Camilla_krøier

Sy og strik til baby - opskrifter og bøger

5 indlæg i dette emne

Til trods for at jeg ellers er meget kreativ har syning og strikning aldrig helt været mig, men spunken har heldigvis nogen dejlige bedstemødre der meget gerne vil fabrikere diverse ting og sager så nu er jeg på jagt efter gode bøger og andet med opskrifter...

Jeg kan godt li det enkle uden så meget figur og farve halløj, men i lækre materialer til den lille....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det noget bestemt du vil lave?

Jeg finder "opskrifterne" eller vejledninger på diverse blogs, så du må sige til, så kan det være at jeg lige kender det rigtige sted :)

Og ellers prøver jeg mig frem, så det kan  være jeg har været igang med noget som du vil lave og så kan jeg da lige dele mine erfaringer.

 

Jeg syr for øvrigt mest, og kan ikke rigtig finde ud af det dersens strikning og hækling  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet rigtig mange opskrifter på ravelry.com :) mange af dem er gratis og ret nemme at læse/følge. Jeg hækler kun, men de har også i hvert fald strikkeopskrifter. :)

De fleste opskrifter er forresten på engelsk, så man skal selvfølgelig kunne oversætte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker, jeg må tage et kig... Har også fundet en del på pinterest jeg godt kan li....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babystrik på pind 3 af Lene Holme Samsøe. Ellers bruger jeg meget drops og lokale garnpushere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER