Guest baksen

Negativ - men kan jeg stadig være gravid ?

47 indlæg i dette emne

Tak allesammen!

Så er det ikke kun os der ser syner :) har godt nok haft det skidt i dag - bare tanken på mad har gjort mig dårlig tilpas :/

Nu står vi bare med næste spørgsmål - hvornår skal man fortælle folk det og hvornår skal jeg reelt til læge?

Jeg har fortalt det da risikoen for abort gik fra 25% til 3% hvilket jeg har fået at vide af jordmoderen der scannede mig sker når der er set hjerteblink i uge 9 :-)

Nogen tager til læge med det samme de ved det for at få det bekræftet.. Har at par gode venner der er læger og de siger at det er lidt irriterende at klienter kommer for at få bekræftet noget de allerede ved.. De mener man skal vente til mellem 7+4 og 11+ Hvor vandrejournalen kan opstartes:-)

Men gør det DU har det bedst med:-) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle igen.

 

Jeg har her til morgen taget en - nej to nye tests. Men jeg kan først skimte stregen efter 5 minutter (og der står, at man ikke bør aflæse testen efter efter minutter) og stregen bliver først rigtig tydelig mellem 10-15 minutter. Det samme skete i går?

Betyder det at den kan være falsk positiv (hvis der er noget der hedder det :/ ?) Lige nu står jeg med tre tests, som begge hvis to pæne (og tydelige) streger, men de er først kommet efter jeg ikke "måtte"læse testen mere.. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle igen.

 

Jeg har her til morgen taget en - nej to nye tests. Men jeg kan først skimte stregen efter 5 minutter (og der står, at man ikke bør aflæse testen efter efter minutter) og stregen bliver først rigtig tydelig mellem 10-15 minutter. Det samme skete i går?

Betyder det at den kan være falsk positiv (hvis der er noget der hedder det :/ ?) Lige nu står jeg med tre tests, som begge hvis to pæne (og tydelige) streger, men de er først kommet efter jeg ikke "måtte"læse testen mere.. :help

hCG fordobler sig hver anden/tredje dag, så der vil ikke nødvendigvis være den store udvikling fra dag til dag.. Hvis du er nervøs for om noget er galt, så ville jeg kontakte lægen og spørge om han ville tage en blodprøve for at følge hCG, det er den eneste måde man kan være helt sikker :) Jeg tror nu stadig den er god nok, det er bare stadig meget tidligt i forløbet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også få testet det ved lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :yay Krydser fingre for at den bliver hængende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det samme ved mig de første par dage:-) du kan se mine tests i tråden "hjælp til at kode tests"

Tænker at det nok skal komme om to til tre dage:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede fra en uge før blodprøve, og fik skyggestreg allerede ved 3+0. Alle mine streger er kommet indenfor 5 minutter. Jeg ville ikke stole på en test der er læst efter tiden er gået. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine første tests blev også først positive efter tid. Efter nogle dage var der tydelig udvikling, så de blev både tydeligere og kom hurtigere. :) så den kan sagtens være god nok.

Jeg ville give det et par dage og så teste igen.

Kan ikke se nogen grund til at få taget blodprøve så tidligt. Det er heller ikke alle læger, der vil det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med de test jeg bruger, har jeg aldrig prøvet, at de er blevet positive, uden der har været hCG i systemet, hvilket jo tyder på, at der enten er/har været en graviditet.

 

Efter min udskrabning testede jeg for at se, hvornår hCG var helt ude af kroppen, og der oplevede jeg at en test blev positiv natten over :blink Jeg tog den inden jeg gik i seng, kiggede på den efter en halv time, hvor den var blank, da jeg kiggede næste morgen, så var der en streg (jeg skulle stolt vise den negative test til min mand, der kom hjem fra nattevagt).

Der vidste jeg jo, at der var en høj sandsynlighed for, at der stadig var lidt rest hCG tilbage i kroppen.

 

Ved du i øvrigt, hvornår du har haft ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har snakket med min mand og han siger arvede gange han har været med til se dem, har han kunne ane den - men tror vi tester igen i weekenden - synes bare der er lang tid til ..

Jah, havde ÆL i weekenden omkring d 8 marts .. Og der havde vi sex .. Så tror den er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har snakket med min mand og han siger arvede gange han har været med til se dem, har han kunne ane den - men tror vi tester igen i weekenden - synes bare der er lang tid til ..

Jah, havde ÆL i weekenden omkring d 8 marts .. Og der havde vi sex .. Så tror den er ok :)

Har du fået testet her i weekenden?  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jah testede i går morges og kunne se et resultat efter 3 minutter - dog stadig ikke så tydeligt, men meget mere tydeligt :)

Vi er dog blevet enige med lægen om, at vi lige skal derud i næste uge for at bekræfte det endeligt - men vi er ikke så meget i tvivl mere.. Og det er også så småt ved at gå op for min mand - han er i hvert fald begyndt at grine, kilde mig på maven og læse test om de forskellige autostole og barnevogne..

 

Har lige vedhæftet et billede, så I kan se :) - beklager det ikke er af bedste kvalitet, men det er lidt svært at få kameraet til at holde fokus..

 

Håber i alle har haft en kanon weekend - vores blev i hvert fald god !

post-10438-0-87913300-1427648555_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Har du regnet din termin ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak ..

Jah, den er omkring 30 november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak ..

Jah, den er omkring 30 november :)

Så kan du komme med over i novemberterminsgruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey baksen..

Stort tillykke.. Jeg har samme problem som dig lige nu..

Jeg har heller ikke fået min mens og har testet 2 gange, uden held.. Og min mens virker heller ikke til at den overhovedet har tænkt sig at dukke op..

Jeg kan forstå din frustration...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du komme med over i novemberterminsgruppen :)

Enig! :-D og tillykke! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jah testede i går morges og kunne se et resultat efter 3 minutter - dog stadig ikke så tydeligt, men meget mere tydeligt :)

Vi er dog blevet enige med lægen om, at vi lige skal derud i næste uge for at bekræfte det endeligt - men vi er ikke så meget i tvivl mere.. Og det er også så småt ved at gå op for min mand - han er i hvert fald begyndt at grine, kilde mig på maven og læse test om de forskellige autostole og barnevogne..

 

Har lige vedhæftet et billede, så I kan se :) - beklager det ikke er af bedste kvalitet, men det er lidt svært at få kameraet til at holde fokus..

 

Håber i alle har haft en kanon weekend - vores blev i hvert fald god !

 

Fedt! :yay Hvor langt er du henne i forhold til ÆL?  Mine så også sådan der ud ved helt hen til 4+3 hvor det ændrede sig  :) Det er jo forskelligt hvornår man kan teste :-) Har hørt om flere der ikke kunne teste før sidst i uge 5 eller først i uge seks  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved læge i dag og fået det bekræftet.. Er i uge 5+5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved læge i dag og fået det bekræftet.. Er i uge 5+5 :)

Iih, hvor er det fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER