg sagde til hende at der ikke var nogen tvivl. Jeg må opsamle urin så :-) 

Jeg er så glad. Sidder og skriver eksamensopgave, er SLET ikke motiveret til det lige nu, hehe!

Min læge ville også have en prøve inden første lægebesøg. Afleverede bare en til sekretæren og så ville de ringe, hvis de ikke var enige ;) Hørte aldrig fra dem.

Det er ligesom om fokus fjerner sig når man tester positiv :D Jeg havde en hjemmearbejdsdag den dag jeg testede positiv og fik ikke laver meget :D

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge ville også have en prøve inden første lægebesøg. Afleverede bare en til sekretæren og så ville de ringe, hvis de ikke var enige ;) Hørte aldrig fra dem.

Det er ligesom om fokus fjerner sig når man tester positiv :D Jeg havde en hjemmearbejdsdag den dag jeg testede positiv og fik ikke laver meget :D

Stort tillykke :loveshower

Ok, det lyder til det er helt normalt. Det virkede lidt som om hun ikke troede på mig, men jeg er nok også lidt ekstra sentimental lige nu  :kuller

 

Ja, jeg har travlt med en masse andet! Jeg må nok hellere i gang, den skal afleveres om et par dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER