Maii

? om tv, internet og telefon

6 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Vi har snakket om at skifte vores dyre TDC pakke (home trio) ud med noget billigere, men er løbet lidt vildt i det...

så tænkte I kunne hjælpe :)

Hvad har I? Og hvad gir I for det? Og er I tilfredse med det I betaler for?

Knus Grethe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kun yousee tvpakken.

Fastnet telefon og internet er igennem min mands arbejdet, da han skal bruge det her hjemme.

Jeg ved ikke hvad vi giver for tvpakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har homeduo hos tdc og så er vi på fælles antennen.

Jeg lavede en udregning for min mor sidste år. Hun var også på fælles antenne og hun have home duo.

Det viste sig at det var biligere at have hometrio, end det var at have fælles antenne og home duo.

Boxer er også billigt, men det kommer an på hvilke kanaler man har behov for. Kan du godt undvære tv3 og de kanaler så kan du spare 300 kr ved at vælge den fra hos tdc. Plus hvis du har det med at du kan optage programmer, der kan du også spare ved at melde det fra.

Vi valgte selv helt at fjerne tv delen og så smutte på fællesantennen da det var i lejligheden.

Jeg tror egentlig bare du sklal undersøge de forskellige muligheder.

Men så vidt jeg ved er tdc det eneste sted hvor du kan få alle kanaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har boxer, og det hakker helt vildt i øjeblikket... Overvejer at skifte til noget andet, for det er sjældent til at holde ud og se TV...

Vi skal dog lige prøve at flytte antenne over på den anden side af huset først, og se om det hjælper.

Fastnet og mandens mobil er firmabetalt, så det aner jeg ikke hvad koster.

Jeg har min mobil hos Bibob - det er jeg ganske tilfreds med :) 8 øre pr. SMS og 60 øre i munittet (afregnes pr. sekund) uden opkaldsafgift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har kun vores mobiler, som telefoner, og det er gennem Telia, hvilket vi ca. giver 300 kr for om måneden. Internettet giver jeg 70 kr. for pr. månede og har mobilt bredbånd via telia.

Tv har vi gennem Boxer, hvor vi har 3 kort, hvoraf vi har udvidet pakker på 2 af dem og 2 boxe, det giver vi 800 kr for i kvatalet...

Hvilket vil sige, at vi p.t giver 636,66 om måneden for telefoni, internet og tv. og hvis du skal regne licens med, så er vi oppe på 836,66 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun yousee tvpakken.

Fastnet telefon og internet er igennem min mands arbejdet, da han skal bruge det her hjemme.

Jeg ved ikke hvad vi giver for tvpakken.

Ang. mobil telefon er det kun mig der har og den er fra bibob, Martins har hans gennem arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER