KatrineJamrath

Hjælp til aflæsning af g-test

24 indlæg i dette emne

Hej i kloge mennesker, 
Jeg er lidt i tvivl med de her teste jeg har taget, og tænkte om der var nogen af jer, der lige ville kigge lidt med? 

post-11840-0-08655500-1432821812_thumb.j

post-11840-0-17830900-1432821823_thumb.j

post-11840-0-14029700-1432821837_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt se en ekstra streg men ville for en sikkerheds skyld tage en om 2 dages tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! De er taget igår. har aldrig rigtig været gode til de der strimmel test, så jeg prøver købe en ny og tager imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se en skyggestreg på billede nr. 2 og 3. Som Little Miss siger, så ville jeg dog teste igen om et par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er i hvert fald en ekstra streg, men ville også tage en ny..

Hvor langt er du henne hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville kun være 3+5 tror jeg. Så det er jo lidt tidligt. Og ved det er dumt at teste tidligt, da det kan ende med at det ikke sætter sig ordentlig og går til grunde. Men lå med kvalme en hel dag forleden og sov dagen væk. Jeg prøver en ny imorgen tidlig :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men en skyggestreg, er det ikke hvis der ikke er farve i ? 
For der er farve i stregen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da helt sikkert at der er svage streger på dem alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er osse første gang jeg tester med dem der. synes heller ikke lige de er mig. 
Er der nogen af jeg der har erfaring med dem fra rema 1000 til 30kr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er osse første gang jeg tester med dem der. synes heller ikke lige de er mig. 

Er der nogen af jeg der har erfaring med dem fra rema 1000 til 30kr?

Her har de virket upåklageligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se streg nr to. Lignede mine på samme tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! 
Kunne ikke dy mig, så kom til at tage en test for en lille time siden, og test stregen kom frem efter 1 min. Dog stadig ikke så tydelig, Men gravid må jeg da være :D
4 test har da vist 2 streger. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tillykke :)

Hvad siger terminen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror også bestemt der er noget i gære :) Synes det er nogen fine tests i forhold til du er 3+5! Så jeg krydser for at der er en lille spire, der har sat sig godt fast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en test her til morgen og den var blevet mere utydelig, end den jeg tog igår aftes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en test her til morgen og den var blevet mere utydelig, end den jeg tog igår aftes så ved ikke lige helt hvad der sker. Har godt nok aldrig været god med det morgen urin når jeg har testet førhen. Synes kun jeg har fået posetive sådan hen af dagen

Hvis du har mulighed for at købe en sensitiv test i matas, mener ikke de var så dyre. Så kan du teste i løbet af dagen ☺

Jeg testede faktisk selv om aftenen og midt på dagen og fangede 2 streger. Er selv kun 5+2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver. Synes bare det er mærkeligt da den jeg tog igår aftes var samme mærke. Men jeg må i Matas. Tænker osse jeg prøver at ringe til lægen. Har nemlig tabt nogen gange. så mon ikke man kan få taget blodprøve ? Jeg krydser i hvert fald fingre for at jeg IKKE får mens Idag/morgen som jeg eller skulle ha haft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det kan give dig lidt ro, men jeg har altid testet mere tydeligt om eftermiddagen end om morgenen. Krydser fingre for den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror osse det er sådan med mig. Jeg krydser i hvert fald. Der er i hvert fald ikke sket ændring. Har stadig ømme og spændte bryster og nippels. Det er ikke til at holde ud. Mens har stadig ikke vidst sig. Så jeg prøver bare en ny test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hcg fordobles jo også kun hver anden til tredje dag (det er det stof testen måler på, så det kan være svært at se fremskridt fra dag til dag på test. Dertil kommer at koncentrationen af hcg i urinen også afhænger af, hvor velhydreret man er. Jo mere dehydreret man er, jo mere koncentreret urin producerer man, hvilket betyder at koncentrationen af hcg i urinen bliver højere. Lidt teknisk, men det kan forklare, hvorfor testene ikke altid bliver mere og mere positive på dag til dag basis. Især i starten af graviditeten, hvor hcg stadig er lavt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille opdatering tog en ny test igår helt andet mærke end hvad jeg har gjort før. Hvor at den blev positiv efter ikke engang et minut. Så seks teste der viser positiv. Så jeg tror sku den er der! Var egentlig først meningen vi ville starte sådan for alvor i næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille opdatering tog en ny test igår helt andet mærke end hvad jeg har gjort før. Hvor at den blev positiv efter ikke engang et minut. Så seks teste der viser positiv. Så jeg tror sku den er der! Var egentlig først meningen vi ville starte sådan for alvor i næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne ikke holde tæt :) Ligesom Solvej, fortalte vi også de allernærmeste med det samme.

Vi blev enige om at fortælle det til dem, som vi ville læne os op ad, hvis det skulle gå galt.

Og da det er første gang, var det også rart at kunne tale om det med nogen :D

Rigtig meget pøj pøj. Håber at alt går som det skal :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER