pjevser79

HJÆLP HJÆLP

15 indlæg i dette emne

Jeg har brug for hjælp jeg startet med negativ test fik min mens som jeg plejer og så efter det har jeg pletblødt tog en test torsdag og fik positivt gt gik til læge fredag blev sendt til scanningen, men han kunne ikke se noget men scannede hellere ikke lang tid tror jeg kun lå ned i under 30 sek. så blev sendt til blodprøve som jeg så venter svar på får den først Mandag.  

Her er mit spørgsmål jeg der har har bio el sa hvor lang tid efter har i kunne testet positivt? håber at der er nogle der kan og vil hjælpe mig  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev fulgt med blodprøver og der gik omkring en måned før hCG var faldet nok, til at jeg ikke testede positivt mere.. Så det kan desværre godt tage lang tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv haft det, men fysisk set kan det godt tage 2-4 uger før alt HCG er ude af systemet... HCG stiger når der bliver dannet moderkagevæv så det kommer også an på om alt dannet moderkagevæv er kommet ud.....

Ja det blev lige en mere teknisk besvarelse, men måske du alligevel kan bruge det til noget???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev fulgt med blodprøver og der gik omkring en måned før hCG var faldet nok, til at jeg ikke testede positivt mere.. Så det kan desværre godt tage lang tid..

ok tak for det øvøv havde håbet at der var noget men venter stadig på svar på min blodprøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv haft det, men fysisk set kan det godt tage 2-4 uger før alt HCG er ude af systemet... HCG stiger når der bliver dannet moderkagevæv så det kommer også an på om alt dannet moderkagevæv er kommet ud.....

Ja det blev lige en mere teknisk besvarelse, men måske du alligevel kan bruge det til noget???

tak kan bruge alle svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke bruge en test til noget.. Blodprøven viser det reelle billede og for at man kan se om det er godt, så skal man helst have taget en blodprøve mere som helst skal fordoble sig over 2-3 dage.. Mitra steg den ene gang, men slet ikke nok og så begyndte det falde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke bruge en test til noget.. Blodprøven viser det reelle billede og for at man kan se om det er godt, så skal man helst have taget en blodprøve mere som helst skal fordoble sig over 2-3 dage.. Mitra steg den ene gang, men slet ikke nok og så begyndte det falde..

ja det er ikke andet at gøre end at ventet på hvad blodprøven siger på Mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor hurtigt forsvandt symtomerne så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke mere end 4+noget vel? I så fald vil jeg ikke tage den scanning for noget som helst. Stort set ingen vil scanne før uge 6 fordi der ikke er noget at se eller det der er ikke giver noget korrekt billede. Jeg krydser fingre for en god blodprøve som de andre skriver kan to med to dages mellemrum sige hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke mere end 4+noget vel? I så fald vil jeg ikke tage den scanning for noget som helst. Stort set ingen vil scanne før uge 6 fordi der ikke er noget at se eller det der er ikke giver noget korrekt billede. Jeg krydser fingre for en god blodprøve som de andre skriver kan to med to dages mellemrum sige hvad der sker.

i dag er jeg 6+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i dag er jeg 6+2

Så burde de kunne se et foster. Æv. Jeg håber det er en slow starter og du får en fin blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så burde de kunne se et foster. Æv. Jeg håber det er en slow starter og du får en fin blodprøve.

tak skal du have men tror ikke så meget på det mere have som om jeg har æl slim i dag hele min krop er fuck up lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft symptomer nogen af gangene, så der kan jeg ikke hjælpe dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang gik der en måneds tid før Hcg var ude af kroppen. Men det var muligvis en GUL, der selv kom ud.

 

Anden gang testede jeg negativt, hvad der ville have svaret til 5+1.

 

Hvis du er 6+2 og de ikke kan se noget på scanningen, så er der nok ikke så meget håb :(

 

:kram

 

Er højst sandsynligt selv i gang med endnu en bio lige nu... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang gik der en måneds tid før Hcg var ude af kroppen. Men det var muligvis en GUL, der selv kom ud.

 

Anden gang testede jeg negativt, hvad der ville have svaret til 5+1.

 

Hvis du er 6+2 og de ikke kan se noget på scanningen, så er der nok ikke så meget håb :(

 

:kram

 

Er højst sandsynligt selv i gang med endnu en bio lige nu... <_<

øvøv det er ikke sjovt vi må bare op på hesten igen næste måned ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER