Guest Piximouse

Hvor mange anden/flergangsgravide?

12 indlæg i dette emne

Hvor mange er vi herinde, der venter nummer 2, 3 eller måske 4?

Og hvor mange år kommer der til at være mellem søskende?

 

 

 

Min søn bliver 9 år til sommer, så der kommer til at være en god rum tid mellem. Sådan må det jo nødvendigvis være, når den rette at lave en lillesøster/bror med lader vente på sig. Men nu sker det heldigvis og min søn har ønsket det læææææænge!  

Glæder mig så meget til at fortælle ham det! Han bliver SÅ stolt!  :balloons

/Piximouse 5+5 (og nu meget hjerteblink)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand har en datter fra tidligere. Hun er 11 år, så her kommer der også til at være en del år imellem. Det er dog mit det første barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Theo fra august 2011, så der kommer til at være 4 år og 3 mdr. imellem dem :)

Glæder mig virkelig også til at fortælle ham, at han skal være storebror :wub

Hvornår fortæller I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det først efter NF. Så skal hun ikke gå og holde det hemmeligt. Det ville vi ikke byde hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det først efter NF. Så skal hun ikke gå og holde det hemmeligt. Det ville vi ikke byde hende.

Det forstår jeg godt.

Theo på 3,5 år ville så slet ikke være i stand til at holde det hemmeligt om han så fik besked på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det først efter NF. Så skal hun ikke gå og holde det hemmeligt. Det ville vi ikke byde hende.

 

Det forstår jeg godt.

Theo på 3,5 år ville så slet ikke være i stand til at holde det hemmeligt om han så fik besked på det :D

 

 

Helt det samme her. Det er simpelthen også for stor en ting for dem, så selvfølgelig skal de have lov til at kunne tale åbent om det med alle. Vi tænker også efter NF. Det er jo svært nok for de voksne at forstå det endnu, så det er helt sikkert et fint tidspunkt.

Vi regner også med at booke en kønsscanning, hvor storebror skal med. Iiihhh altså, hvor det er en spændende tid  :balloon  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har en datter, der bliver 3 til maj. Men ser hende som min egen <3

Så førstegangsfødende,men nummer 2 barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har en datter, der bliver 3 til maj. Men ser hende som min egen <3

Så førstegangsfødende,men nummer 2 barn ;-)

 

Det lyder dejligt - det varmer altså mit hjerte at høre  :loveshower

Håber virkelig også min søns fars kæreste føler sådan... eller kommer til at føle med tiden i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter nr. 3, men nr. 2 må vi desværre undvære i livet. Der kommer til at være 2 år og 10-11 måneder mellem Clare, vores store pige, og denne baby, om alt går vel. Der er 1 år og 11 måneder, præcis, mellem Clare og vores lille pige, Cara, som vi mistede i graviditeten, og så kommer der til at være et lille år mellem Cara og denne baby.

 

Clare sagde allerede da jeg var 4+0 "Mor baby mave", før vi havde så meget som nævnt det for hende, så her har vi ikke engang prøvet at holde det skjult. Og taget i betragtning folk allerede er begyndt at tale til mig som om de ikke engang er i tvivl om hvorvidt jeg er gravid eller bare har topmave, og sige at de da kan se at jeg også venter mig, så kan vi også godt glemme at skjule det for nogen som helst andre  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter nr. 3, men nr. 2 må vi desværre undvære i livet. Der kommer til at være 2 år og 10-11 måneder mellem Clare, vores store pige, og denne baby, om alt går vel. Der er 1 år og 11 måneder, præcis, mellem Clare og vores lille pige, Cara, som vi mistede i graviditeten, og så kommer der til at være et lille år mellem Cara og denne baby.

 

Clare sagde allerede da jeg var 4+0 "Mor baby mave", før vi havde så meget som nævnt det for hende, så her har vi ikke engang prøvet at holde det skjult. Og taget i betragtning folk allerede er begyndt at tale til mig som om de ikke engang er i tvivl om hvorvidt jeg er gravid eller bare har topmave, og sige at de da kan se at jeg også venter mig, så kan vi også godt glemme at skjule det for nogen som helst andre  :P

 

Jeg kan godt huske, jeg læste jeres historie i en anden tråd. Sikke en omgang. Det virker dog til, at I er super stærke og har formået at få det bedste ud af en smertelig og ulykkelig oplevelse. Det må være dejligt at have mennesker i livet, I kan dele denne her nye glæde med og selvfølgelig også den sorg I fortsat må føle.

Tak for du deler  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en dreng der snart fylder 3 år så der kommer til at være 3år og 7mdr imellem :)

Vi regner med at fortælle det efter NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi vores datter fra 2011, der kommer til at være 4,4 måneder mellem dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER