Lotte1987

Mavebilleder

135 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Flotte maver :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin, xdinne! Man tænker altså bare efterhånden, at nu kan den mave sgi da ikke blive større! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+5

Så flot!!! :loveshower

Men nu må de altså komme ud de der babyer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+5 

 

Ihh, sikke en flot, rund og helt perfekt placeret mave du har :kuller Hvor er det bare spændende at det er så meget oppe over nu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så flot!!! :loveshower

Men nu må de altså komme ud de der babyer

 

:ditto Ja det hepper jeg også lige med på, her fra sidelinjen :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin, xdinne! Man tænker altså bare efterhånden, at nu kan den mave sgi da ikke blive større! :D

 

Tak :D  Tænkte at jeg hellere måtte få lagt et mavebillede ud inden det blev for sent, synes gooodt nok også den er så stor at den da må til at stoppe med at vokse  :P

Så flot!!! :loveshower

Men nu må de altså komme ud de der babyer

 

Jep, Diazbebs, jeg regner med at du, Camils og jeg alle tre føder i weekenden, og så lukker vi overtidsklubben  :P  :P

 

Ihh, sikke en flot, rund og helt perfekt placeret mave du har :kuller Hvor er det bare spændende at det er så meget oppe over nu :yay

 

Tak Alura, håber altså også at du snart kommer over i gravid-forumet  :)

Hepper så meget med på dig, på sidelinjen  :kram2

 

:ditto Ja det hepper jeg også lige med på, her fra sidelinjen :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Ja det hepper jeg også lige med på, her fra sidelinjen :) :bd

 

Tusind tak, søde Alura! Jeg håber, du snart kommer over i gravidforum igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D  Tænkte at jeg hellere måtte få lagt et mavebillede ud inden det blev for sent, synes gooodt nok også den er så stor at den da må til at stoppe med at vokse  :P

 

Jep, Diazbebs, jeg regner med at du, Camils og jeg alle tre føder i weekenden, og så lukker vi overtidsklubben  :P  :P

 

 

Haha, jeg bliver i hvert fald overrasket hver gang vi tager mavebilleder. Jeg fatter ikke, at den bliver ved :P

Og ja, lad os få lukket den overtidsklub inden den kommer alt for godt i gang :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men jeg vil da også lige dele et enkelt mavebillede her på min terminsdato. Det er godt nok taget i mandags, hvor jeg var 39+3, meeen det er vist alligevel begrænset, hvor meget maven ændrer sig på fire dage :) Manden indvilligede i at prøve at tage nogle lidt pænere billeder af mig med mave på ^_^

 

2m5jote.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Ja det hepper jeg også lige med på, her fra sidelinjen :) :bd

Mange tak skønne Alura! :biglove :wub

Sender en masser af :bd retur til dig så jeg kan følge dig :) :loveshower

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men jeg vil da også lige dele et enkelt mavebillede her på min terminsdato. Det er godt nok taget i mandags, hvor jeg var 39+3, meeen det er vist alligevel begrænset, hvor meget maven ændrer sig på fire dage :) Manden indvilligede i at prøve at tage nogle lidt pænere billeder af mig med mave på ^_^

 

2m5jote.jpg

 

Neeej hvor er du fin  ^_^ :D ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej hvor er du fin  ^_^ :D ^_^

 

Taaaak ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men jeg vil da også lige dele et enkelt mavebillede her på min terminsdato. Det er godt nok taget i mandags, hvor jeg var 39+3, meeen det er vist alligevel begrænset, hvor meget maven ændrer sig på fire dage :) Manden indvilligede i at prøve at tage nogle lidt pænere billeder af mig med mave på ^_^

 

2m5jote.jpg

Så smuk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men jeg vil da også lige dele et enkelt mavebillede her på min terminsdato. Det er godt nok taget i mandags, hvor jeg var 39+3, meeen det er vist alligevel begrænset, hvor meget maven ændrer sig på fire dage :) Manden indvilligede i at prøve at tage nogle lidt pænere billeder af mig med mave på ^_^

 

2m5jote.jpg

 

Ej, det er da bare super stemningsfuldt det billede! Skønne omgivelser, skøn mor og skøn mave :wub Det kan du da bestemt godt give manden lidt ros for, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alura, håber altså også at du snart kommer over i gravid-forumet  :)

Hepper så meget med på dig, på sidelinjen  :kram2

 

 

Tusind tak, søde Alura! Jeg håber, du snart kommer over i gravidforum igen :kram2

 

Mange tak skønne Alura! :biglove :wub

Sender en masser af :bd retur til dig så jeg kan følge dig :) :loveshower

:kram2

 

Ih hvor er I dejlige, tusind tak :kiss Æl var i dag og vi har i hvert fald gjort vores bedste :D Så håber at jeg må få lov at tage over hvor I andre slipper lige om lidt. Spænding på alle fronter, yay :yay Glæder mig helt vildt til at se, hvad I får fremtryllet af små, lækre mirakler :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da bare super stemningsfuldt det billede! Skønne omgivelser, skøn mor og skøn mave :wub Det kan du da bestemt godt give manden lidt ros for, synes jeg :)

Han har skam fået masser af ros ^_^ Jeg er SÅ glad for de billeder, han har fået taget :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er I dejlige, tusind tak :kiss Æl var i dag og vi har i hvert fald gjort vores bedste :D Så håber at jeg må få lov at tage over hvor I andre slipper lige om lidt. Spænding på alle fronter, yay :yay Glæder mig helt vildt til at se, hvad I får fremtryllet af små, lækre mirakler :kuller

Så krydser jeg alt hvad jeg kan for, at der er en lille spire, der er ved at sætte sig fast :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fine strutmaver som er klar til at poppe :-) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har i fine billeder af de sidste uger...

Jeg har mit sidste billede af maven med CTG på der ligner jeg bare en rullepølse :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har i fine billeder af de sidste uger...

Jeg har mit sidste billede af maven med CTG på der ligner jeg bare en rullepølse :P

 

Haha, det tror jeg nemt man kommer til med de remme der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, håber, håber dette er sidste mavebillede 41+0:

260ye4n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fin en babybule! vi har godt nok ikke mange tilbage i gruppen med babybule :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw en flot babyhule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER