Mimi85

Ægløsning?

37 indlæg i dette emne

Jamen så er det jo bare i sving :hump :lol

Hvorfor burde det ikke være muligt?

Jeg er kun lige stoppet på P-piller - tog den sidste pille den 20/5, fik min mens og startede så ikke på pillerne igen :-) men hvis min krop allerede har fundet cyklus, så er det da kun fantastisk ;-) jeg er spændt på den 24/6 1 om min mens kommer til tiden eller hvad der sker - vi har regnet nøje på sandsynligheden herhjemme, altså i forhold til frugtbarhed osv :-)

Vi krydser :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er kun lige stoppet på P-piller - tog den sidste pille den 20/5, fik min mens og startede så ikke på pillerne igen :-) men hvis min krop allerede har fundet cyklus, så er det da kun fantastisk ;-) jeg er spændt på den 24/6 1 om min mens kommer til tiden eller hvad der sker - vi har regnet nøje på sandsynligheden herhjemme, altså i forhold til frugtbarhed osv :-)

Vi krydser :-) :-)

Det er da bare dejligt hvis din krop allerede "virker" ;) Min første cyklus var på 39 dage, håber den næste her bliver noget kortere...

Når du tester positiv på ÆL-test kommer ÆL vist inden for 24-48 timer, og så kommer mens (forhåbentlig ikke) efter 14 dage..

Krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer :)

Hvad siger I til denne ÆL test?

Jeg er ikke vant til st bruge dem man tisser direkte på, så nu spørger jeg lige dumt; kan man gøre det forkert? Få tisset for meget på dem eller lign?

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov den slettede billedet... Prøver igen ;)

post-11742-0-39261500-1434399238_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tog lige en anden og den var bestemt ikke positiv, så jeg har nok tisset for meget på den første... Æv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tog lige en anden og den var bestemt ikke positiv, så jeg har nok tisset for meget på den første... Æv :(

Jeg ville tisse i en plastikkop og så lave testen derfra.. så er du sikker på at du ikke "tisser for meget" på testen :) Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tisse i en plastikkop og så lave testen derfra.. så er du sikker på at du ikke "tisser for meget" på testen :) Held og lykke med det :)

Tak :) det plejer jeg også altid - jeg var bare lige doven - men det kan det altså IKKE betale sig at være :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg tror ikke, at man kan tisse 'for meget' på sådan en test :D Især ikke, når resten af testen er pakket ind i plastic, og du derved kun rammer test-stykket :)

 

Men når det er sagt, så er det også min erfaring, at det er nemmest, når man først tisser i en kop, og så laver testen derfra :) Mht den test, du har vist billede af, så vil jeg ikke mene, at den er helt positiv endnu, da kontrolstregen stadig er svagere end test-stregen (omend tæt på!!). Derudover tror jeg, at du skal være påpasselig med at sammenligne de forskellige mærker test (ligesom med g-test), da test-stregerne altid bliver lidt forskellige :)

 

Men rigtig meget held og lykke med testene og baby produktionen :D :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg tror ikke, at man kan tisse 'for meget' på sådan en test :D Især ikke, når resten af testen er pakket ind i plastic, og du derved kun rammer test-stykket :)

Men når det er sagt, så er det også min erfaring, at det er nemmest, når man først tisser i en kop, og så laver testen derfra :) Mht den test, du har vist billede af, så vil jeg ikke mene, at den er helt positiv endnu, da kontrolstregen stadig er svagere end test-stregen (omend tæt på!!). Derudover tror jeg, at du skal være påpasselig med at sammenligne de forskellige mærker test (ligesom med g-test), da test-stregerne altid bliver lidt forskellige :)

Men rigtig meget held og lykke med testene og baby produktionen :D :goodluck :bd

Jeg læste faktisk i brugsforvirringen at for meget urin på testen kan give misvisende resultat, så det hedder 'tis-i-kop' fra nu af :haha

Og så er jeg allerede gået tilbage til mine strimmel-test, dem kan jeg bedre lide og så kan jeg bedre sammenligne ;)

Håber sådan at ÆL snart kommer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste faktisk i brugsforvirringen at for meget urin på testen kan give misvisende resultat, så det hedder 'tis-i-kop' fra nu af :haha

Og så er jeg allerede gået tilbage til mine strimmel-test, dem kan jeg bedre lide og så kan jeg bedre sammenligne ;)

Håber sådan at ÆL snart kommer :bd

 

Nå, vildt! Jamen, så lærte jeg at man skal passe på med for meget tis, hehe :D :D Jeg havde købt en stak billige engangskrus, som jeg så havde stående ved siden af mine test på badeværelset. Det fungerede meget godt :)

Lyder ellers rigtigt godt - hepper på snarlig ÆL :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, vildt! Jamen, så lærte jeg at man skal passe på med for meget tis, hehe :D :D Jeg havde købt en stak billige engangskrus, som jeg så havde stående ved siden af mine test på badeværelset. Det fungerede meget godt :)

Lyder ellers rigtigt godt - hepper på snarlig ÆL :yay :yay

 

Jeg bruger også billige engangskrus ;)

 

Tak for hep - det murrer lidt i maven, så håber ÆL er der lige om snart :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, vildt! Jamen, så lærte jeg at man skal passe på med for meget tis, hehe :D :D Jeg havde købt en stak billige engangskrus, som jeg så havde stående ved siden af mine test på badeværelset. Det fungerede meget godt :)

Lyder ellers rigtigt godt - hepper på snarlig ÆL :yay :yay

Hehe jeg købte også en rulle glas... Hvis jeg ikke er gravid i denne omgang så ska jeg ha en ny rulle glas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER