HenrietteHall

Hvordan står det til herinde?

11 indlæg i dette emne

Ville bare høre hvordan I har det :)

Jeg føler mig lidt i limbo, så jeg skriver ikke vildt meget herinde, men håber det ændrer sig efter NF scanningen.. Jeg er bare nervøs for et dårligt tal pga. min alder, så jeg tør ikke glæde mig for tidligt.. Nå, men ville bare lige høre hvordan I har det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får heller ikke skrevet så meget herinde lige i øjeblikket. Skolen kører på for fuld tryk med masser af pensum, og jeg mærker stadig ikke det helt store til graviditeten - hvilket stadig gør mig nervøs, selvom jeg ved, der bare er nogle der har det godt. Jeg får da en bums en gang i mellem, er noget mere selektiv med, hvad for noget mad jeg har lyst til og sådan nogle småting. Men ingen massiv kvalme, halsbrand eller noget andet :)

 

Derudover skal jeg til samtale på Skejby på fredag fordi min mands storebror er født med en sjælden form for muskelsvind. Så jeg skal et smut forbi Klinisk Genetisk afdeling og have en snak med dem om arvelighed osv.

 

Ellers skal jeg have taget blodprøve til NF på torsdag. Så lidt sker der da, men ikke så meget i forhold til hvordan jeg har det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også startet på studiet igen. Det kan godt mærkes, er bare så træt. Jeg går ret tidligt i seng og alligevel bliver jeg ret hurtigt træt. I går gik jeg i seng klokken 20:00 og stod op kl 5. Uha en fridag er tiltrængt.

Jeg har ikke så mange symptomer. Med nogle dages mellemrum kan jeg mærke at der sker noget i brysterne. Ellers er kvalmen stort set væk. Jeg føler mig lidt svimmel engang i mellem. Jeg har engang i mellem hjertebanken og bliver let forpustet.

På trods af det kan jeg være i tvivl om det hele går som det skal.

Men træthed er det helt store lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig hårdt ramt af kvalme, halsbrand, ligamentsmerter, ømme bryster, træthed og nu også næseblod og blødende tandkød....

Min kvalme gør det svært at spise tilstrækkeligt for at holde min insulinresistens i ave og lange studiedage er derfor lidt af et maridt... Jeg er pt mere fysisk til stede end mentalt, så jeg håber at det snart vender, ellers bliver det en laaaaaannnngggg graviditet....

På fredag skal jeg til første jordemor aftale og så må jeg hører hvad hun har at sige....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg kan ikke finde ud af om jeg skal være taknemmelig for at jeg har det så dårligt. Er ikke i tvivl om der er en baby, men tilgengæld så syntes jeg at jeg har svært ved at klare job, hjemme og fritid når jeg har det så dårligt hele tiden. Derudover er jeg enormt sensitiv og følelserne løber af med mig, Kender i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger, Henriette - hvordan har du det? Kan se du skal til scanning i dag?  :wacko

 

Jeg kender alt for godt til det med at følelserne løber af med mig, jeg har en smule svært ved at styre mine tårekanaler til tider, hæhæ.. 

Derudover synes jeg at jeg er meget oppustet om aftenen, har en underliggende kvalme, men da ikke så slem at jeg ikke spiser - tværtimod, jeg skal virkelig styre mig! Jeg har cravings for mælk og popcorn - underlig combi.  :blink

Derudover så niver det af og til i underlivet og brysterne vokser, som skulle de bespise en hel nation. Min mand synes det er fantastisk og mener at "pat-feen" har været på besøg, haha..  :D

 

Jeg har min første lægetid på fredag og det glæder jeg mig faktisk til, på trods af at det er lige efter en nattevagt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer rigtig meget med smerter i venstre side og efter en hård arbejdsdag kan jeg faktisk ikke rigtig gå eller rejse mig op når jeg har siddet ned.

Glæder mig til at chefen får afvide at jeg venter mig og se om han har mulighed for at skåne mig lidt.

Andre som døjer med noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger, Henriette - hvordan har du det? Kan se du skal til scanning i dag?  :wacko

 

Jeg kender alt for godt til det med at følelserne løber af med mig, jeg har en smule svært ved at styre mine tårekanaler til tider, hæhæ.. 

Derudover synes jeg at jeg er meget oppustet om aftenen, har en underliggende kvalme, men da ikke så slem at jeg ikke spiser - tværtimod, jeg skal virkelig styre mig! Jeg har cravings for mælk og popcorn - underlig combi.  :blink

Derudover så niver det af og til i underlivet og brysterne vokser, som skulle de bespise en hel nation. Min mand synes det er fantastisk og mener at "pat-feen" har været på besøg, haha..  :D

 

Jeg har min første lægetid på fredag og det glæder jeg mig faktisk til, på trods af at det er lige efter en nattevagt.

haha :lol Pat-feen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha :lol Pat-feen

Pat-feen har også været her forbi, er gået en størrelse op i bh skål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha :lol Pat-feen

Ja det er sgu egentlig meget sjovt  :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Jeg også haft besøg af Pat- feen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER