ninja2803

Ny i gruppen, hejsa :)

8 indlæg i dette emne

Efter at have smugkigget lidt på andres indlæg, vil jeg også forsøge mig :)
 

Min mand og jeg kan nu glæde os til d. 31/10 hvor vi venter vores første barn - så kan liiige snige mig ind i oktobergruppen her :D

 

Vi har fået lidt hjælp i den forstand, at vi har været gennem fertilitetsbehandling (ægsortering) på Skejby sygeghus, da min mand desværre har en genetisk sygdom, som er arvelig. Så det er virkelig fantastisk at kunne få tilbudt sådan en behandling, når risikoen er 50%.

Eneste minus er så at være ret så angst for nåle - så I kan godt forestille jer scenen hver aften, når jeg skulle injicere mig i maven under hormonbehandlinger ;)

At Skejby så under vores første forsøg, på det allersidste stadie af hormonbehandlingen på lang protokol (ægmodningssprøjten lige før ægudtagning) giver mig den forkerte medicin, var så noget af et slag i ansigtet. Alle ægblærerne var tomme og der var ikke en eneste celle i nogen af de 24 ægblærer de tog ud.

 

Men op på hesten igen efter kroppen lige havde haft tid til at falde lidt til ro efter første omgang.

Denne gang på kort protokol, hvor ændringen i forhold til den lange protokol - ud over tiden selvfølgelig - er at alle hormoner er via injektion.

Altså 2 injektioner hver dag i stedet for 1, yaaaay (læs: meget ironisk) :)

 

MEN... Lykken tilsmilede os, og efter blot 1 ægopsætning (og 2 raske æg i fryseren til næste gang), var der bonus :loveshower

Ved godt, at man overhovedet ikke skal beklage sig, når mange par forsøger forgæves i årevis, og vi trods alt har haft held ret hurtigt.

Men må indrømme, at jeg synes det har været lidt en turbulent tur hertil..

 

Så ud over lige at skulle have overstået en moderkagebiopsi inden for et par uger, glæder jeg mig bare helt tosset til et helt normalt forløb som gravid.

 

Beklager den lange smøre - men hvis ikke man kan få lidt afløb et sted som dette, så ved jeg snart ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver bare et helt kort velkommen fra mig nu og tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten! Og beklag dig bare! Især når andre har kludret i det så er det dælme ikke være det sjoveste! Og sprøjter puh ha! Men jeg LOVER det er det hele værd!!!

Vi fik ikke hjælp men havde bare en god gammeldags bumlet vej til nr 2 med 2 ufrivillige aborter. Så kender godt det med at det er hårdt selvom man ikke har flere års kamp bag sig. KÆMPE respekt til dem der har!!! Men man må GODT syntes det er hårdt selvom andre har det værre. En brækket storetå gør jo ikke mindre ondt fordi andre brækker et ben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med miraklet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og hvor er det alligevel dejligt, at det gik relativt hurtigt for jer. Stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER