Diana89

Ondt i lænd og balle

6 indlæg i dette emne

Hej piger. Jeg er første gangs gravid og 7+6. Jeg har igår og især idag haft smerter i lænden og i min venstre balle, nogen andre der døjer med det, eller har erfaringer og råd til dette? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ikke prøvet det du beskriver. Ikke så tidligt i graviditeten i hvert fald. Lænde smerterne er først kommet når maven er ved at fylde godt. De kom tidligere i min 2. Graviditet især når jeg støvsugede. Min jordemor sagde at det var de "elastikker" der holder livmoderen på plads, og at det ikke er farligt at de gør ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg rejser og sætter mig, ja, støvsugning og buk, osv, men også når jeg går og står stille oprejst, men de 2 sidst nævnte ikke så slemt som de andre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, for jeg er hverken læge eller jordemoder, men jeg synes ikke det virker farligt når det er noget der sker "selvforskyldt". Men ring til fin læge hvis det er noget du er nervøs over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det hedder iskiasnerven. Jeg havde super ondt i den ene balle, men dog først senere i graviditeten, med min datter. Tror det er helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og man kan lave et stræk for den, som virker super godt. Mon jeg kan forklare det... Man lægger sig ned på gulvet på maven, trækker et ben op til brystet under sig, fladt ind under kroppen. Armene frem over hovedet. Det er et godt stræk, både for lænd og balle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER