HenrietteHall

Ansøgning under barsel..

5 indlæg i dette emne

Jeg står i den situation, at jeg virkelig ikke ønsker at komme tilbage på mit job efter endt barsel.. Men i mit fag og i området hvor jeg bor, bliver der ikke slået så mange stillinger op og der er mange om buddet.. Så det er lidt svært bare at finde noget nyt..

 

Min tidligere arbejdsplads (hvor jeg var i et vikariat og hvor jeg var vildt glad for at være), slår nok nogen stillinger op i efteråret (måske først til foråret), men der er jeg på barsel og ønsker selvfølgelig ikke at starte i job igen lige der.. Det er min sidste barsel og jeg vil bare have det hele med :)

 

Men har så overvejet, at skrive en "ansøgning" for at gøre mig selv bemærket.. Og skrive noget med at jeg er på barsel og synes det er for tidligt at gå i gang igen, men jeg ved det er en super arbejdsplads og jeg gerne vil tilbage igen..

 

Havde det været for nogen måneder siden, så havde jeg skrevet til chefen derude (når de blev slået op), men han har sagt op og er nu et andet sted, så til den tid, er det en ny chef som ikke har mødt mig før..

 

Men er det total spild af arbejdsgivers tid, at jeg skriver en ansøgning, som jo reelt ikke er aktuel? Eller er det et ok initiativ, som viser jeg er meget interesseret i en stilling derude? Eller virker det bare desperat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes sagtens at du kan gøre opmærksom på dig selv :)

Så ved de at du er derude og er interesseret i at komme hen til dem efter endt barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det! Der er intet at miste, som jeg ser det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens at du kan gøre opmærksom på dig selv :)

Så ved de at du er derude og er interesseret i at komme hen til dem efter endt barsel :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv. Hvis de vil have dig finder de sikkert en løsning og ansætter evt en vikar indtil du kommer tilbage fra barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER