cellemus

Min mave kommer og går....

9 indlæg i dette emne

Det er simpelthen så irriterende.

Enten er jeg helt flad (altså normal mave)

Eller også buler jeg ud som om jeg er gravid (sjovt nok ;-) )

Hvorfor gør den sådan min mave? Idag er jeg kæmpe gravid. I weekenden var jeg sket ikke gravid. Mystisk. Frustreret blir man

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det man kan se nu er jo fordi vi er oppustet, så derfor svinger det.. Jeg er dog 3 gangs gravid så min mave er pænt stor nu hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv 2 gangs gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør min mave også det nummer.. Og det er jo ikke baby der fylder, så tænker det er oppustethed der gør det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er det forstoppelse! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg spurgte min scanningsjordemoder i dag, hvordan det kunne være jeg allerede bulede, og hun svarede så fint "Det handler om at nu udvider livmoderen sig, så der er plads til barnet. Det skubber så opad i bækkenet og tarmene bliver presset mere sammen" = det er tarmene der buler lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg spurgte min scanningsjordemoder i dag, hvordan det kunne være jeg allerede bulede, og hun svarede så fint "Det handler om at nu udvider livmoderen sig, så der er plads til barnet. Det skubber så opad i bækkenet og tarmene bliver presset mere sammen" = det er tarmene der buler lige nu.

Lyder jo egentlig ret logisk.. Måske det er derfor jeg ikke buler ret meget.. Har jo fået fjernet noget af min tarm grundet Gastric Bypass :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder jo egentlig ret logisk.. Måske det er derfor jeg ikke buler ret meget.. Har jo fået fjernet noget af min tarm grundet Gastric Bypass :)

I lige præcis den situation, er du heldig ;-)

Min mave er så blevet denne gang. Den gider ikke forsvinde hehe. Føler sgu jeg har tvillinger derinde ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke særlig meget babybule fordi det gemmer sig i alt den løse hud fra mit store vægttab men jeg kan ikke længere gå i mine jeans og måtte også ned og ændre størrelsen på min hospitalsuniform i dag både pga en smule ekstra mave men endnu mere pga de kæmpe bryster jeg er ved at få så jeg ikke kan lukke min kittel.... Jeg skal lige finde ud af hvad jeg gør med kittel når jeg skal tilbage på skolen, lidt irriterende hvis jeg skal ud og give en formue for en graviditeteskittel for 2 måneders skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER