Elisamus

Akupunktur uge 37

6 indlæg i dette emne

Hej bk

Jeg overvejer om jeg skal til akupunktur men kan det sætte fødslen i gang? Er i uge 36+3 i dag.

Jeg kan bare mærke den sidste uge er mit piskesmæld bare gået amok ( har ikke mærket eet meget til det i resten af graviditeten) men nakken og hovedet har bare gjort ondt den sidste uge, nu skal jeg til kranio sakral terapi onsdag, og så satser jeg hun kan løsne noget ligesom hun plejer (ved at gå regelmæssig til det så kan jeg lade medicinen ligge på hylden så total win win) men tilbage til spørgsmålet om akupunktur kan sætte fødslen igang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kun hvis hun målrettet går efter de punkter der kan være anvendelige i den forbindelse :) Tænker du vil bruge det som smertelindring til dit piskesmæld? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ikke som piller kan men de kan sagtens sætte noget i gang- men tror ikke de vil gøre det før man er gået over tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun hvis hun målrettet går efter de punkter der kan være anvendelige i den forbindelse :) Tænker du vil bruge det som smertelindring til dit piskesmæld? :)

Jeps som smertelindeing var min plan, for nu har den hovedpine/migræne samt ømhed/spændinger i nakken været der i over en uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ikke som piller kan men de kan sagtens sætte noget i gang- men tror ikke de vil gøre det før man er gået over tid...

Det var som smertelindeing jeg tænkte på at bruge det og sef. Finde en privat behandler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vedkomne koncentrere sig om stederne for din nakke og øverste del af ryg tror jeg ikke der er problemer, min kan ihvertfald trykke meget præcist og ramme enkelte systemer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER