Carcassonne

Snyde veer

8 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Er der nogen af jer som har prøvet at have snyde veer?

 

altså noget i mener er veer som er gået i sig selv igen?

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har én gang hvor jeg er ret sikker på at det var ét ve, men fik kun en kom er nu 6 dage siden så er jo bare unfair :S.

 

Vi sad i sofaen lørdag morgen og spiste morgenmad og jeg havde lige taget mit mælkeglas fra bordet og måtte bare råbe af manden at nu sku han ta' mit glas... ellers havde jeg endt med at smide det fra mig.

 

Gjorde ondt i toppen af maven, og det hele var helt spændt, og så ondt om i lænden, men så ondt som jeg ikke har prøvet før.. Startede op og blev værre og være.... nåede lige at få varmepude på da det ligesom begyndt at lette igen.... vil tro at det tog 30-60 sekunder, men var virkelig ubehageligt..... så holdte vi selvfølgelig øje med klokken for hvis der kom flere hvor lang tid der var i mellem, men skete aldrig mere.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun prøvet der natten til i mandags, hvor det så viste sig at være meget voldsomme plukveer. Har ikke prøvet at det gik i sig selv igen, da jeg fik vehæmmende for det på fg.

Men de var meget kraftige og jeg var overbevist om at nu var det snart fødselsdag for junior.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun prøvet der natten til i mandags, hvor det så viste sig at være meget voldsomme plukveer. Har ikke prøvet at det gik i sig selv igen, da jeg fik vehæmmende for det på fg.

Men de var meget kraftige og jeg var overbevist om at nu var det snart fødselsdag for junior.

Jeg tror også du er et specielt tilfælde Emilie :-) men nu er der jo kun en uge til din lille må komme ud :) håber ikke at du skal vente for længe med din besværlige gravidlitet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går morges troede jeg at det veer eller optakt til fødsel, for nøj det gjorde nuller naller. Det har de ikke gjort før,en efter et par timer gik det hele i sig selv... Min JM mener at det var mine plukveer og at de begynder at tage til i styrke eftersom fødslen nærmer sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også du er et specielt tilfælde Emilie :-) men nu er der jo kun en uge til din lille må komme ud :) håber ikke at du skal vente for længe med din besværlige gravidlitet :-)

Ja går også og tæller ned.. 7 dage til jeg skal lave alt det, jeg ikke må :P

Har også fundet ud af, at den der oplevelse jeg havde med et helt vandfald af udflåd (sorry) godt kan være slimproppen, der er gået, så det kunne da tyde på at min krop er ved at gøre klar til noget lidt mere seriøst, end det den har præsteret hidtil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja går også og tæller ned.. 7 dage til jeg skal lave alt det, jeg ikke må :P

Har også fundet ud af, at den der oplevelse jeg havde med et helt vandfald af udflåd (sorry) godt kan være slimproppen, der er gået, så det kunne da tyde på at min krop er ved at gøre klar til noget lidt mere seriøst, end det den har præsteret hidtil :D

Slimproppen er ikke vandtynd. Den kan godt komme af flere gange, men det er meget sejt slim som stort set ikke kan trækkes fra hinanden. Den kan gendannes flere gange i graviditeten. Men lyder ikke umiddelbart som slimproppen med dit udflåd :) .. Ikke for at være en lyseslukker altså..

De små skal nok komme ud når de er klar til at møde verden, selvom vi er utålmodige.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slimproppen er ikke vandtynd. Den kan godt komme af flere gange, men det er meget sejt slim som stort set ikke kan trækkes fra hinanden. Den kan gendannes flere gange i graviditeten. Men lyder ikke umiddelbart som slimproppen med dit udflåd :) .. Ikke for at være en lyseslukker altså..

De små skal nok komme ud når de er klar til at møde verden, selvom vi er utålmodige.. :)

Har bare læst, at den ikke nødvendigvis er snotklat agtig, men også godt kan være næsten helt vandtynd :unsure

Øv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER