msk1234

Fødsel i farvandet?

3 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Jeg har termin den 3. Maj. Som mange andre, der nærmer sig terminen, er jeg begyndt at blive en anelse utålmodig ;-)

Jeg har været inde og læse lidt om diverse indikatorer på en snarlig fødsel, men kan ikke relatere mig til mange af de fysiske tegn på dette, da jeg hele vejen gennem min graviditet ikke har været mærket af nogen synderlige smerter eller gener såsom plukker, træthed, tissetræng mm.

Med andre ord, kan jeg ikke rigtigt mærke på min krop, at jeg er gravid (har naturligvis mærket spark) og derfor ved jeg foreksempel ikke, hvordan "tiltag af plukker, som et symptom på snarlig fødsel" føles og andet i den dur.

Jeg er begyndt at sove meget lidt om natten, men er ikke træt overhovedet. Jeg er lettere rastløs og kan ikke rigtigt finde ro nogen steder og så er jeg indenfor de sidste uger, begyndt at skulle tisse om natten.

Kan det betyde, at der er ved at ske noget og hvordan føles det (skær det gerne ud i pap), når fødslen nærmer sig? Jeg er godt klar over, at jeg ikke er i tvivl, når fødslen går i gang ;-) Men indtil da, vil jeg gerne have en ide om, hvordan min krop vil reagere.

Håber ikke I synes, det er wird at spørge om. Men for en,der ikke har mærket meget til kroppens ændringer gennem graviditeten, vil det være rart med jeres beskrivelser af takten op til fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har termin 9. Maj, men skal dog have kejsersnit i morgen...

Men jeg vil bare sige at hverken denne gang nu med 10 dage til termin, eller ved mine to foregående fødsler har jeg ikke haft noget tegn på fødsel overhovedet inden det gik i gang, så du behøver ikke at opleve ændringer i kroppen..

Første gang gik jeg 14 dage over tid, og det var nok hindeløsningen der satte fødslen i gang.. Dagen inden var jeg til havefest med kroket osv i haven, og ikke tegn på noget som helst...

Anden gang gik jeg 5 dage over tid, intet tegn på noget da fødslen så starter med vandafgang om natten...

Generelt har jeg ligesom dig været stort set symptomfri og ubesvaret gennem alle mine graviditeter ..

Held og lykke med det når det går i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke jeg har haft nogen følelse af at nu gik det snart i gang.. Med den ældste startede veerne 7½ time før han er født og ved den yngste gik vandet 7 timer før han er født..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER