My-Moren

Anbefal en god ammeBH til 80E størrelsen

9 indlæg i dette emne

Jeg er total i vildrede hvad angår amme bh'er. Sidste gang havde jeg nogen fra H&M, men de var ikke helt store nok hvilket også er tilfældet denne her gang.

Jeg er allerede str. E og når de kære boobies bliver fyldt med mælk, jamen så tænker jeg at jeg rammer F. Men jeg kan slet ikke finde rundt i hvad man skal vælge. Plus at jeg bestilte nogen fra mamalicious og deres str. er jo helt hen i vejret! Det var de i hvert fald på de to bh'er jeg bestilte derfra ;)

Men hvad er jeres erfaring? HIT ME :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været rigtig glad for carriwells ammebh'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bruger alm BHer i store størrelser indtil bebsen kommer og så køber jeg ammeBHer når jeg nærmer mig termin, jeg bruger normalt D og er allerede op i en F her i 15. uge så de kan jo nå at blive meget større endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, jeg tør slet ikke tænke på hvilken BH-størrelse jeg kommer op i, når der er mælk i mine bryster. Den jeg har på nu er en 85G (eller er det H? Det kan jeg ikke lige huske  :chin: ), og det er også min størrelse, når jeg ikke er gravid.

 

Men jeg har også hørt en masse godt om Carriwells amme-BH'er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig glad for carriwells ammebh'er

 

 

Jeg er simpelthen så glad for mine fra cariwell.... De er bløde og lækre, og den jeg har brugt i hele graviditeten, ser ud som ny, selv efter mange vaske!

http://www.babytorvet.dk/shop/soemloes-amme-bh-1433p.html?gclid=CNznvrGS1cQCFYrLtAodzBUA5Q

(Kan også købes i de gængse babybutikker)

Dem har jeg også i kikkerten ;) MEN synes det er mega svært at vide, hvilken størrelse man så skal vælge. Fordi jeg ville nok kunne passe en M i omkreds, men nok en XL i barmstr. ;)

Jeg ved de har en guide til str. osv. men passer den? Synes nemlig ofte at i de tilfælde, hvor str. er på den måde som ved carriwell at omkredsen bliver for stor i forhold til resten og det synes jeg slet ikke er rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede dem i en babybutik og købte efterfølgende billigere på nettet. Det var dog i Sverige, så ved ikke hvor man kan prøve herhj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med her :) jeg er 85E og har så behov for bøjler.... For at få støtte.

Nogle gode anbefalinger ? Hvor de ikke koster en jetjager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også 80E, men jeg sprang til 85I, da mælken løb ti sidst. Var ret glad for, at jeg ikke havde købt nogle ammebh'er på forhånd. 

Jeg var helt vildt glad for Change standard blonde ammebh med bøjle. De var både pæne og rare at have på. Brugte ikke andre og lavede tilmed fitness i dem.

 

den her:

http://change.com/dk/florence-5.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER