Camilla_krøier

Babymesse

8 indlæg i dette emne

Ja.... Har I været afsted? Er det pengene værd? Hvornår skal man tage afsted (april som ligger 5 måneder før termin eller oktober som ligger lige omkring/lige efter termin)

Og så er der vist også en gratis ude på Amager, men nu kan jeg ikke finde den.....

Ved ikke om jeg kan lokke den kommende far med, tænkte det var en god anledning til at se på lidt gode tilbud på udstyr osv, men det bliver måske tooooo much for ham, havde i jeres mænd med????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, følger lige med - går med de eksakt samme tanker :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til den i Århus, og havde min mand med. Jeg gad godt afsted igen næste gang det er muligt, for der var rigtig gode tilbud, men min mand synes virkelig ikke om det. Aaaaalt for mange mennesker om de samme ting

Det beskriver nok meget godt mine tanker om Sune skal med.... På den anden side overlevede han jo en hel dag på bryllupsmesse uden brok.... Synes det kan være svært at udnytte de gode tilbud hvis jeg er alene af sted fordi jeg synes han skal være med til at bestemme de store ting (hvilket må være fair når han betaler, selvom han siger vi ikke kan dele det sådan op nu vi er gift og får baby )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også på bryllupsmesse i sin tid, og helt ærligt... det kan IKKE sammenlignes. Jeg ved ikke hvad der sker når man kombinerer hormonelle kvinder med billigt børnetøj, men det er ikke kønt... Babymessen var 100 gange mere crowded, mere masende, mere.. skubben og puffen og flyt-dig-agtigt - og ALT for lidt plads, hvor til bryllupsmessen kunne man sagtens gå stille rundt og skifte retning, komme til standede osv.

Men jeg havde jo også manden med, for første - og nok sidste - gang :lol Han synes at ESL-lagersalg var slemt, og der var der ro på og masser af plads :lol

Haha go pointe.... Måske jeg skal alliere mig med en anden hormonella kvinde og mandens visakort i stedet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig lige til hvis du finder ud af hvad den på Amager er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes den er faktisk ret god- synes der er nogle gode tilbud- mit tip er at komme tidligt lørdag Kl 10a dvs være der inden så du er en af de første der kommer ind.

Havde ikke manden med og tror de fleste ikke synes det er så spændende...

Købte min ergobaby bæresele med rabat og slyngevugge, happy lights, petit bateau Body etc

Men du kan se udstiller listen inden og så beslutte dig jo- der er også nogle gange noget med at man går gratis entre ved køb af Vores Børn etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er faktisk ret god- synes der er nogle gode tilbud- mit tip er at komme tidligt lørdag Kl 10a dvs være der inden så du er en af de første der kommer ind.

Havde ikke manden med og tror de fleste ikke synes det er så spændende...

Købte min ergobaby bæresele med rabat og slyngevugge, happy lights, petit bateau Body etc

Men du kan se udstiller listen inden og så beslutte dig jo- der er også nogle gange noget med at man går gratis entre ved køb af Vores Børn etc.

Tak for tips

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER