Solvej80

ikke for sarte sjæle...kugle i skeden

6 indlæg i dette emne

Hej damer

Jeg har fået sådan en lille kugle inde i skeden. På str med en perle som kan smuttes lidt med. Sidder på den ene "væg" lige inden for indgangen. Måske en lille cm oppe. Er der nogen der har oplevet at få det her sidst i graviditeten??? Jeg har prøvet at Google, men kan ikke lide svaret, som er kræft eller en byld efter en kønssygsom hvilket jeg aldrig har haft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kræftknuder er hårde og kan ikke smuttes med. Men da du er bekymret (og jeg ikke er læge) så få lige en tid i morgen. Men det ville overraske mig meget, hvis vi taler kræft. Så vær ikke bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er en åreknude (man kan godt få hæmorroider fortil også)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er en åreknude (man kan godt få hæmorroider fortil også)

Tak, det anede jeg ikke. Men efter Google søgning, nu med nye ord lyder det meget som det. Må hellere ringe til lægen så :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har aldrig haft kønssygdomme, men masser af bylder... Hvis du kan komme til at se den (ja, nærmest umuligt, men kan lade sig gøre med et spejl...) vil den være sådan lilla-agtig, og evt gul i midten, ligesom en bums, hvis den er "moden" så kan den klemmes... Men til en advarsel, det gør herre nas... Men smut til lægen, han kan fortælle dig hvad det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har aldrig haft kønssygdomme, men masser af bylder... Hvis du kan komme til at se den (ja, nærmest umuligt, men kan lade sig gøre med et spejl...) vil den være sådan lilla-agtig, og evt gul i midten, ligesom en bums, hvis den er "moden" så kan den klemmes... Men til en advarsel, det gør herre nas... Men smut til lægen, han kan fortælle dig hvad det er :)

Kan ikke se en døjt så afsted til lægen. Lucky him.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER