Posted March 5, 2015 Jeg tror ikke 10 vilde heste kan få W til at sove med dyne, det gør han aldrig. Han sover jo pt i dobbeltsengen, så han er vant til pladsen, og til at kunne bevæge sig meget, så det er et godt argument for sengerand. W har en sengerand, jeg er bare træt af den. Så jeg skulle lige beslutte om 1) den ikke var nødvendig, 2) jeg skal leve med den han har eller 3) købe den flotte lysegrønne fra camcam ;) Så stemmer jeg da for nr 3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2015 Har du set møblerne IRL? Det har jeg nemlig ikke, så jeg er meget spændt! Haha, god pointe! Williams ellers så lækre seng er ikke god som sofa :( Han har lilleper sengen (fra sebra) og den har såda en ret høj kant (der fungerer som sengehest), som man ikke uden ubehag kan smide benene over <_< Jeg havde ellers lige glædet mig til at vi kunne sidde der og læse bøger. Ja det har jeg. Det er super fint :)Øv, Silke Elia er heller ikke optimal, men det fungerer nu meget fint til trods for 'sengehesten'. Mon ikke du har set den på IG? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2015 Vi var i idemøbler i går, for at tjekke sagerne ud. De havde selvfølgelig ingen af dem :prik men vi bestilte og betalte alligevel. 200kr blev det, tak svigermor :) Og så var vi lige i bauhaus 10 minutter i lukketid med W, der ikke havde sovet lur. Og bom bom, så havde vi også købt gulv. Til både Ws værelse og soveværelset :yay Så nu går vi snart i gang. Møblerne kommer om 6 uger, så der vil vi være færdige med malling og gulv. Jeg er jo ikke gravid, så jeg har påtaget mig malerdelen, og har fået grønt lys fra J, til at male nogle lysegrå-grønne harlekin tern på Ws vægge :glad Det bliver så fint det hele! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2015 Vi var i idemøbler i går, for at tjekke sagerne ud. De havde selvfølgelig ingen af dem :prik men vi bestilte og betalte alligevel. 200kr blev det, tak svigermor :) Og så var vi lige i bauhaus 10 minutter i lukketid med W, der ikke havde sovet lur. Og bom bom, så havde vi også købt gulv. Til både Ws værelse og soveværelset :yay Så nu går vi snart i gang. Møblerne kommer om 6 uger, så der vil vi være færdige med malling og gulv. Jeg er jo ikke gravid, så jeg har påtaget mig malerdelen, og har fået grønt lys fra J, til at male nogle lysegrå-grønne harlekin tern på Ws vægge :glad Det bliver så fint det hele! Ih hvor spændende :yay Hvilke møbler fik i så købt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2015 Jeg har købt maling og er nu mega spændt!!! Ok, det er jo noget nær umuligt at se... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2015 Ih hvor spændende :yay Hvilke møbler fik i så købt? Bord, reol og opbevaringsdims fra forrige side :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2015 Fine farver! Glæder mig til at se det hele færdigt :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2015 Ih jeg glæder mig til det endelige resultat!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2015 :yay William har fået en bilbane wallsticker til hans gulv :glad Den er mega fin!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2015 :yay William har fået en bilbane wallsticker til hans gulv :glad Den er mega fin!!! Vi vil se billeder :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2015 Vi vil se billeder :yay :ditto :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2015 Det er svært at tage billede af Ws før det sidder på gulvet (som jo ikke er lagt ;) ) men ideen er noget a la disse Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2015 Nåååå ja :lolhit De ser mega fede ud :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 15, 2015 Arbejdsmænderne er gået i gang: Nogle "før" billeder af værelset. Sengen plejer ikke at være der, den har kun stået der 2 ugers tid. Sengen er en keeper. Jeg er stadig vild med sengen! Og måske 2 af de blå hylder, det ved jeg først når de andre ting kommer ind :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2015 Det er helt ok ikke at have møbler ;) Vi har vasket vægge og gulv (og plasket :P ) og danset til højt musik. View My Video Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2015 Ih det er så spændende at følge :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2015 Virkelig god inspirationstråd her....glæder mig til at se det færdige resultat ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2015 I dag er jeg blevet færdig med at male :yay Og J er pt i gang med at lægge gulv! Det bliver færdig i dag... Så mangler bare lister og så indretning... Jaaaa!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2015 :O :super Hvor ser det fedt ud!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2015 :O :super Hvor ser det fedt ud!! Tak :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2015 Det ser bare så lækkert ud :loveshower Share this post Link to post Share on other sites