Sunspirit

Gode babybutikker i KBH?

7 indlæg i dette emne

Jeg skal ind og scannes i København næste fredag, og så vil manden og jeg godt benytte lejligheden til at få småshoppet lidt, men altså synes det er svært hvor man lige skal gå hen derinde, når jeg ikke er stedkendt. Vil meget gerne høre om der er nogen der kender en eller to ret store gode butikker derinde, som man kan bruge en masse tid i ? :) De må gerne have det hele, både tøj og ting. 

 

Vi er IKKE mærkevare-dyr så lad helst være med at foreslå de der steder hvor babytøjet koster en halv gallakjole  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger en name-it på strøget og så ligger der en lækker børnebutik i jorcks passage, men den vil jeg nok sige er i den dyrer ende....

Magasin har også en stor babytøj afdeling og der er både de helt dyrer mærker og nogen lidt mere budgetvenlige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender umiddelbart kun til Ønskebørn og BabySam som større fysiske butikker, som har det hele samlet i KBH :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal I skannes henne i KBH?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal scannes hos denlillekbher inde ved siden af tivoli, :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK... Der er Magasin og Babysam i Valby og på Amager, som der allerede er blevet nævnt.

I Fields er der lidt af hvert, men nok mest legetøj (Toysrus ) og tøj (name it, H&M).

Danmarks barnevogne, på Amagerbrogade har vist også en del ting og sager, men jeg ved faktisk ikke om de har tøj.  

 

Kan ikke rigtig komme flere andet end Disney og de Name it og H&M butikker der er på strøget.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK... Der er Magasin og Babysam i Valby og på Amager, som der allerede er blevet nævnt.

I Fields er der lidt af hvert, men nok mest legetøj (Toysrus ) og tøj (name it, H&M).

Danmarks barnevogne, på Amagerbrogade har vist også en del ting og sager, men jeg ved faktisk ikke om de har tøj.  

 

Kan ikke rigtig komme flere andet end Disney og de Name it og H&M butikker der er på strøget.. 

Danmarks Barnevogne har ikke tøj, men man kan vist heller ikke ligefrem sige at det er en stor butik ;) God, men meget lille!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER