Barbamama

Bumgenius V4 med knapper - hvor?

38 indlæg i dette emne

Krydser :) Gad i øvrigt vide, hvorfor de (tilsyneladende) ikke forhandles i Danmark.

Tak for kryds :)

Jeg skrev til ko og ko (som er den eneste BG bleforhandler, jeg kan finde i Danmark :unsure) og hun forklarede noget med, at de udgik fra hendes butik fordi de var steget 25% i indkøbspris (noget med dollarpriser og EU distributør), og at mente hun ikke, at bleerne kunne bære.

Jeg synes også, at det ligner, at de er ved at udgå rundt omkring ellers i Europa. Jeg så i hvert fald rigtig rigtig mange udsolgte farver rundt omkring på tyske, franske, hollandske, osv sider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjek i øvrigt denne:

DBOW9jP.jpg

Jeg har 100% opgivet at få den, men ih jeg synes, den er fin :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, fancy - der kan Libero ikke være med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er også sød :wub Skal nok sige, hvis jeg ser den, men har ikke stødt på den indtil videre i min - ret omstændelige - jagt :D

 

Tror det ikke, det var vidst en limited edition ting ;), men fin det er den!

(har forøvrigt også stofble købestop, er rimelig sikker på jeg har nok bleer til at kunne få tvillinger næste gang og stadig ikke mangle, og nu var det jo for at spare penge XD)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det ikke, det var vidst en limited edition ting ;), men fin det er den!

(har forøvrigt også stofble købestop, er rimelig sikker på jeg har nok bleer til at kunne få tvillinger næste gang og stadig ikke mangle, og nu var det jo for at spare penge XD)

Hov, fik aldrig svaret på den her :) Men uh, jeg kan godt genkende det med, at det skrider lidt, det med at spare penge :whistling Er pt "kommet til" at købe 16 bleer til lillesøster, og vi havde jo i forvejen en del fra Valdemar. Og alligevel overvejer jeg nogle flere :badgirl Har lidt forelsket mig i idéen om at prøve formsyede med uldbuks, måske bare til nat? Så har skarpt kig på øko bomuld fra little lamb + koogkos hjemmestrikkede uldbukser (jeg får aldrig strikket nogen selv :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, fik aldrig svaret på den her :) Men uh, jeg kan godt genkende det med, at det skrider lidt, det med at spare penge :whistling Er pt "kommet til" at købe 16 bleer til lillesøster, og vi havde jo i forvejen en del fra Valdemar. Og alligevel overvejer jeg nogle flere :badgirl Har lidt forelsket mig i idéen om at prøve formsyede med uldbuks, måske bare til nat? Så har skarpt kig på øko bomuld fra little lamb + koogkos hjemmestrikkede uldbukser (jeg får aldrig strikket nogen selv :rolleyes)

 

Altså bambusbleerne fra LL har min varmeste anbefaling! har vidst også nogen bomuld liggende, men dem brød jeg mig ikke specielt om, bambus suger mere :).. og uld gennemskuede jeg aldrig :P..  Men LL har vi brugt som natble siden vi begyndte med stofbleer og indtil videre holder de helt tør :).. Vil du prøve at låne nogen bambus i str. 1 (og måske bomuld, hvis hvis jeg kan finde dem)? Vi bruger ikke den str. længere, så har dem bare liggende på lager :P (bor i Aalborg ;))

..  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er virkelig sødt af dig, at tilbyde at vi kan prøve at låne dem :kram2 Men til den pris er det jo næsten dumt ikke at købe :whistling :badgirl

Må lige i tænkeboks. Og høre min kære mand :P Kan du se, hvor længe tilbudet gælder? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nææh så bare tilbuddet i stofblegruppen på facebook :).. Jo det er bare de to ting du skal bruge, de har også sådan nogen sæt hvor man kan købe fx ti og så er begge dele med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææh så bare tilbuddet i stofblegruppen på facebook :).. Jo det er bare de to ting du skal bruge, de har også sådan nogen sæt hvor man kan købe fx ti og så er begge dele med :)

Jaeh dem har jeg også luret på... Men vi mangler jo egentlig ikke :whistling Så lurer lidt på måske bare at købe en eller to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER