Sunspirit

Når manden mister lysten

10 indlæg i dette emne

Jeg hører altid om kvinder der ikke vil have sex når de er gravide og mænd, der er ved at gå til, men herhjemme er det vendt helt op og ned. 

Selv har jeg ofte lyst til sex, selvom jeg ikke altid er så god til at lægge op til det (har det med at falde i søvn lige når jeg rammer puden, så jeg når ikke rigtig at komme igang med at fyre op under ham :rolleyes). I starten døjede jeg meget med kvalme og senere bækkenløsning, og lad os ikke glemme den dejlige halsbrand der tit kommer om aftnen når jeg ligger ned, men efterhånden er alle de symptomer dæmpede, og så er jeg jo klar til lidt hygge  :hump

Men han har bare ikke lyst. Han siger det er en kombi af, at han føler fx mine bryster er forbudt territorium når de er så ømme og at maven bare gør hele processen mere besværlig, end sjov.Hans energiniveau er heller ikke så højt for tiden. Han er typen der bekymrer sig meget for hvordan jeg har det, og hvis jeg bare har det mindste ondt eller er gravidubehageligt til mode, så tænker han mere over at passe på mig end at springe på mig. Det virker ikke rigtig som noget jeg kan gøre noget ved, så ville bare høre om der er andre frustrerede gravide derude ?  :P  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der skete det samme for os i de sidste uger af graviditeten.

 

Jeg har ellers en meget glad og livlig mand som elsker sex - men da jeg nåede på den anden side af 3X uger, så begyndte hans sexlyst at dale. Jeg tror også at det var maven og også mine bryster som jeg faktisk hen imod slutningen ikke brød mig om at få berørt. Til slut lækkede de også en del.

 

Sexlivet døde endegyldigt, da jeg var så dum på et tidspunkt lige inden termin hvor Alexander stod godt fast i bækkenet, lidt for glædesstrålende fik sagt til ham "prøv lige og mærk - du kan mærke hovedet indenfra". Da det gik op for ham, at der på det tidspunkt faktisk kun var en tynd livmoder og en skedevæg imellem ham og hans søns hoved under sex, kiggede han forfærdet på mig og spurgte om vi ikke kunne lade være at have sex de resterende uger af graviditeten... :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme udfordring herhjemme. Manden kan ikke forholde sig til andet end en stor mave, når jeg tager tøjet af. Jeg synes, det er pisse svært, for jeg har brug for at være intim med ham. Jeg har dog også selv haft lidt udfordringer med pH-balancen, som har gjort, at jeg følte mig uattraktiv.

Hvis nogen har de gyldne ord omkring det, lytter jeg også meget gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det også i min graviditet desværre. De første 18-20 uger var jeg nedlagt af opkast og havde zero lyst og energi - så blev jeg derefter møghamrende liderlig og ikke om han ville - måtte tvinge ham de første par gange og så var han ok med det i ugerne 21-30, men derefter ville han bestemt ikke mere. At han kunne mærke baby sparke og maven voksede gjorde han ikke ville. Her 4,5 måned efter fødslen er det så desværre kun blevet til 3 gange - men vi håber snart der kommer gang i den igen. De første 6 uger var min mand ramt meget skønt af en fødsels depression og det skabte en del afstand imellem os - især fordi vi ikke har delt soveværelse siden baby kom.

Så du må bok desværre affinde dig med at nogen mænd bare ikke kan se bort fra baby og maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre ret normalt at mændene kan miste lysten og ha svært ved at se bort fra at der ligger i baby derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan egentlig godt forstå mændene, bare tanken om at man køre penis næsten ind til baby er da lidt wow og hvis der så kommer plukveer eller babyen begynder at bokse rundt derinde så ville jeg også have det underligt

Ikke fordi jeg ikke kan se problemet når kvinden har lyst, ville bare lige vende den på hovedet en gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan egentlig godt forstå mændene, bare tanken om at man køre penis næsten ind til baby er da lidt wow og hvis der så kommer plukveer eller babyen begynder at bokse rundt derinde så ville jeg også have det underligt

Ikke fordi jeg ikke kan se problemet når kvinden har lyst, ville bare lige vende den på hovedet en gang

Ja jeg tror det der med at have dilleren i nærheden af baby er grænseoverskridende for dem. Vil da heller ikke påstå at det er super for mig at mærke baby sparke, midt under sex. Det er en smule distraherende.  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skete det samme for os i de sidste uger af graviditeten.

 

Jeg har ellers en meget glad og livlig mand som elsker sex - men da jeg nåede på den anden side af 3X uger, så begyndte hans sexlyst at dale. Jeg tror også at det var maven og også mine bryster som jeg faktisk hen imod slutningen ikke brød mig om at få berørt. Til slut lækkede de også en del.

 

Sexlivet døde endegyldigt, da jeg var så dum på et tidspunkt lige inden termin hvor Alexander stod godt fast i bækkenet, lidt for glædesstrålende fik sagt til ham "prøv lige og mærk - du kan mærke hovedet indenfra". Da det gik op for ham, at der på det tidspunkt faktisk kun var en tynd livmoder og en skedevæg imellem ham og hans søns hoved under sex, kiggede han forfærdet på mig og spurgte om vi ikke kunne lade være at have sex de resterende uger af graviditeten... :haha

Hahaha, jeg kan lige se min mand i hovedet hvis jeg gjorde ham opmærksom på det. Så kan han sikkert for alvor visualisere hvordan han bare boinker barnet i hovedet hver gang  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme udfordring herhjemme. Manden kan ikke forholde sig til andet end en stor mave, når jeg tager tøjet af. Jeg synes, det er pisse svært, for jeg har brug for at være intim med ham. Jeg har dog også selv haft lidt udfordringer med pH-balancen, som har gjort, at jeg følte mig uattraktiv.

Hvis nogen har de gyldne ord omkring det, lytter jeg også meget gerne.

Intimitet løser vi heldigvis ved at putte meget. Vi ligger altid i ske om aftnen inden vi skal sove og småsnakker og han nusser mig, så synes egentlig vi får rørt ved hinanden nok til at jeg føler vi stadig har noget fysisk i forholdet. Kan være meget rart bare at ligge hud mod hud lidt, også selvom det ikke fører til mere. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det også i min graviditet desværre. De første 18-20 uger var jeg nedlagt af opkast og havde zero lyst og energi - så blev jeg derefter møghamrende liderlig og ikke om han ville - måtte tvinge ham de første par gange og så var han ok med det i ugerne 21-30, men derefter ville han bestemt ikke mere. At han kunne mærke baby sparke og maven voksede gjorde han ikke ville. Her 4,5 måned efter fødslen er det så desværre kun blevet til 3 gange - men vi håber snart der kommer gang i den igen. De første 6 uger var min mand ramt meget skønt af en fødsels depression og det skabte en del afstand imellem os - især fordi vi ikke har delt soveværelse siden baby kom.

Så du må bok desværre affinde dig med at nogen mænd bare ikke kan se bort fra baby og maven.

Depression gør det bare ikke nemmere. Min mand havde en i forbindelse med at vi fandt ud af at vi ikke kunne undfange et barn selv, og der ryger sex bare nederst på prioritetslisten. Forhåbentligt får din mand det bedre og så må man starte lige så stille op igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER