Mette

Anbefal 2-delt undertøj til blebarn

49 indlæg i dette emne

Det er sgu da rigtig :D

Hvad er det så Føtexs hedder?

Mads og Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fordi Anna selv gerne vil tage tøj på :)

:ditto bare med Me. Derudover så pottetræner vi også og har gjort det on off i lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi Anna selv gerne vil tage tøj på :)

:ditto og fordi de toilettræner meget i vuggestuen og Edith rigtig gerne vil på potte herhjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der vil forklare mig hvorfor I bruger todelt undertøj til blebørn? :)

Tænker ligesom; ble = body, potte/toilet = todelt :)

Og hvordan er str på wheats undertøj? Synes keg har læst at det er småt?

Jeg bruger det kun når jeg er løbet tør for uldbodyerne, så underbukser for at holde på bleen :) men det har nok været 5-6 gange siden hun fik dem til hendes fødselsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der vil forklare mig hvorfor I bruger todelt undertøj til blebørn? :)

Tænker ligesom; ble = body, potte/toilet = todelt :)

Og hvordan er str på wheats undertøj? Synes keg har læst at det er småt?

Vi bruger to-delt fordi at jeg synes han er for stor til body nu

- det har han været siden sommer, hvor vi købte de sidste bodyer.

Han bruger str 104 og elsker at to-delt på. Han går på toilet herhjemme ved ble-skift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der vil forklare mig hvorfor I bruger todelt undertøj til blebørn? :)

Tænker ligesom; ble = body, potte/toilet = todelt :)

Og hvordan er str på wheats undertøj? Synes keg har læst at det er småt?

Fordi Marius er så stor, at han ikke kan passe bodyer mere ;) Det er vores eneste grund. Marius er slet ikke interesseret i potten endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forresten også todelt uld.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forresten også todelt uld.. :7himmel

Hvor har du købt det? For overvejer lidt .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da gry startede i de store børns (2-2,10 år) vuggestue gruppe, ville de ikke have at de brugte bodyer mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger det fordi Sofia bruger str 98 og nogen gange 104, og det kan være svært at finde bodyer i den størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt lidt til Noah, da jeg blev pænt træt af at skulle have alt tøj af da han havde dårlig mave og dermed ofte skidt ud i bodyen... Så tænker jeg at vi har lidt til næste gang han får dårlig mave, hvor vi så kan nøjes med at skifte underbukser og bukser...

Der er forresten 5 stk undertøj for 100 kr i NameIt til og med i morgen, hvis nogen kommer forbi der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der vil forklare mig hvorfor I bruger todelt undertøj til blebørn? :)

Tænker ligesom; ble = body, potte/toilet = todelt :)

Og hvordan er str på wheats undertøj? Synes keg har læst at det er småt?

Vi skiftede helt naturligt i sommers, hvor vi foretrak at bruge bluser og kortærmede t-shirts til Theodor. Jeg synes han var blevet for stor til body og bukser/shorts, det så i mine øjnr fjoget ud. Så vi købte underbukser, og til efteråret var det mest naturligt at supplere op med undertrøjer end at købe en masse body'er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :)

Vi har det bare anderledes herhjemme :D

Synes det er mere besværligt med todelt og bleskift, og ja - så synes vi ikke todelt og ble hører sammen :)

Vi starter for alvor på pottetræningen i næste weekend regner vi med - fordi hun er klar.

Har indtil videre købt uld/silke fra joha og så lidt almindeligt fra soft gallery. Tænker at supplere op med noget fra wheat - men ved ikke hvordan det er i str?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du købt det? For overvejer lidt .....

Dillings.dk (tror jeg nok siden hedder!)

ellers er google din ven! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mads og Mette :)

Har de ikk lige skiftet til VRS?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ikk lige skiftet til VRS?

Efter hvad jeg kan læse hedder det stadig Mads og Mette, men med VRS til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William bruger body endnu, jeg venter med at skifte til 2delt til vi går i gang med pottetræning. Jeg tænker at det er oplagt til sommer, så passer bodyerne måske heller ikke mere.

Jeg vil gerne have uldbody i lækker øko kvalitet, og til-at-betale-og-købe-mange bomulds underbukser i hvide/anden lys farve.

Men jeg har slet ikke tænkt på hvorfra jeg vil købe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William bruger body endnu, jeg venter med at skifte til 2delt til vi går i gang med pottetræning. Jeg tænker at det er oplagt til sommer, så passer bodyerne måske heller ikke mere.

Jeg vil gerne have uldbody i lækker øko kvalitet, og til-at-betale-og-købe-mange bomulds underbukser i hvide/anden lys farve.

Men jeg har slet ikke tænkt på hvorfra jeg vil købe.

Mener du undertrøjer ? :) mon ikke ioBio's undertrøjer er gode? De er heller ikke SÅ dyre igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meneri du undertrøjer ? :) mon ikke ioBio's undertrøjer er gode? De er heller ikke SÅ dyre igen.

Hov, ja jeg mener undertrøjer :)

Iobios uld/silke er ikke økocertificeret, som jeg gerne vil have.

Det kan være jeg bestiller fra nøstebarn igen, deres bodyer er SUPER lækre.

Lige for tiden er Ws eksem dog blusset en del op, så jeg tænker på om ren silke ville være bedre... hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du undertrøjer ? :) mon ikke ioBio's undertrøjer er gode? De er heller ikke SÅ dyre igen.

 

Det er noget med at de ikke er GOTS (og maaske heller ikke oeko?) og det er jo saa en smagssag. Jeg har nu brugt IoBio til Noah og er vildt glad for at det er saa tyndt og bloedt, saa det fortsaetter jeg med. Jeg koebte nogle Engel undertroejer i uld, som blev taette i det og saa er de vildt smaa i str og slet ikke lange nok til at bruge om vinteren, qua at skille paa midten. Jeg var egentlig gaaet fra bodyer, men det med midten gjorde, at jeg gik tilbage, for saa havde vi bodyerne fra sidste aar og dem har han saa haft paa dag ud og dag ind. Undertroejerne maa han faa paa, naar det bliver varmt nok til at skille paa midten, ha ha  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker måske sådanne undertrøjer: http://nostebarn.dk/barn/singlet-born-i-uld-silke.html

 

Den ser fin ud og har hoert saa meget godt om Noestebarn. Men jeg tror der kommer en toldregning, hvis jeg bestiller til Italien... Ellers maa det igennem Danmark, hvis det skal vaere... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser fin ud og har hoert saa meget godt om Noestebarn. Men jeg tror der kommer en toldregning, hvis jeg bestiller til Italien... Ellers maa det igennem Danmark, hvis det skal vaere...

Jeg er i hvert fald storfan af bodyerne!

De betaler told hvis det bliver pålagt til DK, men jeg ved selvfølgelig ikke med Italien.

Hvis du skal bestille derfra ca til sommer, så kan vi evt bestille sammen, få sendt til mig og så kan jeg videresende din del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald storfan af bodyerne!

De betaler told hvis det bliver pålagt til DK, men jeg ved selvfølgelig ikke med Italien.

Hvis du skal bestille derfra ca til sommer, så kan vi evt bestille sammen, få sendt til mig og så kan jeg videresende din del :)

 

Jeg er naesten sikker paa, at der kommer told paa til Italien. Og de opsnapper alt! 

 

Men det er et godt tilbud, at vi kan bestille sammen(!), saa hvis du vil bestille noget, saa vil jeg gerne lige hoere lidt foer, saa jeg kan naa at taenke mig om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER