HenrietteHall

NF scanning..

65 indlæg i dette emne

Så fik vi overstået scanningen og det rigtig fint :) Mega aktiv baby og lav risiko.. Min nye termin er d.14. september, på min mors 60 års fødselsdag, det er da lidt sjovt :)
Vi skulle også snakke med fødselslæge og mediciner pga. min Gastric Bypass, så det har taget noget tid at blive færdig i dag.. Jeg får 2 ekstra scanninger, 1 i uge 28 og en i uge 34 :)
Og hun fik ikke noget vildt godt billed da den var så aktiv, men her er den:
117vbcy.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med en veloverstået NF :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den veloverståede NF! Jeg havde også en rigtig god en af slagsen med en rigtig drillepind til en baby, der hellere ville ligge med ryggen til :P

 

Jeg fik en lav risiko, og min termin er flyttet til d. 11. september :)

 

Jeg lægger lige et billede ind senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da det er et fint billede hvis baby var hyper.... Og dejligt med lav risiko....

Jeg skal have taget mig sammen og bestilt tid til NF (vi køber os til en i Kbh)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke til jer begge så dejligt at alt var vel! Glæder mig til tirsdag når det er min tur:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det gode scanning, Henriette! :hurra (Jeg troede det var i morgen, min graviditetshjerne er vist slået fra) 

Pyt med billedet, når baby er sprællevende, tænk hvis det var omvendt. Hellere en livlig baby :D

Dejligt med gode tal, så bliver det spændende og baby melder sin ankomst midt i fødselsdagen  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den veloverståede NF! Jeg havde også en rigtig god en af slagsen med en rigtig drillepind til en baby, der hellere ville ligge med ryggen til :P

 

Jeg fik en lav risiko, og min termin er flyttet til d. 11. september :)

 

Jeg lægger lige et billede ind senere.

Ja Camils, vi vil også gerne se dit billede! Dejligt at din NF også gik godt, selvom baby kan drille  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af min lille urolige fis. De blev ikke sååå gode igen, men den vendte og drejede sig også ret meget :)

 

Baby_skaringret_zpss9fwzfar.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af min lille urolige fis. De blev ikke sååå gode igen, men den vendte og drejede sig også ret meget :)

 

Baby_skaringret_zpss9fwzfar.jpg

Dejlig lille baby Camils :kuller

I dag sidder jeg så igen på job og er faldet lidt ned igen, men kan stadig bare kun smile over dagen i går :) Og den startede bare dumt, for vi kunne simpelthen ikke finde en parkeringsplads da vi kom til Herning, så Brian blev nødt til at sætte mig af og så ellers afsted for at lede efter en.. Heldigvis var de en 10 minutter forsinket, så han nåede lige ind inden hun satte scanneren på maven.. Ville godt nok have været ked af det, hvis han ikke havde nået det.. Men det gik :)

Da jeg så havde lagt billedet på facebook, fik jeg en besked fra min kollega.. Der havde ikke været liv, da de havde været til scanning i onsdags :( Øv, hvor blev jeg ked af det, vi var ca. lige langt og det er så anden kollega, hvor NF scanningen ikke gik godt :( Så jeg priser mig SÅ LYKKELIG for at det gik godt i går, men nej hvor har jeg også dårlig samvittighed på en måde :(  Det er fandeme synd for dem!

Derhjemme hyggede vi med drengene efter de var hentet og jeg fortæller så Lauge, at jeg har noget at vise ham og viser ham scanningsbilledet og han siger: Er det en baby? Ja og den er inde i mors mave.. Men det er som om han ikke rigtig helt forstår, men så siger han pludselig: Må jeg så godt holde den? Holde den? Ja, sådan her. Og så viser han hvordan man holder en baby :)  Det gjorde mig bare glad og jeg sagde, at selvfølgelig måtte han det, når den kom ud, elsker den dreng så højt :kuller

 I dag glæder jeg mig bare til weekend, vi skal holde Brians fødselsdag i morgen.. Gamle mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig lille baby Camils :kuller

I dag sidder jeg så igen på job og er faldet lidt ned igen, men kan stadig bare kun smile over dagen i går :) Og den startede bare dumt, for vi kunne simpelthen ikke finde en parkeringsplads da vi kom til Herning, så Brian blev nødt til at sætte mig af og så ellers afsted for at lede efter en.. Heldigvis var de en 10 minutter forsinket, så han nåede lige ind inden hun satte scanneren på maven.. Ville godt nok have været ked af det, hvis han ikke havde nået det.. Men det gik :)

Da jeg så havde lagt billedet på facebook, fik jeg en besked fra min kollega.. Der havde ikke været liv, da de havde været til scanning i onsdags :( Øv, hvor blev jeg ked af det, vi var ca. lige langt og det er så anden kollega, hvor NF scanningen ikke gik godt :( Så jeg priser mig SÅ LYKKELIG for at det gik godt i går, men nej hvor har jeg også dårlig samvittighed på en måde :(  Det er fandeme synd for dem!

Derhjemme hyggede vi med drengene efter de var hentet og jeg fortæller så Lauge, at jeg har noget at vise ham og viser ham scanningsbilledet og han siger: Er det en baby? Ja og den er inde i mors mave.. Men det er som om han ikke rigtig helt forstår, men så siger han pludselig: Må jeg så godt holde den? Holde den? Ja, sådan her. Og så viser han hvordan man holder en baby :)  Det gjorde mig bare glad og jeg sagde, at selvfølgelig måtte han det, når den kom ud, elsker den dreng så højt :kuller

 I dag glæder jeg mig bare til weekend, vi skal holde Brians fødselsdag i morgen.. Gamle mand ;)

Nåeh hvor er din dreng sød :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg også være med. Her er min mini :)

post-8978-0-78301800-1425667171_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint ^_^ Hvordan er din NF gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint ^_^ Hvordan er din NF gået?

Hi hi

Det gik rigtig godt. Fik gode tal :)

Og der var også gang i den lille. Næsten umulig at få nogle billeder :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi

Det gik rigtig godt. Fik gode tal :)

Og der var også gang i den lille. Næsten umulig at få nogle billeder :P

 

Dejligt - jeg kunne bare ikke lige huske om du havde fortalt om det, og jeg så bare havde glemt det. Så tænkte jeg lige ville spørge :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt - jeg kunne bare ikke lige huske om du havde fortalt om det, og jeg så bare havde glemt det. Så tænkte jeg lige ville spørge :P

Det er ok at have gravidhjerne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha  :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at læse om jeres scanninger.. Dejligt de er gået godt :) :) :)

Vi skal først til scanning den dag jeg er 13+6 henne... Bliver spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også være med i klubben :)

post-10504-0-07134000-1425757398_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også være med i klubben :)

Søde lille spunk :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig lille baby Camils :kuller

I dag sidder jeg så igen på job og er faldet lidt ned igen, men kan stadig bare kun smile over dagen i går :) Og den startede bare dumt, for vi kunne simpelthen ikke finde en parkeringsplads da vi kom til Herning, så Brian blev nødt til at sætte mig af og så ellers afsted for at lede efter en.. Heldigvis var de en 10 minutter forsinket, så han nåede lige ind inden hun satte scanneren på maven.. Ville godt nok have været ked af det, hvis han ikke havde nået det.. Men det gik :)

Da jeg så havde lagt billedet på facebook, fik jeg en besked fra min kollega.. Der havde ikke været liv, da de havde været til scanning i onsdags :( Øv, hvor blev jeg ked af det, vi var ca. lige langt og det er så anden kollega, hvor NF scanningen ikke gik godt :( Så jeg priser mig SÅ LYKKELIG for at det gik godt i går, men nej hvor har jeg også dårlig samvittighed på en måde :( Det er fandeme synd for dem!

Derhjemme hyggede vi med drengene efter de var hentet og jeg fortæller så Lauge, at jeg har noget at vise ham og viser ham scanningsbilledet og han siger: Er det en baby? Ja og den er inde i mors mave.. Men det er som om han ikke rigtig helt forstår, men så siger han pludselig: Må jeg så godt holde den? Holde den? Ja, sådan her. Og så viser han hvordan man holder en baby :) Det gjorde mig bare glad og jeg sagde, at selvfølgelig måtte han det, når den kom ud, elsker den dreng så højt :kuller

I dag glæder jeg mig bare til weekend, vi skal holde Brians fødselsdag i morgen.. Gamle mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig lille baby Camils :kuller

I dag sidder jeg så igen på job og er faldet lidt ned igen, men kan stadig bare kun smile over dagen i går :) Og den startede bare dumt, for vi kunne simpelthen ikke finde en parkeringsplads da vi kom til Herning, så Brian blev nødt til at sætte mig af og så ellers afsted for at lede efter en.. Heldigvis var de en 10 minutter forsinket, så han nåede lige ind inden hun satte scanneren på maven.. Ville godt nok have været ked af det, hvis han ikke havde nået det.. Men det gik :)

Da jeg så havde lagt billedet på facebook, fik jeg en besked fra min kollega.. Der havde ikke været liv, da de havde været til scanning i onsdags :( Øv, hvor blev jeg ked af det, vi var ca. lige langt og det er så anden kollega, hvor NF scanningen ikke gik godt :( Så jeg priser mig SÅ LYKKELIG for at det gik godt i går, men nej hvor har jeg også dårlig samvittighed på en måde :( Det er fandeme synd for dem!

Derhjemme hyggede vi med drengene efter de var hentet og jeg fortæller så Lauge, at jeg har noget at vise ham og viser ham scanningsbilledet og han siger: Er det en baby? Ja og den er inde i mors mave.. Men det er som om han ikke rigtig helt forstår, men så siger han pludselig: Må jeg så godt holde den? Holde den? Ja, sådan her. Og så viser han hvordan man holder en baby :) Det gjorde mig bare glad og jeg sagde, at selvfølgelig måtte han det, når den kom ud, elsker den dreng så højt :kuller

I dag glæder jeg mig bare til weekend, vi skal holde Brians fødselsdag i morgen.. Gamle mand ;)

Åh jeg kan ikke selv lade være med at blive nervøs, når du fortæller om dine kollegaer :-( havde de set hjerteblik forinden nf? Og hvordan med deres graviditeter? Havde de oplevet blod eller smerter undervejs? Jeg skal selv til NF på onsdag og min største skræk er at der ikke er liv, selvom vi så hjerteblink for 6 uger siden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også være med i klubben :)

Hvor er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se billeder af jeres skønne små babyer :) Synes stadig det er vildt så meget man kan se på 6-7 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jeg også meget overrasket over at man kunne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER