Guest

Kan orgasme hjælpe?

15 indlæg i dette emne

Kort og godt: Er der nogen, der ved, om orgasmer kan hjælpe med at sætte en fødsel i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke her  :rolleyes men det sku være sundt og afslappende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de siger jo at sex godt kan sætte det igang. Vi prøvede det af, da jeg var gået over tid, men det virkede ikke umiddelbart. Jeg fik kun en masse plukveer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I teorien ja. Orgasmer skulle - såvidt jeg har forstået - få kroppen til at udskille hormonet oxytocin, som også stimulerer veer. :)

Og så er der vist også noget med et eller andet stof i sæd, men det er jo så nok mindre aktuelt for dig, og skulle vist også være i urealistiske mængder, hvis det skulle have effekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg har god erfaring med det... her gik der ikke mere end et døgns tid efter, før W var født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det skader jo i hvert fald ikke at prøve. Det er selvfølgelig rigtig træls med plukveer, men ellers er en orgasme jo aldrig noget, hvor man tænker "Ej puuuha, jeg skulle bare ALDRIG have fået den orgasme i går" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stof der er i sæd, skulle vidst være det samme som det i en igangsætningspille (bare i meget små mængder), så måske sex med en mand ville hjælpe dig ;)? Da det nok ikke lige er en mulighed, så har en orgasme da aldrig skadet noget, men ved ikke om det kan sætte noget i gang..

 

Zoneterapi tror jeg havde hjulpet for mig, jeg fik det én gang et par dage inden min igangsættelse, jeg synes det hjalp, men fødslen nåede ikke at gå i gang af sig selv før jeg skulle sættes i gang, tror at en gang mere virkelig ville have hjulpet, ved næste fødsel begynder jeg i hvert fald med zoneterapi omkring termin! (og selv hvis det ikke hjælper, så har fodmassage (ligesom sex) jo aldrig gjort noget værre) ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det skader jo i hvert fald ikke at prøve. Det er selvfølgelig rigtig træls med plukveer, men ellers er en orgasme jo aldrig noget, hvor man tænker "Ej puuuha, jeg skulle bare ALDRIG have fået den orgasme i går" :lolhit

Ha ha :D.  Nej, det har du jo ret i :D.

 

Det stof der er i sæd, skulle vidst være det samme som det i en igangsætningspille (bare i meget små mængder), så måske sex med en mand ville hjælpe dig ;)? Da det nok ikke lige er en mulighed, så har en orgasme da aldrig skadet noget, men ved ikke om det kan sætte noget i gang..

 

Zoneterapi tror jeg havde hjulpet for mig, jeg fik det én gang et par dage inden min igangsættelse, jeg synes det hjalp, men fødslen nåede ikke at gå i gang af sig selv før jeg skulle sættes i gang, tror at en gang mere virkelig ville have hjulpet, ved næste fødsel begynder jeg i hvert fald med zoneterapi omkring termin! (og selv hvis det ikke hjælper, så har fodmassage (ligesom sex) jo aldrig gjort noget værre) ..

Sex med en mand? Den var værre, så skal vi ind og have fat på Poul Ejnar inde i nabohuset... Han er vist skilt fra sin kone, og han er da ikke ældre end 70... Så, af sted med os..... :blink  :D  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm altså... Jeg begyndte at få veer kort tid efter sex (som i 30-60 min) da jeg ventede min søn. Der skete dog intet da jeg ventede min datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg skrev i din anden tråd, så havde vi sex hver eller hver anden dag, også med orgasmer, fra uge 37+0 til fødsel 41+3 (dog ikke sex lige 41+3, for da jeg stod op for at tisse som "klargøring" gik vandet :P).

Vi havde ikke sex 2 gang pga. Afkortet livmoderhals og vi gerne ville vente til de 37+0 igen var nået, så langt nåede vi jo aldrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :D.  Nej, det har du jo ret i :D.

 

Sex med en mand? Den var værre, så skal vi ind og have fat på Poul Ejnar inde i nabohuset... Han er vist skilt fra sin kone, og han er da ikke ældre end 70... Så, af sted med os..... :blink  :D

Haha, afsti' afsted med jer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det skader jo i hvert fald ikke at prøve. Det er selvfølgelig rigtig træls med plukveer, men ellers er en orgasme jo aldrig noget, hvor man tænker "Ej puuuha, jeg skulle bare ALDRIG have fået den orgasme i går" :lolhit

SO TRUE!  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet var det nok at naboen fik en ;)

(Jeg havde ligget vågen, fordi det lød som om de væltede lejligheden mens de knaldede ved siden af - og da de så endelig holdt op, skulle jeg lige ud at tisse og så sove, men så gik vandet sQ! :lol  )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet var det nok at naboen fik en ;)

(Jeg havde ligget vågen, fordi det lød som om de væltede lejligheden mens de knaldede ved siden af - og da de så endelig holdt op, skulle jeg lige ud at tisse og så sove, men så gik vandet sQ! :lol  )

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet var det nok at naboen fik en ;)

(Jeg havde ligget vågen, fordi det lød som om de væltede lejligheden mens de knaldede ved siden af - og da de så endelig holdt op, skulle jeg lige ud at tisse og så sove, men så gik vandet sQ! :lol  )

Hahaha humor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER