faf

er det normalt??

7 indlæg i dette emne

Jeg havde en cyklus på 92 dage. Og startede med at have brunt udflåd 27/2 fik min mens d. 2/3 og denne har måske været i 4 dage med frisk blødning, tror jeg.

Men har derefter haft rigtig meget gammelt.blod, i store mængder, sådan i mens mængder, og dette har dog aftaget, men har det stadig, dog kun som brunligt udflåd i en mængde som et trusse indlæg kan tage.

Det skal lige siges at jeg den 3/3 startede op på p-piller igen. Efter anbefaling fra gyn.

Men er det normalt at man kan små bløde i så lang tid???

Er ved at være lidt bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville hvertfald være rigtig irriteret, men jeg tror det sagtens kunne være pga p-pillerne.. Da jeg fik p-stav blødte jeg i 2 måneder i træk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PCO er bare en sær størrelse og kan lave såååå meget rod i systemerne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville hvertfald være rigtig irriteret, men jeg tror det sagtens kunne være pga p-pillerne.. Da jeg fik p-stav blødte jeg i 2 måneder i træk...

Har normalt aldrig haft problemer med p-pillerne. Heller ikk ds jeg startede op for mange år siden. Har bare snart ondt af A. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PCO er bare en sær størrelse og kan lave såååå meget rod i systemerne....

Jamen også når man er på p-piller. ?

Min tanke var at der er større slimhinde, eller at de ekstra cyster måske.går til grunde nu, grundet p-piller. Ved ikk om det er en sær tanke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen også når man er på p-piller. ?

Min tanke var at der er større slimhinde, eller at de ekstra cyster måske.går til grunde nu, grundet p-piller. Ved ikk om det er en sær tanke.

Normalt vil p-pillerne jo styrer cyklus, men når man starter/stopper kan der godt være rod den første måneds tid fordi kroppen lige skal finde en balance igen...

Hvis det er en cyste der sprænger vil du som regel kunne mærke det ved at det gør mere eller mindre ondt i æggestokkene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt vil p-pillerne jo styrer cyklus, men når man starter/stopper kan der godt være rod den første måneds tid fordi kroppen lige skal finde en balance igen...

Hvis det er en cyste der sprænger vil du som regel kunne mærke det ved at det gør mere eller mindre ondt i æggestokkene

Altså har til tider nogle Jag i underlivet, men.ved også at små cyster kan springe, uden at det mærkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER