MamaWannabe

Tillykke til jer alle

10 indlæg i dette emne

Kære Skønne kvinder!

Det er så livsbekræftende at læse om alle jer, der har stået med en positiv graviditetstest for få uger siden. Kæmpe stort tillykke!

Jeg er selv en af de heldige, der er blevet ønsket gravid! Desværre har jeg en arvelig sygdom, som jeg med 50 % sandsynlighed har givet videre. Det betyder, at jeg den 9. marts skal have lavet en moderkagebiopsi til afklaring af om mit barn er rask. Hvis mit barn har arvet sygdommen, som kan give virkelig alvorlige symptomer, så skal det fjernes - det er den barske beslutning, som min mand og jeg har truffet. Det er naturligvis meget hårdt at gå og vente på. Jeg håber det bedste, men forbereder mig på det værste - og suk hvor tiden føles lang! Kryds fingre for mig!

Jeg håber vi kommer til følges lang tid fremover! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloon :balloon :balloon Så starter vi med at ønske tillykke og resten tager vi når du har fået besked

Klem og mange tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må virkelig være hårdt at gå og vente på, men du lyder til at være rigtig sej og godt afklaret omkring det :)

Og ja, jeg ønsker også meget gerne tillykke med jeres kommende bebs :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad tillykke her fra... vil krydse finger for at alt kommer til at gå godt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lovebkMange tak for de søde beskeder. Jeg håber på det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej MammaWannabe

Tillykke med graviditeten først og fremmest. Jeg vil krydse fingre for dig d.9.marts.

Mange tanker Britpigen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Tillykke med graviditeten...

Jeg håber naturligvis, at det er en synd og rask bebs der ligger i din mave :loveshower

Held og lykke.

L.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle,

Sikke vores terminsgruppe vokser - ligesom maverne :-) Hvor er det dejligt, og velkommen til alle nye.

Jeg venter i stor spænding på resultatet af min moderkagebiopsi i næste uge, men det er hårdt at gå og vente. Og jeg følger mig nød til at forberede mig på det værste, så i dag har jeg været til for-undersøgelse til en kirurgisk abort - i tilfælde af at barnet skulle vise sig at være sygt. Så nu er det hele planlagt, både hvis det er en rask og hvis det er en syg bebs. Jeg beder til, at denne for-undersøgelse vil vise at have værer helt overflødig!

Rigtig god weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det må være hårdt for dig at være fordømt på sådan en måde. Tror det er rigtig godt at du forbereder dig på begge scenarier, og måske også det værst tænkelige desværre.

Håber VIRKELIGT det bedste for dig og barnet og er spændt på resultatet. Krydser alt hvad jeg har.

Knus Britpigen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Britpigen! Tiden nærmer sig og selvom jeg er nervøs bliver det også rigtig rart at få afklaring snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER