03wami

Celavi str på termotøj og regntøj

4 indlæg i dette emne

Skal til lagersalg idag og håber at kunne købe et sæt at ovenstående til min søn der starter pasning i maj... Han er lige begyndt at komme i de små str af hans alm tøj i 74 så er noget i tvivl om hvad str jeg skal købe da jeg har hørt flere sige det er stort i str... Skal jeg gå efter en 74 eller 80 ?? Gør jo intet hvis han kan passe begge ting et godt stykke tid men han skal jo heller ikke drukne i det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikje med termotøjet... men regntøjet fra CeLaVi er meget stort i størrelsen! :) - så jeg ville tage en str 70 til ham der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah passede CeLaVi termotøj i str 80, mens han brugte 86 i alm tøj. Men sådan synes jeg generelt det er med det overtøj vi har haft. At det er større i størrelsen end almindeligt tøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så også virkelig stort ud - men til prisen valgte jeg at tage både en str 70 og en 80 så håber da han kan passe noget af det og om ikke andet så har vi da til efteråret også eller kan sælge det ene igen :) men sjovt nok virkede deres termotøj meget mindre end regntøjet - er ikke helt sikker på jeg er helt med på deres størrelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER