HenrietteHall

Fornemmelse for/tanker om køn..

14 indlæg i dette emne

Jeg er ret sikker (som i virkelig skråsikker) på at denne baby også er en dreng :kuller Dem er vi rigtig gode til at lave, så det ville være helt fantastisk! Men nu er min ene kollega begyndt at sige, at jeg da helst vil have en pige... Øh nej, jeg vil ALLERHELST have et sundt og raskt barn og jeg er ret nervøs for om det er det pga. min alder.. Så det er altså det vigtigste for mig :)

Og helt ærligt er baby mindre værd, hvis det er en dreng mere? Jeg synes det ikke, men kan godt mærke mange mener, at nu ville det da være helt fantastisk for os, hvis det var en pige.. Jeg synes også det kunne være sjovt at prøve, men jeg har altså ikke nogen præferencer.. Jeg vil bare rigtig gerne have den er sund og rask!

Nå, men d. 20. marts ved vi mere, det bliver spændende (selvom jeg som sagt er meget sikker på det er en dreng mere)..

Hvordan har I andre det med køn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som udgangspunkt er vi lige glade så længe baby er sund og rask...vi har jo ikke nogen i forvejen så der har vi ikke lige nogen præferencer...

Jeg har en fornemmelse af at der ligger en lille pige derinde, men har ikke lige noget at holde det op på så det bliver spændende at se enten til NF eller vores svenske scanning (uge 18, så der må man kunne se det) en ting er sikkert, lige så snart det kan ses så vil vi begge to gerne vide det, vi har slet ikke tålmodighed til at vente til babyer kommer ud for at se hvad det bliver....plus at det nok bliver lidt en kamp at finde frem til en navneløsning, vi er pt meget laaaaangt fra hinanden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fornemmelse af, at det er en dreng, men det bunder nok også ud i at kæresten familie er verdensmestre i at producere hankøns væsner :)

Men jeg er i bund og grund ligeglad så længe der kommer et sundt barn til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste, jeg ventede en dreng. Sådan var det bare. At jeg så sjovt nok var en lille smule skuffet over scanningen ikke sagde en pige....ja deeeet.... Men det med en pige var nu mest fordi, jeg tænkte, det var nemmere, fordi jeg jo på en eller anden måde ved, hvordan det er. Eller noget... ;) Men jeg eeeeelsker at være drengemor, og skulle vi få en til, ville jeg synes, det var skønt at få en dreng mere! :) Men altså, en sundt og rask barn - jo da - det er da altid det vigtigste, det er klart! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende hvad vi alle ender med! :)

 

Jeg har selv en ide om at det er en lille dreng der gemmer sig, men jeg har også drømt at når han/hun kommer ud, så er det faktisk en pige.

På begge af vores familiesider er det 50/50. Vi er også det første "hold" der skal i gang med familieforøgelsen..

Jeg gætter bare på en dreng, da jeg har en fornemmelse af det. Min mand er sikker på det er en dreng, så måske håber jeg lidt at det bliver en pige første gang, bare for at være trodsig  :P

Det vigtigste er dog, at barnet er sundt og rask og vi skal alligevel have et par stykker mere (hvis alt arter sig), så vi venter bare i spænding :wub .  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende at se hvad vi alle ender med :)

Jeg glæder mig til næste scanning, hvor det kan ses er vildt nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fornemmer at det er en pige. men bliver glad uanset :) Bare det er en sund og rask baby:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil have en sund og rask baby. Men der stærk ønske hos mormor og farmor om en pige. De bliver også glade for en dreng. Jeg har altid ønsket mig en pige først. Jeg bliver glad uanset hvad :) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er vores første, så er der flere i vores omgangskreds, der ikke helt tror os, når vi ærligt siger, at vi ikke foretrækker et køn over et andet. Bare dutten er sund og rask. Jeg synes det er helt ok, at have en drøm om en lille pige eller en lille dreng, så det er ikke noget, jeg bare siger. Det er det så ikke alle der tror på...

Lige nu er det bare det vigtigste, at alt er som til skal være til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg er fuldstændig ligeglade hvilket køn det bliver, bare han/hun er sund og rask :)

 

Men af en eller anden grund er jeg helt sikker på at der gemmer sig en dreng derinde... Så det bliver spændende at se til September, om jeg har ret :) Vi venter med at finde ud af kønnet til fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner det virkelig ikke. Noget siger mig, at det måske er en pige - men nogle gange tror jeg, det er en dreng. Haha, det skal nok blive spændende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg slet ikke sikker på om det var en dreng eller pige, for jeg havde jo ikke prøvet det før, men de 2 gange efter er jeg bare sikker på at det er drenge for alle mine gravidieter har været ens.. Mærker ikke ret meget til det og har ingen kvalme eller noget, så jeg tror på en dreng og håber på en sund og rask en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at bestille en kønsscanning... Syntes ikke jeg kan vente til uge 20:P Har ikke været til NF endnu men der er ikke stor sandsynlighed for at man kan se det der. Så hvis vi ikke kan så tror jeg at jeg vil bruge pengene på det. Kan dog ikke helt finde ud af om det er fjollet. Vil bare gerne kunne gå i gang med at købe ind og det er ikke så nemt når man ikke ved kønnet. hmmm :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning d. 20. marts, så vi ved snart hvad det er :) Men det gør jeg nu i forvejen ;) Og jeg er glad, for den var sund og rask til NF, så det er det allervigtigste :) Men kan godt fornemme, at mange synes det må være rart med en pige for os.. Men synes bare ikke min baby er mindre værd, bare pga. kønnet.. Jeg elsker den allerede og glæder mig til at møde den.. Og tænk at jeg får lov til at få 3 guldklumper, det er sgu da fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER