Solvej99

Overvejer lidt at overraske kæresten...

20 indlæg i dette emne

Min kæreste er ret vild for at få kønnet at vide så hurtigt som muligt.

Så da vi først fik tid til misdannelsesscanning om 3 uger, blev han lidt utålmodig.

Jeg kan egentlig godt vente, men kunne også godt tænke mig at overraske ham med en kønsscanning i næste uge. Tror han ville blive rigtig glad. :D

Så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge. På den ene side, så er jeg jo også meget nysgerrig og vil gerne vide kønnet NU. På den anden side, så er der jo stadig SÅÅÅ lang tid til jeg skal føde, så derfor tænker jeg at det måske er meget hyggeligt at have nogle forskellige ting at gå og glæde sig til? :blink

Hvad tænker I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var selv meget nysgerrig/spændt på at få at vide hvilket køn vi ventede. Jeg var allerede blevet scannet 4 gange, da vi skulle til MD scanning (af andre årsager) men vi havde endnu ikke fået kønnet at vide. Til MD scanningen kunne de så slet ikke se det ;) Jeg skulle så kontrolscannes 1½ uge efter, og lægen lovede at han ville kigge igen der. Men havde jeg ikke skullet det, havde jeg betalt mig til en kønsscanning uden tvivl. Vi fik det så at vide til den efterfølgende scanning.

Jeg synes lidt det er et sats. For på den ene side, at man jo ikke sikker på (kender faktisk en del, hvor de ikke kunne se det), at de kan se kønnet til MD scanning, og så ville jeg synes det var træls at have ventet så længe, for alligevel at skulle ud at få en kønsscanning. På den anden side, var det vigtigste alligevel at baby havde det godt og var sund og rask. Derfor var jeg faktisk i dét øjeblik ligeglad med om det var en dreng eller en pige.

Nu blev det vist lidt lang og muligvis lidt rodet, men jeg er vist kommet frem til, at hvis du ved din kæreste meget gerne vil vide det, ville jeg nok give ham den kønsscanning. Så er man da rimelig sikker på resultatet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUST DO IT! :goodluck

Jeg er selv i samme utålmodige situation hehe har bestilt en kønsscanning og der er "kun" 20 dage mellem kønsscanningen og MD scanningen, men jeg kan ikke vente!

Og MD scanningen udfører de kun for at kigge efter misdannelser osv. De kigger ikke efter kønnet. De fortæller det kun hvis de kan se det. Og det sker altså at de tager fejl.. så jeg vil være på den helt sikre side og få en kønsscanning uanset hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, der skulle ikke mere end to indlæg til at overbevise mig ;)

Så nu har jeg bestilt en tid på onsdag. Ej, hvor er det bare spændende!

Når han har fået fri, så siger jeg til ham, at vi skal et hemmeligt sted hen. Så han ved først hvad vi skal når vi står foran scanningsklinikken :P

Så mon ikke turen fortsætter til den nærmeste babyforretning, hvor vi vil anskaffe os lidt blåt eller lyserødt? :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, der skulle ikke mere end to indlæg til at overbevise mig ;)

Så nu har jeg bestilt en tid på onsdag. Ej, hvor er det bare spændende!

Når han har fået fri, så siger jeg til ham, at vi skal et hemmeligt sted hen. Så han ved først hvad vi skal når vi står foran scanningsklinikken :P

Så mon ikke turen fortsætter til den nærmeste babyforretning, hvor vi vil anskaffe os lidt blåt eller lyserødt? :wub

Ihh hvor spændende :glad

Vi er også nysgerrige herinde :whistling

Rigtig god tur :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende :glad

Vi er også nysgerrige herinde :whistling

Rigtig god tur :loveshower

Tusind tak :)

Jeg skal nok opdatere på onsdag. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, der skulle ikke mere end to indlæg til at overbevise mig ;)

Så nu har jeg bestilt en tid på onsdag. Ej, hvor er det bare spændende!

Når han har fået fri, så siger jeg til ham, at vi skal et hemmeligt sted hen. Så han ved først hvad vi skal når vi står foran scanningsklinikken :P

Så mon ikke turen fortsætter til den nærmeste babyforretning, hvor vi vil anskaffe os lidt blåt eller lyserødt? :wub

hihi :respekt

Glæder mig til at høre hvad i skal have. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god idé :) Det bliver da en god overraskelse for ham.

Jeg havde heller ikke tålmodighed, så vi var afsted til kønsscanning i tirsdags.

Fik den lavet i 3D, så der var slet ingen tvivl om at det var en lille dreng, selvom jeg ikke er længere henne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiii hvor en dejlig overraskelse han får :P Jeg havde fødselsdag i tirsdag og fik et gavekort til en 3D skanning af manden og LilleFisen!!! (manden havde lavet er kort fra LilleFisen og et fra ham selv, hvori der stod at LilleFisen kun havde sparet op til halvdelen så han måtte hjælpe med den anden halvdel!!! :kiss )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiii hvor en dejlig overraskelse han får :P Jeg havde fødselsdag i tirsdag og fik et gavekort til en 3D skanning af manden og LilleFisen!!! (manden havde lavet er kort fra LilleFisen og et fra ham selv, hvori der stod at LilleFisen kun havde sparet op til halvdelen så han måtte hjælpe med den anden halvdel!!! :kiss )

Årh, hvor er det bare sødt :)

Jeg synes også det er en god ide at finde på nogle hyggelige ting her i ventetiden.

Nu glæder jeg mig bare vildt til endelig at kunne komme ud og shoppe. Vi kom lige til at købe en autostol i sidste uge ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen det sker.

Åååh, hvor er jeg bare spændt. Både på min kærestes reaktion og på endnu engang at se den lille og få at vide hvad den er for én :loveshower

Det bliver en lang nat, tror jeg :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi så høre, hvad bliver det???????????? :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen.

Og vi skal have en lille DRENG :loveshower

Nååårh, vi græd begge to, da hun sagde det. Det var meget rørende.

Han var utrolig livlig og rigtig fin :wub

Dejlig dag!! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh- stort TILLYKKE med bassen i maven :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt for jer!! Stort tillykke med den lille dreng i maven, og med veloverstået scanning :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Tillykke, hvor er det skønt for dig :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiii hvor dejligt :loveshower tillykke med sønnike :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER