Jpige

Når testene svinger i tydelighed.

9 indlæg i dette emne

Hej Babyklar.
Jeg har brug for lidt råd igen! 

Jeg testede i går helt positivt, og testede så igen i dag for at de om jeg kunne se en udvikling. - Men testen i dag er ikke engang tæt på at være ligeså tydelig som i går. 

Betyder det at det er en bio, eller er det meget normalt?
Knus en meget bange pige. 

(Her er et billede af mine tests fra de sidste 4 dage.)

post-10712-0-48782600-1429769645_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke du skal være nervøs. Mine test svingede også meget ift hvor meget urin og hvor koncentreret det lige var. Det var først fra uge 5+....at de var konstante tydelige.

Var det evt. en ide at få taget en blodprøve hos lægen med to dages mellemrum, så kan han/hun med sikkerhed side om der er den udvikling der skal være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke du skal være nervøs. Mine test svingede også meget ift hvor meget urin og hvor koncentreret det lige var. Det var først fra uge 5+....at de var konstante tydelige.

Var det evt. en ide at få taget en blodprøve hos lægen med to dages mellemrum, så kan han/hun med sikkerhed side om der er den udvikling der skal være?

Lægen siger at det gør man ikke. De vil ikke bare tage blodprøver medmindre det fordi -et eller andet. 

Skal derind 6 maj og have taget en urinprøve for at se om jeg stadig er gravid.. 

 

Håber du har ret! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst om andre som har oplevet helt det samme, som var gravid - så det tror jeg bestemt ikke du skal være nervøs for....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst om andre som har oplevet helt det samme, som var gravid - så det tror jeg bestemt ikke du skal være nervøs for....

Okay det er dejligt at høre! 

Håber på det bedste! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad krydses kan, for der er en lille spire i din mave.... Synes det ku være så kæmpe dejligt for dig - når du har oplevet så mange bio`er efterhånden... Jeg håber du vender tilbage når du har endelig svar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen siger at det gør man ikke. De vil ikke bare tage blodprøver medmindre det fordi -et eller andet. 

Skal derind 6 maj og have taget en urinprøve for at se om jeg stadig er gravid.. 

 

Håber du har ret! 

Åh jeg bliver så ærgerlig når, "hvad læger vil" skal afhænge af den læge man har. Urinprøver kan man jo selv tage.

Hvis du tager test (samme mærke) med 2 dages mellemrum, bør du også kunne se en udvikling. 

 

Jeg tror på ingen møde du skal være bekymret, men hvis du stadig er det om et par uger, så få lavet en privat scanning og se hjertet slå.

Har selv fået fra uge 6+3 i alle 4 graviditeter. (grundet behandling dog, og sidste gang her også pga. nervøsitet efter abort)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad krydses kan, for der er en lille spire i din mave.... Synes det ku være så kæmpe dejligt for dig - når du har oplevet så mange bio`er efterhånden... Jeg håber du vender tilbage når du har endelig svar...

Tak! det er pænt af dig! Jeg håber det samme. 

Vender tilbage med nyt når jeg har noget! - håber på godt nyt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg bliver så ærgerlig når, "hvad læger vil" skal afhænge af den læge man har. Urinprøver kan man jo selv tage.

Hvis du tager test (samme mærke) med 2 dages mellemrum, bør du også kunne se en udvikling. 

 

Jeg tror på ingen møde du skal være bekymret, men hvis du stadig er det om et par uger, så få lavet en privat scanning og se hjertet slå.

Har selv fået fra uge 6+3 i alle 4 graviditeter. (grundet behandling dog, og sidste gang her også pga. nervøsitet efter abort)

 

Ja jeg skal afsted hjemmefra i dag og kommer først hjem lørdag aften - så tænker at jeg bare lader testene blive hjemme og så ser ad om min mens kommer. Og hvis ikke - så tester jeg søndag morgen. Så må der da have været en udvikling hvis det er en graviditet. 

 

Tak for svar! - Min kæreste og jeg har også snakket om at få tidlig scanning omkring uge 7-8 , når vi endelig når så langt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER