Guest

Hvor mange kender jeg herinde?Eller som kender mig

63 indlæg i dette emne

Hejsa  :balloons

 

Jeg er ny herinde med gammel bruger på BX. Da vi er igang med projekt lillebrøster har jeg besluttet, at bevæge mig herinde da der sker lidt mere i terminsgrupperne her på BK når jeg forhåbentlig kommer så langt. 

Men jeg kan umiddelbart "genkende" en del brugernavne og er i den forbindelse nysgerrig med hvem jeg "kender" herinde eller som kender mig. Så kan det være jeg ikke føler mig så "ny" herinde.

 

Så kom frit frem og giv jer til kende :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen herind på babyklar :)

 

Jeg "kender" dig fra BX. På BX hedder jeg mor-til-2guldklumper I længere tid hed jeg Sebastians-mor derinde men ændrede det da vi fik vores datter Cassandra.

 

Jeg ved ikke om du "kender" mig, jeg er ikke så forfærdelig aktiv derinde mere, men skriver her og der :)

 

Held og lykke med jeres nr. 2 babyprojekt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind på babyklar :)

 

Jeg "kender" dig fra BX. På BX hedder jeg mor-til-2guldklumper I længere tid hed jeg Sebastians-mor derinde men ændrede det da vi fik vores datter Cassandra.

 

Jeg ved ikke om du "kender" mig, jeg er ikke så forfærdelig aktiv derinde mere, men skriver her og der :)

 

Held og lykke med jeres nr. 2 babyprojekt :loveshower

 

Tak - jeg mener godt jeg kan huske brugernavnet "mor-til-2guldklumper - og jeg kan næsten regne ud at du er bosat i tyskland ud fra dit brugernavn. Min mand er tysk så vi har stor kontaktflade til Tyskland - men bor i Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - jeg mener godt jeg kan huske brugernavnet "mor-til-2guldklumper - og jeg kan næsten regne ud at du er bosat i tyskland ud fra dit brugernavn. Min mand er tysk så vi har stor kontaktflade til Tyskland - men bor i Danmark.

 

Jeps vi bor ikke så langt fra munchen hvor vi flyttede til for lidt over 3 år siden.

 

Jeg husker noget om I lige er flyttet, jeg håber I er glade for jeres nye hjem :) Jeg husker du før boede I Birkerød, det er min barndomsby, jeg flyttede dertil som 2 årig og derfra som 19 årig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og du "kender" vist også mig ;) Vi har i hvert fald skrevet en del i de samme tråde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og du "kender" vist også mig ;) Vi har i hvert fald skrevet en del i de samme tråde.

 

Dejligt at se dig herinde og ja - jeg kan godt huske dig fra din seneste tråd ;)

 

Håber du har fundet fred med det resultat det endte med :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se dig herinde og ja - jeg kan godt huske dig fra din seneste tråd ;)

Håber du har fundet fred med det resultat det endte med :kram:

Tak og i lige måde :) :kram2

Jeg har fundet fred med det - et eller andet sted, er det jo ikke meget anderledes fra før :P

velkommen til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender dig ikke, men velkommen til og held og lykke med projekt baby :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :) :kram2

Jeg har fundet fred med det - et eller andet sted, er det jo ikke meget anderledes fra før :P

velkommen til :kiss

 

Det er anderledes i den forstand at du får mere ro på i dit hoved og kan koncentrere dig om dit bryllup uden at skal forholde dig til din bror/svigerinde og hvad de mener/tænker mm. Det giver en ro at have sagt fra. 

 

Jeg har selv haft konflikter i min familie og min erfaring er, at man aldrig skal tage den skriftligt da det skrevne ord ofte kan misforstås. Men er godt klar over at det ikke var muligt i dit tilfælde. Man kan godt trække hesten hen til truget men man kan ikke tvinge den til at drikke. 

 

Håber du får en dejlig dag alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender dig ikke, men velkommen til og held og lykke med projekt baby :balloons

 

Tak for det - og glæder mig til at lære jer andre at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Helle.

Jeg hedder noget så opfindsomt som Britta H på bx, men er ikke en af dem man sådan ligger mærke til :)

Troede først jeg var kommet på der forkerte forum da jeg så dig herinde :D

Velkommen herinde. Håber snart de sker noget på babyfronten her efter jeres flotte bryllup først på året :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Helle.

Jeg hedder noget så opfindsomt som Britta H på bx, men er ikke en af dem man sådan ligger mærke til :)

Troede først jeg var kommet på der forkerte forum da jeg så dig herinde :D

Velkommen herinde. Håber snart de sker noget på babyfronten her efter jeres flotte bryllup først på året :)

 

Hahaha..... nej det er "bare" mig der endelig har indset at BX ikke rykker nok på terminsgrupperne. Der kommer jo en del herind af nye fra Bryllupsklar så der er en naturlig tilgang og det synes jeg der mangler det andet sted desværre. Jeg er ikke færdig med det med et barn mere - så derfor vil jeg gerne at der er lidt flere at sparre med og diskutere ting med. 

 

Men det har været ganske grænseoverskridende for mig at tage dette skridt - for holder jo af de brugere der er det andet sted. Derfor er det nu rart at se jer andre herinde og jeg kan som godt huske dig :D

 

Og tak for kommentaren om vores bryllup. Det var virkelig en fantastisk dag og jeg var SÅ glad for vores video som jeg antager du har set ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Kender dig ikke men jeg håber du bliver glad for at færdes herinde! Her er rart at være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig kender du også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha..... nej det er "bare" mig der endelig har indset at BX ikke rykker nok på terminsgrupperne. Der kommer jo en del herind af nye fra Bryllupsklar så der er en naturlig tilgang og det synes jeg der mangler det andet sted desværre. Jeg er ikke færdig med det med et barn mere - så derfor vil jeg gerne at der er lidt flere at sparre med og diskutere ting med.

Men det har været ganske grænseoverskridende for mig at tage dette skridt - for holder jo af de brugere der er det andet sted. Derfor er det nu rart at se jer andre herinde og jeg kan som godt huske dig :D

Og tak for kommentaren om vores bryllup. Det var virkelig en fantastisk dag og jeg var SÅ glad for vores video som jeg antager du har set ?

Hvis den var i din tråd under smalltalk så har jeg det den. Fulgte med men er elendig til at kommenterer desværre. Jeg havde jo også mange læsere i Asgers tråd da han var kritisk syg så hærger mig jeg ikke er så god den anden vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den var i din tråd under smalltalk så har jeg det den. Fulgte med men er elendig til at kommenterer desværre. Jeg havde jo også mange læsere i Asgers tråd da han var kritisk syg så hærger mig jeg ikke er så god den anden vej.

 

ja det var videoen i min bryllups spørge-jørge tråd jeg henviser til. Må vist hellere se den igen. Utroligt at jeg allerede har været gift kone i over 3 mdr :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig kender du også ;)

 

Ja - jeg gør så :) Dejligt at se dig herinde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Kender dig ikke men jeg håber du bliver glad for at færdes herinde! Her er rart at være!

 

Tak for det. Hvor længe har du været herinde? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det. Hvor længe har du været herinde?

Øh december 2011 tror jeg at jeg oprettede mig :p og så er jeg svingende aktiv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh december 2011 tror jeg at jeg oprettede mig :P og så er jeg svingende aktiv :D

Ja tiden går hurtigt når man pludselig skal tænke efter. Jeg har været på det andet forum siden 09 og det er da noget tid alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Helle. Hyggeligt at se dig herinde :)

Jeg hedder Theos_mor på bx ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Helle. Hyggeligt at se dig herinde :)

Jeg hedder Theos_mor på bx ;)

Ahhh endnu et kendt ansigt :loveshower: Jeg var ikke klar over du også var herinde. Det gør overgangen lidt nemmere så man ikke starter helt som "ny" selvom jeg jo er ny herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender, og omvendt. Vi har dog aldrig mødt hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender, og omvendt. Vi har dog aldrig mødt hinanden.

 

hehe.... når jeg siger "kender" så mener jeg brugere fra BX. Man behøver ikke at have mødt IRL. Derfor kender jeg dig jo stadig godt og har fuldt jer i maaange år. 

 

Håber det går godt i jeres familie på 3  :kuller

 

Glæder mig til den dag du har overskud til at dele mere men forstår godt at der kan gå noget tid før det sker. Tak fordi du giver dig til kende. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det jo det om det er godt eller skidt med så mange kendte ansigter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER