My love

Hvad med barnevognen.

22 indlæg i dette emne

Ej vi kom til at snakke om i går at vores lille (store) pige om 14 dage ikke bruger sin barnevogn mere.

Jeg sagde for sjov til min mand at vi kunne sælge den. For så kunne jeg gemme pengene til en ny. Vi ved jo ikke hvornår nr to vil komme. Og den er kun halvandet år gammel.

Først siger han nej men bagefter er han med på den og siger sælg der.

Nej nej nej jeg kan da ikke sælge den sidste ting jeg har tilbage af min baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde gemt barnevognen til barn nummer 2 og så solgt den bagefter - hvis I altså ikke også skal have nummer 3 ( og 4 ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I ikke er færdige med at få børn så behold den. I får ikke nær så meget for den som nyt udstyr vil koste jer. Hvis den er i god stand er den vel fin nok til jeres næste barn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart gemme den, til jeg ik ska ha flere børn. Synes også det er lidt hyggeligt, at mine børn har ligget i den samme vogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist kun have en til tror jeg.

Men jeg er bare lidt i tvivl. Der vil gå halvandet år før den nok kommer i brug. Og den kan kun stå i vores tilbygning hvor er desværre også er fugt. Så det er så hvad stand den vil være i når vi så skal bruge den.

Jeg regner med at kunne få 4000 for den. Der er to regnslag, et myggenet, to slags madrasser til barnevogn, lift og en madras til liften og så ellers pæn og velholdt. Vi gav vist 8000 for halvandet år siden. Det er en emmaljunga.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt følge det med det er hyggeligt de har lagt i samme vogn :)

Vores datter startede ud med en trille som der desværre kom fugt i. Den var købt brugt. Så købte vi en brugt emmaljunga men den kunne ikke være i bilen så den solgte vi igen oh endte aå ud med den her emmaljunga. Så der har været lidt udskiftning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi gemmer vores til vi ikke skal have flere børn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi gemmer vores til vi ikke skal have flere børn..

Hvordan opbevarer i den?

Vores kan stå i vores tilbygningen. Men jeg frygter lidt den kan få fugt da tørre tumbler (kondens) og tørre stativ står i samme rum. Plus der ikke er helt tæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville klart gemme den. det er da en frygtelig masse penge at smide lige ud ad vinduet, når nu I ved, at I skal have flere børn.

Kan den ikke pakkes ind i et eller andet, så den bliver beskyttet mod fugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gemme den og så bare tage madresser mv ind. Der er sindsygt mange barnevogne til salg brugt, så ville ikke regne med at kunne få halvpris. Da vi solgte vores brio der fremstod som næsten ny med alt tilbehør gik vi ned på 1500 efter et halvt år. (Nypris 6000)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville klart gemme den. det er da en frygtelig masse penge at smide lige ud ad vinduet, når nu I ved, at I skal have flere børn.

Kan den ikke pakkes ind i et eller andet, så den bliver beskyttet mod fugt?

Ved ikke lige hvad man kan pakke den ind i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gemme den og så bare tage madresser mv ind. Der er sindsygt mange barnevogne til salg brugt, så ville ikke regne med at kunne få halvpris. Da vi solgte vores brio der fremstod som næsten ny med alt tilbehør gik vi ned på 1500 efter et halvt år. (Nypris 6000)

De madrasser vi ikke bruger står inde i huset. Liften er i et skab i tilbygningen. Men vi kan snart heller ikke opbevarer mere de steder. Der er godt presset ;)

Jeg må vist gå i tænke boks med hvad jeg gør.

Der genere mig ikke at skulle købe en ny. Men jeg er sku nok ikke helt klar på at skille mig af med den her endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan opbevarer i den?

Vores kan stå i vores tilbygningen. Men jeg frygter lidt den kan få fugt da tørre tumbler (kondens) og tørre stativ står i samme rum. Plus der ikke er helt tæt.

Vores står ude i vores karlekammer, det er helt tæt og der er ingen fugt derinde - der er go' varme derude, da det ligger lige op til stalden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores står ude i vores karlekammer, det er helt tæt og der er ingen fugt derinde - der er go' varme derude, da det ligger lige op til stalden :D

Ej hvor lækkert. Så ved man også den står godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lækkert. Så ved man også den står godt

Præcis, men nu har vi jo så også pladsen til det, med en firlænget gård og cirka 1500 kvadratmeter overdækket tilbygninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis, men nu har vi jo så også pladsen til det, med en firlænget gård og cirka 1500 kvadratmeter overdækket tilbygninger :)[/quote

Det er jo det. Og det betyder bestemt også meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke pakke kalechen i en plastiksæk og så lukke den godt til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om at den barnevogn vi lige har anskaffet os skal bruges til begge børn som vi skal ha :)

Vores står på et varmt loft i svigerfars firma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke pakke kalechen i en plastiksæk og så lukke den godt til?

Jo måske. Men er det ikke hele kassen der skal pakkes ned?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om at den barnevogn vi lige har anskaffet os skal bruges til begge børn som vi skal ha :)

Vores står på et varmt loft i svigerfars firma :)

Dejligt når man har den mulighed :) så skal man også benytte sig af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Jo måske. Men er det ikke hele kassen der skal pakkes ned?

 

Jo:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER